Talent
zondag 10 februari 2019 om 21:38
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Je hebt echt wel talent, maar je vind het zelf zo gewoon dat je er niet aan denkt of, en dat is veel waarschijnlijker, je hebt altijd geleerd: doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. En steek je hoofd niet boven het maaiveld uit.
Net zoals veel mensen een complimentje gelijk afwimpelen: "nee hoor die jurk heb ik al jaren". Nee, taart bakken is niet zo moeilijk.
Vraag je vriendinnen je talenten te noemen. Die zijn vast net bevriend met jou omdat je de hele dag wezenloos voor je uit zit te staren
Net zoals veel mensen een complimentje gelijk afwimpelen: "nee hoor die jurk heb ik al jaren". Nee, taart bakken is niet zo moeilijk.
Vraag je vriendinnen je talenten te noemen. Die zijn vast net bevriend met jou omdat je de hele dag wezenloos voor je uit zit te staren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 10 februari 2019 om 22:53
Nee, ik heb dat niet; ik kan zowel goede als slechte eigenschappen van mezelf opnoemen en ik weet waar ik goed in ben en wat mijn valkuilen zijn.
Ik zou bvb nooit aan de voice of Holland mee willen doen want ik weet dat ik geen goede stem heb, maar ik heb wel gevoel voor ritme en toonhoogte.
Maar hoeveel zanglessen ik ook zou nemen; een nachtegaaltje word ik niet.
Ik zou bvb nooit aan de voice of Holland mee willen doen want ik weet dat ik geen goede stem heb, maar ik heb wel gevoel voor ritme en toonhoogte.
Maar hoeveel zanglessen ik ook zou nemen; een nachtegaaltje word ik niet.
maandag 11 februari 2019 om 14:38
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die echt een "talent" hebben, in de zin van dat ze enorm uitblinken in iets.
Maar iedereen heeft wel kanten waar hij redelijk sterk in is.
Al hebben veel mensen de neiging juist te letten op hun minder sterke kanten.
Misschien ben je je helemaal niet bewust van je sterkere kanten en denk je wel "oh, maar dat is toch niets bijzonders" als iemand je erop zou wijzen. Terwijl er echt andere mensen zullen zijn die daar helemaal niet zo sterk in zijn.
Vaak hebben eigenschappen die als negatief worden gezien ovetigens ook een positieve zijde.
Zo kan chaotisch zijn inderdaad lastig zijn, maar chaotische mensen zijn vaak ook makkelijk/zeuren niet zo snel, om maar een voorbeeld te noemen.
Maar iedereen heeft wel kanten waar hij redelijk sterk in is.
Al hebben veel mensen de neiging juist te letten op hun minder sterke kanten.
Misschien ben je je helemaal niet bewust van je sterkere kanten en denk je wel "oh, maar dat is toch niets bijzonders" als iemand je erop zou wijzen. Terwijl er echt andere mensen zullen zijn die daar helemaal niet zo sterk in zijn.
Vaak hebben eigenschappen die als negatief worden gezien ovetigens ook een positieve zijde.
Zo kan chaotisch zijn inderdaad lastig zijn, maar chaotische mensen zijn vaak ook makkelijk/zeuren niet zo snel, om maar een voorbeeld te noemen.