Ergobaby omni?

18-02-2019 07:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand met de ergobaby omni? Ik deel graag evaringen.
Onze dochter is nu 8 weken en ik gebruik hem in de ochtend. Ze lijkt echter soms oncomfortabel. Maakt kreun geluidjes en probeert zich af te zetten? Ook vind ik het eng dat je niet precies ziet hoe ze erin zit me haar heupjes. Wat als ik iets verkeerd doe? De straps aan de zijkant zitten precies waar ook haar armpjes/ handen zitten? Ook lukt het me niet om ermee te zitten, ze gaat dan kreunen en steunen en wordt wakker. Strapje achterop ziet er ook niet uit als een H-vorm want de banden zelf gaan rond?
Nou ben benieuwd of iemand anders dit herkent?
Misschien de vraag stellen op de fb pagina van draagpraat. Het is makkelijker advies geven met foto's erbij.
Even terug naar de winkel? Meestal kunnen ze je daar wel verder helpen en controleren of je de zak goed hebt afgesteld.
Ik vind haar wel wat jong voor in de ergobaby. Onze hummel zat daar pas lekker in toen hij een kilo of 6 woog. Nu weegt hij 11 kilo (bij 8 maanden) en hebben we er nog veel plezier van.

Ik zou even naar een draagconsulent gaan of er door iemand met ervaring naar laten kijken.
Ok zal ook even naar fb groep gaan
Helaas geen winkels in de buurt.
Het is de omni 360 en die zou vanaf de geboorte al mogen. Missch wordt hij met de tijd comfortabeler idd.
Kreungeluidjes zijn een rode vlag, dat kan wijzen op ademnood. Kan het zijn dat ze er niet strak genoeg in zit, en dat ze er daardoor wat bol in zit / kin op de borst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven