Baby eet slecht
maandag 4 februari 2019 om 19:25
Hoi allemaal,
Mijn dochtertje van bijna 8 maanden heeft vorige week buikgriep gehad en sindsdien eet en drinkt ze erg slecht. Zijn er meer mensen waar de baby’s hier ook last van hebben gehad die voorheen goed aten en dronken en na de griep/ziekte ineens heel slecht? Zo ja, na hoeveel tijd gingen ze weer normaal eten/drinken?
Mijn zoon van bijna drie at altijd super goed, dus ik ben dit niet gewend.
Bedankt alvast voor jullie reactie
.
Mijn dochtertje van bijna 8 maanden heeft vorige week buikgriep gehad en sindsdien eet en drinkt ze erg slecht. Zijn er meer mensen waar de baby’s hier ook last van hebben gehad die voorheen goed aten en dronken en na de griep/ziekte ineens heel slecht? Zo ja, na hoeveel tijd gingen ze weer normaal eten/drinken?
Mijn zoon van bijna drie at altijd super goed, dus ik ben dit niet gewend.
Bedankt alvast voor jullie reactie
maandag 4 februari 2019 om 20:21
Gatinmijnsok schreef: ↑04-02-2019 20:17Dat komt vanzelf weer goed als ze helemaal beter is. Als ze maar goed blijft drinken.
Dankjewel! Ze drinkt nu van haar flessen nog +/- 400/500 ml per dag, lijkt me voldoende toch? Oke dus als ze zich echt weer beter voelt kan ik ervan uitgaan dat ze weer gaat eten als voorheen?
maandag 4 februari 2019 om 20:24
maandag 4 februari 2019 om 20:27
Dankjewel! Druk op leggen doe ik inderdaad niet. Ik geef het gewoon op de momenten dat ze het altijd kreeg en eet ze wel is het prima en anders helaas.
Ja blijkbaar gaat het dus niet altijd zo makkelijk, mijn zoon at altijd alles dus dit is nieuw voor me haha.