Meisjesnaam
woensdag 23 januari 2019 om 23:37
woensdag 23 januari 2019 om 23:59
donderdag 24 januari 2019 om 00:10
Leuk Luus!
Nichtje van een vriendin heet zo en ik moest even wennen maar nu heel leuk.
Past ook leuk bij Fem (wat ik ook een heel leuke naam vind).
Ik vind zelf Lucy dan weer niks.
Onze dochter heet Saar. Ik houd van korte stoere namen
Maar zou het niet zonde zijn als je door bovenstaande reacties een andere naam gaat kiezen, omdat anderen hem niet mooi vinden. Die je ook nog eens niet kent?
Als jij en je partner het een mooie naam vinden, wie zijn wij dan om daar iets anders van te vinden.
Succes met beslissen en de laatste loodjes!
Nichtje van een vriendin heet zo en ik moest even wennen maar nu heel leuk.
Past ook leuk bij Fem (wat ik ook een heel leuke naam vind).
Ik vind zelf Lucy dan weer niks.
Onze dochter heet Saar. Ik houd van korte stoere namen
Maar zou het niet zonde zijn als je door bovenstaande reacties een andere naam gaat kiezen, omdat anderen hem niet mooi vinden. Die je ook nog eens niet kent?
Als jij en je partner het een mooie naam vinden, wie zijn wij dan om daar iets anders van te vinden.
Succes met beslissen en de laatste loodjes!
donderdag 24 januari 2019 om 00:28
Ik zou hem zelf niet kiezen, maar het is jullie dochter en als jullie de naam mooi vinden, zeker doen! Als ik moet kiezen, vind ik Mae dan het leukst uit je lijstje, al zou ik eerder voor Maeve gaan. Namen blijven heel persoonlijk en je moet doen wat jullie mooi vinden en ben ik om daarom een naam af te wijzen. Uiteindelijk wen je aan elke naam.
donderdag 24 januari 2019 om 08:45
Ik vind het zoveel voelen als dat Femke en Lucy worden geroepen. Fem, Luuus!!!! Eten!!!
Snap je?
Dus ik zou eerder voor Jet, Lot of Loes gaan, dat vind ik goede suggesties.
Verder, vind ik Luus mooi? Mja niet mooi niet lelijk. Het voelt voor mij onaf. Als een afkorting. Maar dag doet Fem ook en daar heb jij dus waarschijnlijk geen last van
Snap je?
Dus ik zou eerder voor Jet, Lot of Loes gaan, dat vind ik goede suggesties.
Verder, vind ik Luus mooi? Mja niet mooi niet lelijk. Het voelt voor mij onaf. Als een afkorting. Maar dag doet Fem ook en daar heb jij dus waarschijnlijk geen last van
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.