Te veel getuiges

25-01-2019 10:19 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee hoe te handelen met te veel getuiges?
Wij willen beiden onze broers en zussen vragen maar komen op total 5 personen uit.
Echter is 4 maar officieel toegestaan.
Kan je niet een "onofficiele" 5de getuige er bij hebben?

Ik kan toch namelijk niet kiezen wie van mijn broertjes/zusje niet een getuige mag zijn?
Ik wil ze alle 3.
Lootjes trekken?
#doeslief
Misschien 2 getuigen en één ceremoniemeester of best (wo)man?
Niet je broers of zussen vragen als getuige, maar je twee beste vriendinnen. Of je ouders. Ofzo.

Een extra onofficiele getuige kan niet.
Wat eten we vanavond?
Kan niet 1 van de 3 een andere taak krijgen? Bijv ceremoniemeester, ringdrager, jou weggeven...? Leg het ook gewoon aan ze voor dat je maar 2 getuigen mag hebben. Misschien vindt 1 van de 3 het niet erg om geen getuige te zijn.
Ik dacht dat je een misdaad had begaan en teveel getuigen had en nu problemen had met justitie :$
je zult echt moeten kiezen, want die ene extra getuige, staat er natuurlijk beetje voor Piet Snot bij. Die weet echt wel, dat hij de onofficiële is.

Kun je niet andere rollen bedenken? Ceremoniemeester? Bloemenmeisjesjuf, ringdrager, chauffeur,
Een een andere taak geven. Er mogen er maar 4 een handtekening zetten. Een onofficiele 5e mag niet niet op het document. Dus geef er idd een een andere taak tijdens de bruiloft.
nou, we zijn het eens TO!

Nu aan jou de taak de taken te verdelen
GetuigeN
ik geef mn bek ook maar een douw
lilalinda schreef:
25-01-2019 10:44
nou, we zijn het eens TO!

Nu aan jou de taak de taken te verdelen

Er is nog een optie: niet trouwen, heb je het probleem ook opgelost.
Tinkeltje33 schreef:
25-01-2019 11:01
Er is nog een optie: niet trouwen, heb je het probleem ook opgelost.
of een getuige neerschieten?

Beetje onzin reactie he?
Vraag t eens aan je broers en zussen. Ik zelf zou er geen probleem mee hebben als ze mij oversloegen.
ik geef mn bek ook maar een douw
lilalinda schreef:
25-01-2019 11:02

Beetje onzin reactie he?
Zo serieus is TO ook niet vrees ik.
lilalinda schreef:
25-01-2019 11:02

Beetje onzin reactie he?
Neerschieten gaat misschien wat ver, maar 1 van de 3 gewoon de verkeerde datum of een verkeerd adres geven is nog wel een optie :)

To, praat gewoon met ze. Waarschijnlijk voelt het voor jou nu als een groot probleem, maar is het met een gesprek zo opgelost.
Pergamon schreef:
25-01-2019 10:42
Ik dacht dat je een misdaad had begaan en teveel getuigen had en nu problemen had met justitie :$
Ik was ook een beetje teleurgesteld toen het over trouwen bleek te gaan :hihi:
Pergamon schreef:

Ik ook :HA:
Pergamon schreef:
als je een getuige doodschiet, moet je wel zorgen, dat er geen getuigen bij zijn
Madeliefjees schreef:
25-01-2019 11:06
Vraag t eens aan je broers en zussen. Ik zelf zou er geen probleem mee hebben als ze mij oversloegen.
Ik dus ook niet. Bij mijn zussen was er maar 1 getuige per persoon. En ik heb dus even goed moeten bedenken bij wie ik getuige was, en als ik nog verder nadenk moet er 1 van ons bij niemand van de zussen getuige zijn geweest. Niemand slapeloze nachten door
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
1 ceremoniemeester maken.
En de ander kan bijvoorbeeld de trouwakte voorlezen (dat had mijn vader gedaan. Op die manier werd zo’n saai officieel stuk toch wat persoonlijker)

Of vragen of er 1 jullie wil trouwen. Dat kan tegenwoordig ook.
2 broers bij dit huwelijk, en de volgende keer dat je trouwt is je zus aan de beurt?
Pergamon schreef:
Ik ook! :biggrin:
doe er allebei maar 1, alleen de oudste .
Ik heb ipv 3 (man had er 2) of 2 en 1 buitenbeentje 1 getuige genomen en 2 samen 'niet getuige'. Dus niet eentje die buiten de boot valt, maar eentje die de rol had.
Eh... Even voor de mensen die zeggen: 'de ander gewoon ceremoniemeester maken'.

Ik vind getuige wel even iets anders dan ceremoniemeester. Als getuige hoef je alleen maar een handtekening te zetten en verder vier je rustig een feestje.

Een beetje ceremoniemeester is weken druk met voorbereidingen en op het feest zelf ook bezig.....

Ik ben handig met organiseren en plannen, dus ik ben al drie keer aan de beurt geweest. Ik heb nu gezegd dat ik geen CM meer wil zijn. Ik wil ook gewoon rustig genieten van bruiloften, mochten die nog komen.

Als je niet met één duidelijker meer hebt dan met de ander, zou ik de zussen vermijden en naar de ouders, of vriendinnen uitwijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven