Valentijn

31-01-2019 14:31 22 berichten
Hoi Allemaal,

Mijn vriend wil altijd met mij op valentijnsdag uit eten , maar zijn ex is elk jaar in precies hetzelfde restaurant ( dit restaurant is van familie van mijn virend) Ik vind dit erg vervelend dat ze precies op dezelfde dag altijd daar zit.. ik bedoel zij kan toch ook ergens anders met haar vriend gaan eten ???!! waarom nou precies daar ? erg vervelend... dit ik wil mijn vriend niet kwetsen en wil gewoon wel elke keer mee .. omdat de eigenaar familie van hem is. Ik erger me dus aan die ex.
stel je vriend voor om naar een ander restaurant te gaan....probleem opgelost.
hoe moeilijk kan het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Reserveer jij deze Valentijnsdag eens iets anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Valentijnsdag is toch meer iets voor kinderen en jonge pubers?
:idee:
Je gedraagt je dus als een puber, een volwassene zou gewoon op een andere dag samen uit eten gaan.
Er zijn 3 miljoen restaurants in Nederland. Damn! Zo moeilijk is het toch niet?!
Verras je vriend door zelf een ander restaurant uit te kiezen. Het is toch leuk om eens een andere keuken of andere eetgelegenheid uit te proberen?
Veel plezier.
Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan
Starlight19 schreef:
31-01-2019 14:38
Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan
en hij weet dat jij je er aan ergert
leuke vriend!!
ik zou dus niet meer meegaan.
Starlight19 schreef:
Rare vriend.
Starlight19 schreef:
Misschien iets leuks aantrekken en hem thuis verassen. Ben benieuwd of hij er dan nog steeds op staat om te gaan ;)
Dolberg schreef:
31-01-2019 14:52
Misschien iets leuks aantrekken en hem thuis verassen. Ben benieuwd of hij er dan nog steeds op staat om te gaan ;)

Dat gaat na de verassing niet meer gebeuren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Romantisch uit eten onder het oog van familie (die het restaurant runnen)?

Ik zou een ander restaurant reserveren.
Valentijnsdag is voor middelbare scholieren. Ik zou een eigen dag voor jullie zelf kiezen.
Ik denk dat jouw vriend zijn ex nog steeds erg leuk vindt en daarom per se naar dat restaurant wil net als zij er is.
himalaya schreef:
31-01-2019 14:57
Dat gaat na de verassing niet meer gebeuren.
:rofl:
redbulletje schreef:
31-01-2019 14:59
Romantisch uit eten onder het oog van familie (die het restaurant runnen)?

Ik zou een ander restaurant reserveren.

Inderdaad.

Genoeg andere restaurants en je vriend zou beter rekening houden met hoe jij je voelt.

Zijn andere restaurants verboden?
Neem een dagje vrij en ga uitgebreid uit lunchen.
Was het goedkoper of zo omdat het familie is?
Starlight19 schreef:

Dan sta jij erop om eens ergens anders te gaan. Gewoon omdat het leuk is om eens iets anders te doen.
Het moet toch voor allebei leuk zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
31-01-2019 15:40
Dan sta jij erop om eens ergens anders te gaan. Gewoon omdat het leuk is om eens iets anders te doen.
Het moet toch voor allebei leuk zijn.

Precies.

Of krijgt hij daar soms korting?
Starlight19 schreef:
Maar het is niet ZIJN Valentijnsdag dus niet ZIJN feestje: het gaat om jullie relatie dus zeg hem dat je als verrassing die avond plant. Ziet hij die avond wel waar jullie naartoe gaan.
Ga eens op een ander tijdstip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven