Vakantie budget

28-01-2019 14:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag een weekje weg willen lekker warm all in .....maar ik vind 2000 euro voor 7 dagen echt veel 2 volwassen en klein kindje iemand voordeliger idee?
Vakantiepiraten
In de zomervakantie naar een Zuid-Europees land of zo? Is dat wat?
World of Warcraft: Legion
Wanneer wil je weg en waar wil je naar toe?

Ik kom net terug van een week een Canarische eiland en wij waren aan een huis voor 6 personen 1500€ kwijt dus €500 per stel. Vliegtickets waren iets over 150€ pp. Wat we daar opgemaakt hebben heb ik nog niet bekeken maar ik schat nog geen 500€.

Als ik ga kijken naar een pakketreis all inclusive naar Gran Canaria met vertrek aanstaande zaterdag kom ik reizen tegen vanaf €629 bij Sunweb. Vind ik ook niet heel veel.
Kijk ook eens bij vakantiediscounter.
Wil zelf deze zomer naar Italië alleen. Heb al iets op het oog, camping, kant en klare tent, excursies en een 5 daagse taalreis. Gok dat dit met de vlucht zo’n 1000/1200 euro gaat kosten exclussief je persoonlijke kosten per dag. Vindt dit al erg veel. Maar goed als je alleen gaat, kost het in verhouding ook vaak meer. Nog maar even over nadenken.
Dat zijn toch redelijk normale prijzen.
Kijk anders eens naar Lesbos, vorig jaar spotgoedkoop en zeer leuk.
Ja en vol met aangespoelde vluchtelingen waarschijnlijk.
Turkije.
Wanneer wil je gaan en hoe oud is jullie kindje?
Moet het persé all in?
RyanAir-vliegtuig en ter plekke AirBnB?

Heb je bovendien meestal nog een aparte slaapkamer voor kind.

Blijf vooral weg van de pakket-reizen en kijk es wat je zelf kan samenstellen.
En kijk ook es rond qua luchthavens. Vertrekken vanuit een andere luchthaven dan Schiphol scheelt soms ook.
Belg007 schreef:
28-01-2019 16:36
Moet het persé all in?
RyanAir-vliegtuig en ter plekke AirBnB?

Heb je bovendien meestal nog een aparte slaapkamer voor kind.

Blijf vooral weg van de pakket-reizen en kijk es wat je zelf kan samenstellen.
En kijk ook es rond qua luchthavens. Vertrekken vanuit een andere luchthaven dan Schiphol scheelt soms ook.
Pakketreizen kunnen net zo goedkoop zijn.
SEM72 schreef:
28-01-2019 16:34
Wanneer wil je gaan en hoe oud is jullie kindje?
3 jaar.....bnnen nu en 6 weken
fotoroid schreef:
28-01-2019 15:55
Turkije.
nog te koud nu
fotoroid schreef:
28-01-2019 16:49
Pakketreizen kunnen net zo goedkoop zijn.
Precies.
Het loont de moeite om te van vergelijken op de verschillende sites van de aanbieders. En ook om te kijken of het vanuit Duitsland goedkoper is. Let wel op de voorjaars/ carnavalsvakantie dan is het duurder.
Wij zijn net terug van Lanzarote. 8 dagen all in voor nog geen €1500 met zn drieën (2 volwassenen en peuter van bijna 3).
Voor Canarische eilanden en all in zou ik juist wel naar pakketreizen kijken, ik heb heel veel vergeleken dit jaar, maar bleek uiteindelijk echt stukken goedkoper als zelf los boeken.
Enige wat ik wel los zou boeken is evt autohuur, mocht je dat willen.
beetjegek schreef:
28-01-2019 15:17
Ja en vol met aangespoelde vluchtelingen waarschijnlijk.
Drie weken geweest en alleen toen we door dat plaatsje reden( helemaal aan de andere kant van het eiland ver van alles). Een paar mensen zien lopen.
Miss.Speeseend schreef:
28-01-2019 19:56
Wij zijn net terug van Lanzarote. 8 dagen all in voor nog geen €1500 met zn drieën (2 volwassenen en peuter van bijna 3).
Voor Canarische eilanden en all in zou ik juist wel naar pakketreizen kijken, ik heb heel veel vergeleken dit jaar, maar bleek uiteindelijk echt stukken goedkoper als zelf los boeken.
Enige wat ik wel los zou boeken is evt autohuur, mocht je dat willen.
Heb je miss een link....vh hotel?
Had niet begrepen dat je nu wilde vertrekken, staat niet in je OP. Maar als je in de buurt van Duitse luchthavens woont, loont dat inderdaad wat dolfje zegt heel erg de moeite om te kijken. Kan veel schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven