Valentijn
donderdag 31 januari 2019 om 14:31
Hoi Allemaal,
Mijn vriend wil altijd met mij op valentijnsdag uit eten , maar zijn ex is elk jaar in precies hetzelfde restaurant ( dit restaurant is van familie van mijn virend) Ik vind dit erg vervelend dat ze precies op dezelfde dag altijd daar zit.. ik bedoel zij kan toch ook ergens anders met haar vriend gaan eten ???!! waarom nou precies daar ? erg vervelend... dit ik wil mijn vriend niet kwetsen en wil gewoon wel elke keer mee .. omdat de eigenaar familie van hem is. Ik erger me dus aan die ex.
Mijn vriend wil altijd met mij op valentijnsdag uit eten , maar zijn ex is elk jaar in precies hetzelfde restaurant ( dit restaurant is van familie van mijn virend) Ik vind dit erg vervelend dat ze precies op dezelfde dag altijd daar zit.. ik bedoel zij kan toch ook ergens anders met haar vriend gaan eten ???!! waarom nou precies daar ? erg vervelend... dit ik wil mijn vriend niet kwetsen en wil gewoon wel elke keer mee .. omdat de eigenaar familie van hem is. Ik erger me dus aan die ex.
donderdag 31 januari 2019 om 14:41
en hij weet dat jij je er aan ergertStarlight19 schreef: ↑31-01-2019 14:38Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan
leuke vriend!!
ik zou dus niet meer meegaan.
donderdag 31 januari 2019 om 14:42
Rare vriend.Starlight19 schreef: ↑31-01-2019 14:38Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan
donderdag 31 januari 2019 om 14:52
Misschien iets leuks aantrekken en hem thuis verassen. Ben benieuwd of hij er dan nog steeds op staat om te gaanStarlight19 schreef: ↑31-01-2019 14:38Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan
donderdag 31 januari 2019 om 14:57
donderdag 31 januari 2019 om 15:08
redbulletje schreef: ↑31-01-2019 14:59Romantisch uit eten onder het oog van familie (die het restaurant runnen)?
Ik zou een ander restaurant reserveren.
Inderdaad.
Genoeg andere restaurants en je vriend zou beter rekening houden met hoe jij je voelt.
Zijn andere restaurants verboden?
donderdag 31 januari 2019 om 15:40
Starlight19 schreef: ↑31-01-2019 14:38Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan
Dan sta jij erop om eens ergens anders te gaan. Gewoon omdat het leuk is om eens iets anders te doen.
Het moet toch voor allebei leuk zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 31 januari 2019 om 15:48
Maar het is niet ZIJN Valentijnsdag dus niet ZIJN feestje: het gaat om jullie relatie dus zeg hem dat je als verrassing die avond plant. Ziet hij die avond wel waar jullie naartoe gaan.Starlight19 schreef: ↑31-01-2019 14:38Sorry dat ik zo zeur, jullie hebben wel gelijk maar mn vriend staat er erg op om dan te gaan