Vakantie budget
maandag 28 januari 2019 om 14:45
Wanneer wil je weg en waar wil je naar toe?
Ik kom net terug van een week een Canarische eiland en wij waren aan een huis voor 6 personen 1500€ kwijt dus €500 per stel. Vliegtickets waren iets over 150€ pp. Wat we daar opgemaakt hebben heb ik nog niet bekeken maar ik schat nog geen 500€.
Als ik ga kijken naar een pakketreis all inclusive naar Gran Canaria met vertrek aanstaande zaterdag kom ik reizen tegen vanaf €629 bij Sunweb. Vind ik ook niet heel veel.
Kijk ook eens bij vakantiediscounter.
Ik kom net terug van een week een Canarische eiland en wij waren aan een huis voor 6 personen 1500€ kwijt dus €500 per stel. Vliegtickets waren iets over 150€ pp. Wat we daar opgemaakt hebben heb ik nog niet bekeken maar ik schat nog geen 500€.
Als ik ga kijken naar een pakketreis all inclusive naar Gran Canaria met vertrek aanstaande zaterdag kom ik reizen tegen vanaf €629 bij Sunweb. Vind ik ook niet heel veel.
Kijk ook eens bij vakantiediscounter.
maandag 28 januari 2019 om 14:53
Wil zelf deze zomer naar Italië alleen. Heb al iets op het oog, camping, kant en klare tent, excursies en een 5 daagse taalreis. Gok dat dit met de vlucht zo’n 1000/1200 euro gaat kosten exclussief je persoonlijke kosten per dag. Vindt dit al erg veel. Maar goed als je alleen gaat, kost het in verhouding ook vaak meer. Nog maar even over nadenken.
maandag 28 januari 2019 om 16:36
Moet het persé all in?
RyanAir-vliegtuig en ter plekke AirBnB?
Heb je bovendien meestal nog een aparte slaapkamer voor kind.
Blijf vooral weg van de pakket-reizen en kijk es wat je zelf kan samenstellen.
En kijk ook es rond qua luchthavens. Vertrekken vanuit een andere luchthaven dan Schiphol scheelt soms ook.
En kijk ook es rond qua luchthavens. Vertrekken vanuit een andere luchthaven dan Schiphol scheelt soms ook.
maandag 28 januari 2019 om 16:49
Pakketreizen kunnen net zo goedkoop zijn.Belg007 schreef: ↑28-01-2019 16:36Moet het persé all in?
maandag 28 januari 2019 om 18:08
maandag 28 januari 2019 om 19:56
Wij zijn net terug van Lanzarote. 8 dagen all in voor nog geen €1500 met zn drieën (2 volwassenen en peuter van bijna 3).
Voor Canarische eilanden en all in zou ik juist wel naar pakketreizen kijken, ik heb heel veel vergeleken dit jaar, maar bleek uiteindelijk echt stukken goedkoper als zelf los boeken.
Enige wat ik wel los zou boeken is evt autohuur, mocht je dat willen.
Voor Canarische eilanden en all in zou ik juist wel naar pakketreizen kijken, ik heb heel veel vergeleken dit jaar, maar bleek uiteindelijk echt stukken goedkoper als zelf los boeken.
maandag 28 januari 2019 om 22:43
dinsdag 29 januari 2019 om 13:04
Heb je miss een link....vh hotel?Miss.Speeseend schreef: ↑28-01-2019 19:56Wij zijn net terug van Lanzarote. 8 dagen all in voor nog geen €1500 met zn drieën (2 volwassenen en peuter van bijna 3).