Entertainment alle pijlers

BN'ers spotten in het dagelijks leven...

25-06-2007 22:15 838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie spot er wel eens een BN'er in het dagelijks leven? Vertel dat hier en roddel erover. Wie had wat in zijn boodschappenkarretje? Wie deed wat waar? En hoe? Wat had zij / hij aan? Was zij / hij met iemand anders? Enz.
quote:

In mijn tijd als stewardess heel wat BN'ers gezien. Ongelooflijk hoeveel er komen met : "weet je wel wie ik ben?" om op die manier een stoel in de bussines class te krijgen of overbagage niet te hoeven betalen. Kan me nog herinneren dat een collega een voetballer aan haar desk had (ben de naam even kwijt) die ook briesde: en weet je wel wie ik ben? Waarop mijn collega de legendarische uitspraak deed: "ja hoor meneer, ik heb al uw cd's"...Ze was dus werkelijk in de veronderstelling dat ze een zanger aan haar desk had staan. Vond ie niet leuk...

Wie altijd erg aardig was, was Marco van Basten, nooit zeuren, beetje verlegen. 

Ongelooflijke oetlul; die man met die goudvissenkom (hoe heet hij nou toch???) Vloog regelmatig naar Nice omdat hij daar een huis had. Wat een onbeschofte ukkel. Heel neerbuigend en arrogant. 

Verder in Londen letterlijk  Winston Gerstenowitsch (hoe schrijf  je dat) tegen het lijf gelopen. Hij verontschuldigde zich 1000x. Zat later nog bij me op de vlucht en herkende me nog, maakte een praatje. 

In een restaurant in Barcelona ooit een keer mee uitgevraagd door een voetballer van FC Barcelona. Ik wist toen niet wie het was en sloeg zijn aanbod af omdat ik dezelfde dag naar huis ging. Een vriend die erbij was werd bij kans hysterisch en vertelde dus dat het een voetballer was. Later even gechecked en inderdaad. (overigens was deze man keurig getrouwd + kinderen)    Willem Duys.
Willem Duys.
sto is niet echt een bn hoor heeft vroeger in een musical gespeeld

en bluuu is toch karin bluuuuuuuuuumen ???
Karin Bloemen heeft het veel te druk om op het VIVA forum te forummen;)
Ik werk in een groot ziekenhuis waar momenteel heel veel verbouwd wordt.  Veel patiënten verdwalen.   Zo kwam ik een poos geleden Hans van Mierlo tegen, die de (verplaatste) uitgang bij het metrostation zocht.  Ik was ook op weg naar de metro, en hij liep gezellig keuvelend met me mee, kwam zelfs in de metro naast me zitten.  Aardige man.
Ik heb jij John Ewbank in de klas gezeten en later ook nog bij Eloy van Caught in the Act, die toen nog Eugene heette. Laatst kwam ik hem nog eens tegen in de Albert Heijn en vond ik dat hij er erg afgeleefd uitzag. Hij was vroeger leuk en fris om te zien, maar daar is weinig meer van over.
Takes a second for your life to change
>
regelmatig een BNer in mijn bed, hotelbed, saunabank, gewone bank, en auto  etcm gehad en genomen

nee tuulk zeg ik niet wie t is, dat zou niet netjes zijn, heb nu ook vriend dus zie hem niet meer, maar spreek hem nog wel af en toe op mijn msn
quote:Eerder werd gezegd: Bluuu en Sto zijn BN-ers op dit forum, maarre.... is er wel iemad die weet wie ze zijn?!? Ikke niet in elk geval.

Als ze willen dat iedereen weet wie ze zijn hadden ze hun eigen naam wel als nick genomen.Ik denk dat jij het ook niet zo leuk zou vinden als iedereen hier zou weten wie je in het dagelijks leven ben.

Ik weet wel dat ik een heel stuk minder openhartig zou zijn hier als ik dacht dat collega's en zo zouden weten dat ik onder pinolover post

Pinolover. Don't take me to serious! Was maar een grapje. ik weet dat Bluuu en Sto er niet prat op willen gaan een "BN-er"te zijn/ zijn geweest.

Iedereen heeft natuurlijk recht op privacy. Was meer een geintje in kader van dit topic.... enne ikblijf wel nieuwsgierig.

Gr. Anna;)
pinolover....??? verrek jij bent Sien uit sesamstraat
Ik ben een keer (jaren geleden) Paulien Huizinga tegen gekomen in een schoenenwinkel in Amstelveen. Ze was met haar zoontje en een vriendin. Dat zoontje was toch vervelend, echt niet normaal meer. Die vriendin probeerde dat kind een beetje rustig te houden. Paulien deed niets. Ze ging rustig door met schoenen passen.

Laatst ook Nienke Romer bij H&M gezien (Robin in Rozengeur en Wodka Lime). Ook met een superirritant kind. Ze stond in de rij en haar dochtertje was me toch loeihard aan het janken. En ging echt op de grond liggen enzo. Nienke probeerde haar rustig te krijgen (overigens niet heel overtuigend), maar dat lukte niet. Tot ongenoegen van de rest van de klanten die in de rij stonden.
gos,mijn dochter heeft ook wel eens loeihard gejankt in een winkel en ging dan ook nog op de grond liggen  Dacht altijd dat BNers van die brave kinderen hadden,nou ja,dat scheelt weer dan.
quote:

quote: anna75 reageerde

Eerder werd gezegd: Bluuu en Sto zijn BN-ers op dit forum, maarre.... is er wel iemad die weet wie ze zijn?!? Ikke niet in elk geval.

Als ze willen dat iedereen weet wie ze zijn hadden ze hun eigen naam wel als nick genomen.Ik denk dat jij het ook niet zo leuk zou vinden als iedereen hier zou weten wie je in het dagelijks leven ben.

Ik weet wel dat ik een heel stuk minder openhartig zou zijn hier als ik dacht dat collega's en zo zouden weten dat ik onder pinolover post

:D,..dit is grappig. Ging het hier niet over BN er en wat voor normale dingen die doen in het leven. Het foumgedrag van een zogenaamde BN-er is ineens heilig maar daar gaat het in dit topic toch juist om? De BN'er vindt het per definitie toch niet leuk dat er allerlei privezaken door deze en gene worden benoemd. Ik vond het juist leuk dat we het daar hier uitgebreid over gingen hebben,.... en ik denk dat Bluuuu en Sto ( ongeacht hun BN status,....) het ook wel grappig vinden want anders hingen ze hier niet rond,...

En ze hebben ooit zelf laten vallen dat ze BN er zijn,...lijkt me,.... Dat willen ze ons dan toch even laten weten,.. Al vind ik meespelen in een musical nou niet van een dusdanige orde dat je dan direct door heel Nederland zal worden gekend en al helemaal niet BN status waardig ,..maar dat terzijde. Bluuu had toch wat reclamespotjes gedaan?
Laten we aub niet wéér die discussie beginnen over al dan wel niet bekende BN-ers op het vivaforum.

Voorheen al een paar keer flink uit de hand gelopen.

'Ze' zeggen toch niet wie ze zijn, dus heeft het toaal geen zin om er elke keer weer over te beginnen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Laten we aub niet wéér die discussie beginnen over al dan wel niet bekende BN-ers op het vivaforum.

Voorheen al een paar keer flink uit de hand gelopen.

'Ze' zeggen toch niet wie ze zijn, dus heeft het toaal geen zin om er elke keer weer over te beginnen. Hahahaa,...en wat doe jij dan nu zelf? Had beter geweest als je niet had gereageerd volgens mij.

Maar ik snap het,... je hebt BN'ers én bekende BN'ers,........:o

O, nu begrijp ik het , dus als je met je kop op tv bent geweest, ben je automatisch een BNer?! (omdat Bluuu of Sto (dat ben ik vergeten) in reclames hebt gespeeld :P)

Nou, dan ben ik ook een BNer :D Ik heb meegedaan aan Blind Date (o ja, dan heb ik Bert Kuizinga ontmoet, ha ha, helemaal vergeten, ha ha, lange man, rookt, toendertijd dan, beetje arrogant)

Sjee, dat is best een tijd geleden, effe denken hoor, euh  13 jaar geleden. Kennen jullie dat eigenlijk nog wel?

Misschien dat jullie me wel gezien hebben, ha ha, moesten we nog een paar keer terug komen, dansen en naast bertje zitten op de trap. Lol.

quote:Ik heb jij John Ewbank in de klas gezeten en later ook nog bij Eloy van Caught in the Act, die toen nog Eugene heette. Laatst kwam ik hem nog eens tegen in de Albert Heijn en vond ik dat hij er erg afgeleefd uitzag. Hij was vroeger leuk en fris om te zien, maar daar is weinig meer van over.Eloy ziet er geweldig uit, de meeste mannen mochten willen dat ze er zo goed uitzagen. Van afgeleefdheid is totaal geen sprake, hoor.
Am Yisrael Chai!
Eloy ging met Stephen van Boyzone toch? Of ben ik nu in de war?
'It could be lupus'
quote:Eloy ging met Stephen van Boyzone toch? Of ben ik nu in de war?Yep. Is al weer een aantal jaar over, hoor.
Am Yisrael Chai!
enne Eloy deed het toch ook met Carlo Boshard ?
quote:

quote: Stardusty reageerde

Eloy ging met Stephen van Boyzone toch? Of ben ik nu in de war?

Yep. Is al weer een aantal jaar over, hoor. Nee dan weet ik wie het is en dat hij er de laatste keer niet verlept uitzag inderdaad
'It could be lupus'
Een kijkje in het huis van Katja Schhurman&Thijs Romer

WOONKAMER
EETKAMER
KEUKEN

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven