Lijf & Lijn alle pijlers

De ruilers willen nog meer kwijt!!

22-03-2009 11:38 578 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....

naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!![
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Vond het zo'n leuk plaatje! Gewoon een lieve opsteker voor iedereen hier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 23 maart 2009 @ 15:08:

Welkom Netje! Ik denk dat ik zelfs nog iets zwaarder ben dan jou dus wij zijn koplopers!

Klinkt heftig dat ongeluk met je vriend. Heeft hij er nu nog lichamelijk klachten aan over gehouden?

Biol, je laat me blozen!

Nou, ik zou zo maar eens zwaarder kunnen zijn dan ik nu aangeef, hoor!

ManNetje heeft er behoorlijke klachten van overgehouden, maar dat komt meer van de pinnen in zijn rug. Hij heeft 1 wervel aan de binnen- én buitenkant gebroken, dus die zijn vastgezet met een hele constructie. Eén van die pinnen steekt bijna door zijn huid heen waardoor hij heel veel pijn heeft. Maar hij staat op het punt om opgeroepen te worden voor een operatie waarbij ze alles weer eruit halen, het is nu genoeg geheeld.

Ook heeft hij al 3,5 jaar geen tanden meer, maar als het goed is heeft hij begin mei eindelijk een mooi gebit (ook een hoop metaal in zijn mond dus) Doordat hij zoveel is afgevallen en ook nog eens geen tanden heeft ziet hij er momenteel uit als een junk (zegt hij zelf ook, hoor! Ik ben echt nog wel dol op hem, hahaha!)

Touch of Pink heeft ons gezien, dus die kan het beamen

Trouwens, Biol: ik ben 1.82... scheelt maar een centimeter, maar ben er wel trots op !
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
wat leuk IkbenIk... en het is gelijk de 200ste posting!!!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
wat leuk IkbenIk... en het is gelijk de 200ste posting!!!!!!
ja, gaat hard hier! Biol, sorry dat ik niet meteen eerder zei dat ik langer ben... Hoef je niet aan te passen, hoor!

En laat het startgewicht maar staan, misschien is het minder en valt het mee! geef het volgende week maandag wel door (als ik een weegschaal heb gevonden die boven de 130 kilo gaat)
en trouwens: ik wil afvallen voor mijn gezondheid. Heb een te hoge bloeddruk en slechte knieën en wil niet voor mijn 50e in een rolstoel terecht komen.

Verder voel ik me een stuk prettiger met een kilo of 40 minder, daar doe ik het in ieder geval voor!
Kijk das nog eens grappig. Post 200 al, wat snel! We gaan het wel volhouden he dames.

Goh Netje, wat moet dat een moeilijke tijd zijn geweest voor jullie. En nu nog wel. Benieuwd hoe het gaat straks als je man weer gewoon kan eten.

Afvallen voor je gezondheid is een mooi streven. Ik heb een digitale weegschaal die tot de 150 gaat. Was wel handig hier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Dag dames,

fijn om te lezen dat jullie allemaal zo lief voor elkaar zijn. Voel me zelf niet zo heel happy/lief. de psychiater zei net dat ik hoge interpersoonlijke gevoeligheidspersoon ben ofzo.. maw, ik gooi mijn eigen glazen in door mijn persoonlijkheid? heb daarnaast ook nog es de stopweek van de pil, dus de hormonen zijn ook aanwezig. blegh.

vanavond eet ik trouwens volkoren macaroni met een blikje tonijn in olie, sperziebonen en zongedroogde tomaten. is dat wel een beetje ok?
He bah Liefje. Kon je psychiater niet vertellen wat hij of zij precies bedoelde. Misschien kun je er even op googlen? Misschien helpt dat om zijn of haar woorden weer in een juist perspectief te zetten.

En hormonen zijn altijd lastig, en dan ook nog eens willen afvallen. Is ook allemaal best lastig.

Ik had vorige week al bij mijn psychiater aangegeven originele efexor pillen nodig te hebben ipv. die neppert die ik sinds 2 weken heb. Ik krijg daar enorm veel hoofdpijn van.

Zou een fax sturen naar de apotheek hierover. Kom net terug van de apotheek en die hebben niks ontvangen.

Heel fijn!
ach lieve liefje, laat je niet te veel leiden door wat de psycholoog zegt.. je bent gewoon heel lief, en dat komt allemaal wel goed.. en idd die hormonen voeren nu waarschijnlijk de boventoon...pas je op dat je nu je menstrueert wel genoeg eet?? anders val je dalijk flauw door het gebrek aan ijzer.. ( moet ik zelf ook doen trouwens merk ik nu...omdat ik zo weinig gegeten heb, heb ik gewoon hoofdpijn... vanavond maar even normaal eten.. niet te mager!!)

en wat je wil eten is helemaal goed hoor....
hoi

heb net ook even gegoogled maar t werd me niet echt duidelijk. ik ben iig een hsp'er, dus dat komt er ook nog bij, naast de depressie en concentratieproblemen. hoeveel kan er nog bij? daarnaast viel de term borderline ook verdacht vaak in het gesprek! t zal toch niet he?! godverdomme.

ikbenik morgen maar even de psychiater weer bellen? die mag wel es even zijn werk gaan doen!

en heeft de ad ook invloed op je gewicht? bij mij volgens mij niet.. terwijl volgens de bijsluiter ik juist zou moeten afvallen grr

en biol.. goeie tip idd, om wel goed te blijven eten. nou ja, in principe doe ik dat ook wel hoor.. vandaag zit ik op 2 roggebrood met kaas, 1 cup a soup en 2 pruimen. kdoe mn best!

hoe gaat het met jullie, met niet snoepen en bewegen?
Liefje dat valt niet mee om dat allemaal te horen. Maar je moet maar zo denken, het zijn maar termen. En soms is zo'n term nodig om je beter te helpen. Jezelf te berijpen maar ook te helpen beter te worden. En ik zou zeker met je psychiater praten over wat hij precies bedoelde met die termen. Geef daarbij ook wat het met je doet als hij dat zegt/noemt. Dat je daardoor erg aan jezelf gaat twijfelen. Maar dat moet je niet doen hoor, je bent een ontzettend krachtige en lieve vrouw! Dikke knuffel

Oja je avondeten klinkt lekker en erg gezond. Je zou nog wat kruiden erbij kunnen gooien om het op te pimpen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Nou de eerste dag ging eigenlijk goed, alleen om 4 uur een onwijze dip! Ik had me toch een snoepdrang. Argh... zit nu maar op kauwgum te kauwen om die drang een beetje terug te dringen. Zo een banaan en een appel en dan ff sporten. Daarna pas avondeten (rond half 8). Maar dan is de avond lekker kort dus hopelijk kom ik de avond goed door. En een goede eerste dag is het halve werk. Dan gaan de volgende dagen vaak veel makkelijker. En hoe langer is niet snoep, des te makkelijker het me afgaat. Is dat bij jullie ook zo?
Hallo allemaal

Welkom voor de nieuwen hier.

Biol, goed gedaan op de crosstrainer.

Sterretje, je moet niet zo hard zijn voor jezelf. Bedenk dat iedereeen zijn/haar onzekerheden heeft, ook al lijkt dat niet zo.

Ik geloof dat ADM het schreef en daar ben ik het ook mee eens, gezonder leven is de belangrijkste insteek.

Daarover gesproken, wil ik meteen even zeggen dat ik vind dat sommigen van jullie erg weinig eten bij het ontbijt. Vergeet niet dat je dan juist snaaidrang krijgt. Een goed ontbijt is heel belangrijk.

Ik heb zelf ook niet goed ontbeten vandaag, maar dat kwam omdat ik naar de tandarts moest, verder ook niet veel gegeten en net gewoon een maaltijd. Vanavond heb ik een vergadering, dus dan kan ik niet eens snoepen.
Cum non tum age
Ik wil ook graag meedoen. Kreeg vanochtend een spijkerbroek die ik een tijdje niet heb aangehad niet meer dicht

Het zit vooral bij mijn buik, dus ik zou graag een paar kilootjes eraf willen.

Denk dat het bij mij al een hoop zou schelen als ik niet meer of in elk geval een stuk minder zou snoepen. Is alleen zo lastig, zeker met die lekkere paaseitjes etc. Als ik welkom ben, ga ik met jullie meedoen.
Noa je hebt helemaal gelijk, ik heb vanochtend een fruitontbijt genomen, dacht da's lekker gezond. Maar is me niet goed bevallen. Morgenochtend gewoon weer magere yoghurt met een paar flinke lepels muesli (geen cruesli ivm de suikers).
Leaf je bent van harte welkom hoor! Gezellie
Ja leuk Leaf kom erbij.

Ik ben trouwens niet meer de oudste hier zie ik, maar laat het maar staan in de tabel (aangezien ik nog wel de wijste ben he, ja joh ik droom lekker door).
Cum non tum age
Je bent wijs... maar de wijste
Ach ADM, tis gewoon wishful thinking. Als ik echt wijs was dan hoefde ik niet mee te doen op dit topic nu he.
Cum non tum age
Hello ladies!

Wat zijn jullie lekker bezig geweest vandaag. Moet wel zeggen dat ik vind dat sommigen onder ons errug weinig eten als ontbijt. Dat is ook niet goed hoor. Moet je mij horen, ik begon vandaag met alleen een bak brinta... Verder ging het prima vandaag totdat ik van Krissie (van het ruilforum) een verrassingspakket thuis gestuurd kreeg. Met daarin een boek en heel veel chocolade! Wat doet ze me aan!

Sterretjee ik hoop dat je je ondertussen weer wat beter voelt. Ik kan me voorstellen dat het enorm demotiverend werkt, kei hard je best doen en niks afvallen. Maar wat de rest ook zegt, lekker mee blijven schrijven vinden we hartstikke gezellig. En als je straks met de medicijnen mag stoppen ben je i.i.g. al lekker fit.

Netje je denkt toch niet echt dat ik zoiets over je vriend ga zeggen hè ??!! Jullie kwamen op ons zo gezellig en open over. Zo zie je maar dat ieder huisje zijn kruisje heeft.

Succes allemaal vanavond met het niet openen van de chipszakken, niet gedachtenloos dropjes snaaien, de paaseitjes laten staan enz enz.
Oow ik zie dat Noa ook al vond dat er weinig ontbeten word. Ben ik mosterd. Maar das i.i.g. niet ongezond!
nou dat was dus een drama he... manlief kwam thuis met frietjes en snackies... ohhhhhh ja, ik heb t ook opgegeten... zonde om weg te gooien.. maar ik heb vandaag verder niet gesnoept en geen frisdrank op dus nou ja... ( en daarbij zou ik eigenlijk volgende week pas beginnen, dus t valt nog mee)

( als ik nog meer excuses voor mezelf bedenk moet ik voorstraf nog een halfuur op de moordmachine)
Weet je wat dapper zou zijn...als je alsnog een half uur ging crossen... zou je het kunnen denk je???
Tsja ontbijten vind ik heel moeilijk. Meestal is het een sapje of melk als ik m'n bed uit kom, een kop koffie als ik gedouched ben en dan 2 uur later neem ik een sneetje brood. Gewoon omdat ik het 's ochtends niet weg kan krijgen. Maar dat moet dus veranderen..

Verder heb ik netjes gegeten vandaag, maar ik heb nu zo'n zin in die bak chocomouse die staat te roepen: eet mij.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven