Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Vinyl schreef op 22 maart 2009 @ 14:05:

Haaaaaloooooo!

Ik ben weer thuis!

Even vluchtig alles gescand hier! Maar aangezien ik zo goed als niet of nooit drink pleit ik niet voor afvallen met Alcohol, want dan moet ik het topic verlaten, boehoehoe

Vinyl, welkom terug!

Succes met bijlezen
quote:Tientje79 schreef op 22 maart 2009 @ 14:04:

[...]

Boeren met afvallende waterfietsers dan? ik heb hier wel beeld bij overigens

Die beelden zijn misschien wel bijzonder succesvol als afval methode

Haaaaaloooooo!

Ik ben weer thuis!

Even vluchtig alles gescand hier! Maar aangezien ik zo goed als niet of nooit drink pleit ik niet voor afvallen met Alcohol, want dan moet ik het topic verlaten, boehoehoe

Hey Vinyl! Fijn dat je er weer bent. En jij gaat helemaal nergens heen...we houden je gewoon tegen!

Succes met bijlezen en schik niet als je je mail opent
voor Ego-boost van Floor!! Twee nog wel, nu loop jij voor!

Klinkt als een zware toelating Yoels, of heb je er wel vertrouwen in? Ik heb -in mijn studieloopbaan- 3 keer toelating moeten doen voor m'n 3 opleidingen. Alle3 keer is het gelukt

Ik kan niet meer denken, moet heeeeel nodig plassen... zo terug!

Haaaaaloooooo!

Ik ben weer thuis!

nee hoor, dan zouden we alletwee weg moeten, dat lijkt me niet

Hoop ik. Toch. Dan.

Hoe was je weekend? Ik ga nu echtechtechtecht even op verjaarsvisite. Ben ik heel slecht als ik met de auto ga? Heb een jurkje aan en vrees dat ik het hele eind moet gaan zitten tegenhouden dat het rokje omhoog wappert...
quote:AgentL schreef op 22 maart 2009 @ 14:09:

voor Ego-boost van Floor!! Twee nog wel, nu loop jij voor!

Oei, da's waar... Zou er op die kinderverjaardag nog een leuke vrije man rondlopen? Wil de score wel gelijktrekken natuurlijk!
Zoooooooooooooo, ik ben bijgelezen met mijn mail (twee uur verder). Leuke outfit Age! Ik ga zo even op de mail reageren.

Ach Tien, ik zou bijna zeggen dat er waarschijnlijk geen mensen zijn die het heel vervelend vinden als jouw jurkje iets opwaait, maar ik kan je daarmee vast niet overtuigen om tóch te gaan fietsen?? Leuk Yoels, de toelating voor die opleiding. Ook spannend!
Crisis, wat een postings en een mails, hihi

Wel gezellig hier in elk geval!

@ Yoels: leuk, de journalistiek faculteit is dezelfde als de mijne: communicatie. LEUK!

@ Drift: heb ik nu gemist hoe je afspraak was, of komt die nog?

@ Erwt: leuk dat je feest gezellig was. Op je mail reageer ik zo nog even!

@ De rest: geniet van je zondag!
Zijn we al uit wat de nieuwe titel wordt? Of houden we het gewoon op Afvallen met BzV?

Nu ik dit typ stem ik ervoor om een serie te gaan maken: "Afvallen met..."

Nu was het Boer zoekt Vrouw, het volgende thema wordt... Waterfiets?

"Afvallen met Waterfietsen"

nu op: 3 stukjes mint-chocolade. Heb ervan genoten en de reep achter in de kast gelegd. Even uitgerekend: 3 blokjes = 100 kcal.
O ja, een reeks is wel leuk!

Nou, dan afvallen met Waterfietsen!

Op Afvallen op de waterfiets.

Ofzo...
quote:Vinyl schreef op 22 maart 2009 @ 14:16:

@ Drift: heb ik nu gemist hoe je afspraak was, of komt die nog?

Afspraak is vanavond. Begin nu toch wel een beetje nerveuzerig te worden. Hoewel ik wel ongeveer bedacht heb wat ik in ieder geval wil zeggen heb ik me ook voorgenomen HEM vooral maar eens te laten praten. Ik ben echt zo'n type dat een avond aan elkaar kletst en als ik zenuwachtig ben helemaal dus ik moet (in therapeutische termen, over gehad met een vriendin ) achterover leunen en hem het zware werk laten doen.

Heb jij een fijn weekend gehad Vinyl?
Het wordt tijd dat ik de ananas eens ga vermoorden die ik gisteren heb gekocht
Jee, spannend hoor, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!

Enne.... hoop dat je sterk kunt blijven, zal aan je denken!

Mijn weekend was lekker. Wat een zalig weer gisteren zeg, jummie!
Haa Vinyl ook weer terug

Drift, is het slim om hém te laten praten? Jíj bent toch degene die iets wilt melden? Of heb ik de insteek van jullie afspraak niet goed begrepen?

Leuke outfit Age! Gaaf!

Ik heb uitgerekend hoeveel de bank gaat kosten die we laatst gezien hebben (echt supermooie hoekbank), in de juiste maten inclusief zo'n hocker (ik wist tot een halfuur geleden ook niet dat dat zo heette hoor).... 2099 euro
Peas on earth!
De insteek vanavond is inderdaad dat ik wat te melden heb, daar heb je helemaal gelijk in Erwt. Ik ga vertellen dat ik geen contact meer met hem wil en dat het op deze manier niet goed met me gaat

Maar tochtochtoch wil ik graag weten hoe hij hier in staat. En dus zal mijn zelfkwelende ik dat ook graag willen horen. Als ik begin met praten dan sluit hij zich bij me aan (dat weet ik, ik ken hem al langer dan vandaag...). Vandaar mijn plan eerst even niet te veel te zeggen en af te wachten of hij nog wat te melden heeft.

Pfff
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 maart 2009 @ 14:51:

Ik heb uitgerekend hoeveel de bank gaat kosten die we laatst gezien hebben (echt supermooie hoekbank), in de juiste maten inclusief zo'n hocker (ik wist tot een halfuur geleden ook niet dat dat zo heette hoor).... 2099 euro Da's best prijzig inderdaad. Ik heb ook een hoekbank. De mijne is van de Ikea. Ik heb de Kramfors. Was zeker niet goedkoop trouwens maar ik ben er wel ernstig blij mee
Ik heb de Snack-a-Jacks ontdekt. De crispy cheese is best goed te nassen ( MdK).... Heb een (vr)eetkick, hoe zou dat komen? Kon kiezen uit een doos Merci of de Snack-a-Jacks dus.... Nou echt lekker! En ik had ook behoefte aan iets hartig, dus dit was echt even wat ik nodig had. Houten hoofd is gelukking inmiddels een beetje bijgetrokken. Nu nog even zorgen dat ik er straks een beetje toonbaar uitzie. Ga zo even bij een vriendinnetje op bezoek. Beetje bijkletsen enzo...
quote:Drift schreef op 22 maart 2009 @ 15:00:

De insteek vanavond is inderdaad dat ik wat te melden heb, daar heb je helemaal gelijk in Erwt. Ik ga vertellen dat ik geen contact meer met hem wil en dat het op deze manier niet goed met me gaat

Maar tochtochtoch wil ik graag weten hoe hij hier in staat. En dus zal mijn zelfkwelende ik dat ook graag willen horen. Als ik begin met praten dan sluit hij zich bij me aan (dat weet ik, ik ken hem al langer dan vandaag...). Vandaar mijn plan eerst even niet te veel te zeggen en af te wachten of hij nog wat te melden heeft.

Pfff Lijkt mij wel een goed plan om hem ook wat te laten zeggen. Je hebt er goed over nagedacht hoe je dit gaat aanpakken. Wel is het natuurlijk lastig en dat blijft het ook omdat je van tevoren niet weet hoe hij gaat reageren en hoe jij daar dan weer op reageert etc... Maar je hebt duidelijk je doel voor ogen. voor jou!
Wauw! Wat dapper dat je de deur uit gaat Floor

Vergeet Snack -a- Jacks: ik zit nu aan een zakje 'So Crispy' van Zonnatura. Eigenlijk precies het zelfde als SaJ maar met 15 kcal minder!

Hier ook snaaizin...

Ik ga zo even de kroeg in met een vriendin, daarna komt ze hier eten: Parmezaanse kip met salade en brood&dip!

Wat een dure bank. Maar nu hebben jullie nog geen kinderen dus dan gaat zo'n bank wel even mee Erwt
Floor, jij had laatst een leuk Waterfiets-plaatje... Waar had je die vandaan?
Oh laat maar... heb 'm al gevonden
quote:AgentL schreef op 22 maart 2009 @ 15:12:

Wauw! Wat dapper dat je de deur uit gaat Floor

Vergeet Snack -a- Jacks: ik zit nu aan een zakje 'So Crispy' van Zonnatura. Eigenlijk precies het zelfde als SaJ maar met 15 kcal minder!

Hier ook snaaizin...

Ik ga zo even de kroeg in met een vriendin, daarna komt ze hier eten: Parmezaanse kip met salade en brood&dip!

Wat een dure bank. Maar nu hebben jullie nog geen kinderen dus dan gaat zo'n bank wel even mee Erwt Zijn die net zo lekker? En parmezaanse kip (*pakt een kwijlbakje) klinkt zuper lekkerrrr!!
Haaa zie ik daar de Parmezaanse Kip weer voorbijkomen?

Pffff ja wel een erg dure bank hoor. Die Kramfors zag ik laatst ook Drift. Zit die bank lekker? Heb je die ook in verschillende maten?

Okee dan snap ik je insteek Drift. Ik probeer even met je mee te denken (wat natuurlijk een beetje lastig is aangezien ik 'jullie geschiedenis' niet echt ken ) en vraag me wel af in hoeverre je jóuw reactie van hem moet laten afhangen. Jij wilt hém iets vertellen, hoe moeilijk dan ook. Je weet inmiddels uit ervaring dat als jíj praat, dat hij daarna dan wat met je meepraat, maar dat de praktijk dan misschien weer anders loopt. In hoeverre heeft het dan zin om op hém te reageren, als je weet dat hij tóch uiteindelijk een beetje met je 'meepraat' (even onaardig gezegd)? Het klinkt alsof het uiteindelijk toch op jóu neer zal komen, op wat jíj te zeggen hebt en hoe standvastig jíj bent.... Ik weet niet of ik nu duidelijk genoeg schrijf wat ik bedoel eigenlijk en of je er wel iets aan hebt... Ik vind het in ieder geval knap dat je het gesprek aan wilt gaan en kan me voorstellen dat je 't spannend vindt
Peas on earth!
Er is al een nieuw topic geopend:

Afvallen met...
Ja, ik vind de So Crispy net zo lekker. Eigenlijk precies hetzelfde als SaJ alleen wat dunner. Maar ik heb nu de smaak 'Italiaanse Kruiden' maar die vind ik niet zo lekker.

Heb ook nog wel een ander zakje, iets paprika-achtigs... Hoe die smaakt volgt nog!

Ik denk wel dat het goed is dat Drift hem laat praten.

Drift heeft me maandag over hem verteld dus vandaar mijn mening

Maar Drift, zorg wel dat je punt héél duidelijk is.

En ook belangrijk: negeer hem in het vervolg gewoon als hij toch contact opneemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven