Lijf & Lijn alle pijlers

De ruilers willen nog meer kwijt!!

22-03-2009 11:38 578 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....

naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!![
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ik heb inmiddels weer getraind op de WII.

wel confronterend hoor mijn poppetje.

heb lopen joggen, hoelahoepen en getennist.

vanmorgen als ontbijt alleen beschuitje, was niet zo lekker, tussen de middag 2 bruine bolletjes met rosbief en vanavond rijst met smoorkip.

3 koppen koffie, 3 bekers thee en water.
quote:Liefje83 schreef op 23 maart 2009 @ 19:04:

Weet je wat dapper zou zijn...als je alsnog een half uur ging crossen... zou je het kunnen denk je???nou dat weet ik niet hoor, volgens mij val ik dan op de grond... morgenochtend weer... zodra mijn zoontje slaapt, spring ik er weer op!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
trouwens ik ben een oude muts...ben 48
ff aan het teruglezen

sterretje
Biol, kan gebeuren, maar als je puf hebt inderdaad nog ff op de moordmachine.

Over het ontbijten. Ik sloeg dat dus tot een week geleden over en merk dat ik overdag nu echt minder eet en me beter voel.

Ik ontbijt nog wel even met volle yoghurt en met cruesli.

Wanneer ik gewend ben om te ontbijten wil ik het wel minder lekker (lees gezonder) gaan maken.

Rond 11 uur eet ik dan nog een klein iets tot de lunch.

Had ook echt neiging tot ongezond rond 4 uur.

De gedachte eraan dat ik hier moest opbiechten dat ik nu al de mist in ging weerhield me ervan! Dus tot nu toe helpt dit topic mij prima.

Lijkt me trouwens goed dat we elkaar idd. aanspreken op eventueel ongezond lijn gedrag. Zoals eerder beschreven is gezonder worden het belangrijkste.

liefje,

Ik moet morgen weer naar therapie en ga gewoon niet weg totdat ik zeker weet dat die fax verstuurd is. Als het nog lang duurt stop ik straks met de ad. terwijl die verder eindelijk begint te werken, maar de hele dag met gigantische koppijn zitten is ook niks natuurlijk.

Maak jezelf niet gek he met piekeren en denken. Het zijn idd gewoon termen. Ik kreeg ook veel meer diagnoses dan ikzelf dacht (zo heb ik kenmerken van een sociaal vermijdende persoonlijkheid) en was ik meer dan gemiddeld achterdochtig en weet ik veel wat. Allemaal prima, maar geef me de hulp die ik nodig heb. En die heb ik gekregen.

Het gaat jou ook lukken meis, hoe moeilijk het er nu uit ziet!

Leaf, welkom leuk dat je ook mij schrijft hier!

TOP: ik las het net al idd. Wel heel heel lief natuurlijk. Misschien wat bewaren voor een smokkel weekend dag als je daaraan gaat doen?

ADM, des te langer iets niet op heb des te meer ik het in mijn gedachten/verbeelding ga verheerlijken. Tot ik me niet in kan houden en het neem. Dan valt dat tegen en bleef ik eten net zolang ik niet meer kan en vaak niet eens geproefd heb wat ik naar binnen heb lopen stouwen.

Maar dat zal bij andere wel heel anders zijn.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mijn wii! Helemaal vergeten. Ik heb wel geen wii fit (zit er ook niet in wisten jullie dat een bruiloft heeeeeel veel geld kost) maar veel andere dingen kosten ook wel energie. Goed idee om dat erbij te gaan gebruiken.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ikbenik, wat ontzettend goed dat het vandaag zo goed gelukt is! Dikke veer voor jou! (of heb je liever een slanke? )

Verder werkt dit topic een beetje averechts, ik heb net een kwartier zitten lezen....ik had ook een kwartier kunnen wii-en of crossen. Dus ik ga nu iig mijn derriere van de bank verheffen en eens wat opruimen hier, hopelijk blijft er nog een beetje tijd over dan!
Pff, wat is er weer veel bijgeschreven!!

Liefje jou wil ik even een geven. Dat is niet makkelijk om aan te horen! Krijg je verder wel goede therapie van je psych?

Leuk dat je komt meeschrijven Leaf!

Ikbenik, wat een ontzettend leuk plaatje had je geplakt!

Oeh, lekker frietjes Biol, die heb ik zaterdag nog op. Maar dat was ver voor mijn afvalplannen, haha!

Af en toe moet je gewoon iets lekkers kunnen eten hoor, anders hou je het niet vol!

Het is voor mij meer dat ik gewoon gezonder wil eten. Dat deed ik al, maar met veel te veel chocolade, koekjes enz. tussendoor. Daar ben ik behoorlijk van aangekomen de laatste tijd.

Wat is nu echt een goed ontbijt? Voldoende zeg maar? Hoe ontbijten jullie altijd, of is dat elke keer anders?

Ik ontbijt standaard elke ochtend met een fruitshake. Dan pers ik 5 sinaasappels en dat doe ik bij 1 banaan en 1 kiwi. Dat doe ik in de blender, even kort blenderen zodat de vezels behouden blijven en op het laatst doe ik er 5 e.l. lijnzaad bij voor de vezels. Dan heb ik ongeveer 2 longdrinkglazen vol. De rest van de ochtend heb ik dan geen honger meer, want dan zit ik echt tjokvol.

Verder ging het vandaag wel aardig. Eet nu veel crackers tussendoor, maar weet niet of dat nu wel zo oke is. Mijn avondmaaltijd eet ik gewoon net als anders. Dan let ik niet echt op zeg maar, want dat vind ik veel te lekker!

Heb vandaag een aantal keer op m'n leg magic gestaan, en wat andere oefeningetjes.

Iedereen heel veel succes! We gaan ervoor!

Liefs!!!

Haha, even een fout plaatje:

...
Heb even op caloriechecker alles ingevuld wat ik vandaag heb gegeten. Dan kom ik op 1600 calorien.

www.caloriechecker.nl
...
Ik zie te veel eten in dit topic dus ik ga offline dames. Fijne avond nog! Voel me trouwens al beter, thanks voor de lieve woorden! xxx
Ow fijn dat je je beter voelt liefje! En graag gedaan.
Helemaal eens met Noa!

Ik eet zelf 6 keer op een dag, in wat kleinere porties.

Probeer bij mijn ontbijt het meest te eten. Want je lichaam moet dan nog een hele dag! Dus ook meer tijd om te verbranden!

Wat een leuk, warm en gezellig topic dit trouwens.

Ow en Liefje, jij bent niet de depressie, of welke stoornis dan ook he. Je bent nog steeds dezelfde! Blijf alsjeblieft niet hangen in een diagnose of wat dan ook..

Sterkte!
Heb vanavond trouwens zelf een maaltijdsalade gemaakt! Met tonijn. Was errug lekker en mager!

En Noa, waarom vind je dat ik hard voor mezelf ben eigenlijk? Die volg ik niet zo .

Fijne avond dames!
gottegot meiden! ik heb gezondigd! heb net 2 croissantjes gehad. ga zo maar even mijn tanden poetsen, voor het zogenaamde psychologische effect waar ik het over had.

echter, volgens de calorieenchecker die ik heb ingevuld heb ik vandaag 1043 kc gehad. Wel een beetje weinig he?!

En goed zo Sterretje, een gezonde maaltijdsalade! Wassie ook lekker? ook belangrijk toch!

Morgen ga ik een salade maken denk ik, je hebt me op een goed idee gebracht!

T klopt ook idd dat ik ben wie ik ben.. maar kvind het niet helemaal leuk klinken dat er allemaal stempels worden gepakt die niet positief zijn.kweet niet zo goed wat ik ermee aan moet. maar goed, afwachten! nu tanden poetsen haha
Ik herken me helemaal in wat Queenie zegt: ik eet op zich gezond, maar snoep veel te veel tussendoor en dat gaat toch aanzetten op een gegeven moment. Ik ben 1.57 en denk dat ik nu iets van 55 kg weeg. Heb echter altijd rond de 50 kg gezeten en daar wil ik eigenlijk naar terug.

Ik heb alleen, vooral op mijn werk zo'n trek in een tussendoortje. Kan er niet vanaf blijven. Wat is nou een goed tussendoortje? Dingen als Sultana's, ik krijg ze mijn keel niet af. Neem nu vaker een plakje ontbijtkoek, heb wel eens gelezen dat dat vetarm is.
de caloriechecker doet t niet bij mij... ik heb een account aangemaakt en als ik dan inlog krijg ik vervolgens een blank scherm
irritant ja, dat ie het niet doet! ng een keer proberen! de aanhouder wint! *grijnst*

ik heb trouwens een fout gemaakt. heb vandaag 1247 kc binnen gekregen.
Liefje dat zijn echt veeeeulst te weinig calo's...

Dames, letten we er wel op dat calorieeen niet slecht zijn? Je hebt ze echt nodig!

Maar wel gewoon gezond eten!

Normaal voor een vrouw mag/kan je 2000 kc per dag nuttigen. Wil je afvallen, probeer rond de 1700 te zitten. Als je erbij sport, moet je meer eten.

Je lichaam gaat anders echt in de spaarstand en alles wat je lichaam dan verder krijgt wordt gelijk opgeslagen als vet omdat je lichaam denkt; jippieieie opslag!

Zo.

Ster heeft gesproken.
Ster heeft idd gesproken!

maar ben vandaag niet actief geweest! niet gewerkt, niet gesport.. vandaar dat ik dus niet meer nodig had. heb ook 2 stuks fruit gehad, en zelfs een lepel roomkaas in mijn eten! jaja
wow. shock. ik sta op de weegschaal en weeg ineens 101 kilo.. dat wordt dan twintig kilo afvallen. wow. klinkt toch veel meer dan 15. maar volgens mij klopt het niet. morgenochtend weer maar even wegen bij de sportschool!!
Ook al lig je de hele tijd in bed. Tuurlijk heb je meer nodig als je (lichamelijk) actief werk hebt of veel sport.

Maar je moet het er dan boven op eten.

Als je weinig tot niks eet 'moet' je ook ongeveer rond de 1700 kc zitten.

Puur omdat je lichaam continu aan het werk is.

*preekmodus gaat weer uit*
Wat een gemene weegschaal heb jij lief!

Ik zeg, weg ermee!
haha ja belachelijk! ik stond donderdag op een weegschaal in het ziekenhuis en die zei 95 kilo! ik schrik me wild! maar jah.. komt wel goed.

maar ik vind wel dat ik vandaag genoeg heb gegeten! echt!

2 roggebrood met kaas

1 cup a soup

2 pruimen

2 plakjes salami

2 bordjes volkorenmacaroni met gekookte sperziebonen en tonijn

2 croissantjes.

Is toch niet te weinig?
Liefje,

je gewicht schommelt gedurende de dag he. Je kunt het best 1 weeg moment in de dag en per week aanhouden voor het overzicht. En eigenlijk ook maar 1 weegschaal (in de ideale situatie dan he)

Ik kan je voorbeeld volgen met fruit want dat heb ik niet op vandaag.

Eens met ster. Calorieën zijn niet onze vijanden!

Ben hier zo druk bezig geweest met boeken uitzoeken, nagels lakken, baby spullen apart leggen (ben nog niet zwanger, maar heb wel al overal en nergens baby spullen liggen) en forummen dat ik geen moment aan eten gedacht heb.

Helaas ook niet aan drinken dus dat ga ik zo even goed maken.
Ik ga die calorie checker ook maar eens invullen. Voor m'n gevoel heb ik wel goed gegeten vandaag, alleen m'n ontbijt ga ik toch anders doen. Vanochtend alleen fruit gegeten (1x appel, 1x peer, 1x kiwi) maar dat doet het hem toch niet voor mij hoor. Geef mij maar brinta of yoghurt met muesli. Vult beter en dan houd ik het toch beter vol door de dag heen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven