Bedrag afscheidskado gastouder

01-02-2019 16:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij nemen over 2 weken afscheid van onze gastouder. Mijn zoon is 11 en heeft geen opvang meer nodig. We willen haar een zelfgeknutseld werk geven een bos bloemen en een pluimkadobon. Op de laatste dag mag mijn zoon nog trakteren. Welk bedrag is passend voor een afscheidskado...wat vinden jullie?
ja dat ligt er aan is hij daar 1 jaar geweest of 10 jaar lang??
Ik zou 50,- doen als ik tevreden was over haar (jarenlange) diensten. Kun je die Pluim-bonnen wel op veel plekken inleveren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
3 en half jaar
Ik zou een zelfgeknutseld werk van een 11jarige achterwege laten en een bol.com bon kopen.
himalaya schreef:
01-02-2019 16:24
Ik zou 50,- doen als ik tevreden was over haar (jarenlange) diensten. Kun je die Pluim-bonnen wel op veel plekken inleveren?
Nee die lever je op 1 plek in, op hun site dus, en dan moet je goed zoeken, want wat je echt wil uit het aanbod is altijd net een stap duurder. daarom zou ik ook voor bol.com gaan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Star² schreef:
01-02-2019 16:32
Ik zou een zelfgeknutseld werk van een 11jarige achterwege laten en een bol.com bon kopen.
Ik zou het knutselwerk ook achterwege laten. Heb je geen leuke foto van haar/ hem met je kind?
Zelf zou ik € 50 doen.
Ik zou alleen een bos bloemen doen.
Hangt ervan af hoeveel je kan missen en hoe tevreden je was. Ik zou iets van €100 doen.
Wat knutselt een 11-jarige dan?
Zou ik niet doen.

Een Pluim is leuk, maar erg beperkt. Doe een Bol bon. Ik zou 25 euro een leuk bedrag vinden. Het is een afscheid, maar ze is verder die 3,5 jaar gewoon betaald. Zie het als dat een collega afscheid neemt.
Ik zou €25,- ook een leuk bedrag vinden naast een bos bloemen. Weet niet wat voor een knutsel je in gedachten hebt maar dat lijkt me juist leuk om het persoonlijker te maken. Een persoonlijke boodschap op een kaart kan dan ook prima zijn.
minnimouse schreef:
01-02-2019 17:08
Wat knutselt een 11-jarige dan?
Zou ik niet doen.

Een Pluim is leuk, maar erg beperkt. Doe een Bol bon. Ik zou 25 euro een leuk bedrag vinden. Het is een afscheid, maar ze is verder die 3,5 jaar gewoon betaald. Zie het als dat een collega afscheid neemt.
Een kaart? Vindt mijn zoon van bijna 10 ook altijd erg leuk om te maken. Leuke tekst erop, bos bloemen erbij en klaar toch?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
25 euro Bol.com en een bos bloemen. Geen knutselding.
Laat hem anders zelf iets bakken ipv knutselen, cupcakes of koekjes ofzo...
en ik zou ook liever een bol.com bon geven inderdaad.

Edit: voor 25 euro de bon en een bosje bloemen
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 01-02-2019 20:55
Reden: Edit
15.58% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven