Zaterdagmorgentopic
zaterdag 23 februari 2019 om 10:39
Hallo allemaal!
Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.
Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote.
Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.
Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote.
Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
zaterdag 23 februari 2019 om 10:57
Goedemorgen! Ik lig nog lekker in bed. Heerlijk uitgeslapen. Gisteren veel gedaan, dus man zegt net: Blijf nog maar even liggen hoor, ik laat de hond vast uit en haal wel even broodjes
.
Zo opstaan en lekker uitgebreid ontbijten. Vanmiddag denk ik even naar het bos of de heide hier in de buurt.
Later nog even een cadeautje halen voor een neefje van bijna 1. Lekker even tussen de schattige kinderspulletjes snuffelen.
En vanavond komen mn vriendinnen borrel.
Top zaterdag voor de boeg dus
.
Zo opstaan en lekker uitgebreid ontbijten. Vanmiddag denk ik even naar het bos of de heide hier in de buurt.
Later nog even een cadeautje halen voor een neefje van bijna 1. Lekker even tussen de schattige kinderspulletjes snuffelen.
Top zaterdag voor de boeg dus
Lach hard, duik diep, kom terug..
zaterdag 23 februari 2019 om 10:58
Wat gaaf dat je dat zelf kan.GlitterCupcake schreef: ↑23-02-2019 10:56Vanmorgen lekker poetsen in huis en vanmiddag naar zee![]()
Vanavond een outfit naaien voor peuter voor carnaval op het kdv. Die pakjes kosten in de winkel €39,99Ik heb materiaal gekocht voor €9,70 en dan heeft peuter een mooier pakje
![]()
zaterdag 23 februari 2019 om 10:58
zaterdag 23 februari 2019 om 10:59
Het zal weel heerlijk zijn aan het strand nu. Is ook een goed plan.GlitterCupcake schreef: ↑23-02-2019 10:56Vanmorgen lekker poetsen in huis en vanmiddag naar zee![]()
Vanavond een outfit naaien voor peuter voor carnaval op het kdv. Die pakjes kosten in de winkel €39,99Ik heb materiaal gekocht voor €9,70 en dan heeft peuter een mooier pakje
![]()
Leuk dat je zelf een pakje maakt. Dat wordt er eentje waar liefde in zit, dus dat zal vast mooi worden.
Ook leuk dat er al carnaval wordt gevierd met die kleintjes.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:00
Dat leest inderdaad als een topdag. Geniet er maar van.bumbly schreef: ↑23-02-2019 10:57Goedemorgen! Ik lig nog lekker in bed. Heerlijk uitgeslapen. Gisteren veel gedaan, dus man zegt net: Blijf nog maar even liggen hoor, ik laat de hond vast uit en haal wel even broodjes.
Top zaterdag voor de boeg dus.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:01
Ja, dat gevoel is herkenbaar.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-02-2019 10:58Nou... chocola... het merendeel is vulling. Vind je ze lekker? Ik ben gek op chocola en zoet, maar ik krijg ze echt niet weg!
Ik doe vandaag rustig aan. Ben vannacht elk uur wakker geweest en voel me of er een trein over me heen is gereden.
Misschien is met een fijn boek in de zon zitten ook een goed plan.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:02
Mooi stadje Leiden en er is veel te zien. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:03
Nummer*Zoveel schreef: ↑23-02-2019 10:58Nou... chocola... het merendeel is vulling. Vind je ze lekker? Ik ben gek op chocola en zoet, maar ik krijg ze echt niet weg!
Ik doe vandaag rustig aan. Ben vannacht elk uur wakker geweest en voel me of er een trein over me heen is gereden.
Nee, ik vind er niks aan, maar vriend is er gek op.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:03
Daar is het perfect weer voor. Veel plezier met z'n allen.watdachtjehiervan schreef: ↑23-02-2019 10:59Wij zijn nog even druk met boodschappen, de was en dat soort dingen. Vanmiddag lekker naar buiten met zijn vijven. Wandelen of fietsen naar een speeltuin met een terrasje gok ik.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:04
Ja, ik moet maar even kijken. Zo eerst maar eens onder de douche en kijken of ik daar nog wat van opknap.
De oorzaak van de nachtelijke avonturen (een hond met zere oortjes) ligt - sinds hij mij om 6 uur voor het laatst wakker maakte - nu alweer uren heerlijk te snurken.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:04
Ja, heerlijk fris word de was dan hè. Ik kan daar echt blij van worden.drominique schreef: ↑23-02-2019 11:01De was draait om buiten op gehangen te worden het kan eindelijk weer!!!
zaterdag 23 februari 2019 om 11:07
Jij hebt je vast en zeker drukker gemaakt dan je hond. Is meestal zo.Nummer*Zoveel schreef: ↑23-02-2019 11:04Ja, ik moet maar even kijken. Zo eerst maar eens onder de douche en kijken of ik daar nog wat van opknap.
De oorzaak van de nachtelijke avonturen (een hond met zere oortjes) ligt - sinds hij mij om 6 uur voor het laatst wakker maakte - nu alweer uren heerlijk te snurken.
Ik wens je toch een fijne dag en die douche? Als je eventjes koud naspoelt ben je gelijk weer fris en fruitig.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:08
drominique schreef: ↑23-02-2019 11:01De was draait om buiten op gehangen te worden het kan eindelijk weer!!!
Dit hier ook. En verder ook gewoon een standaard zaterdag. Ik maak een pan soep, ga even kijken bij de jongens in de sporthal.
Ik heb al gestreken, en zit nu even met thee en koekjes.
Fijne zaterdag iedereen.
zaterdag 23 februari 2019 om 11:09
zaterdag 23 februari 2019 om 11:12
Ja tis handig om te kunnen naaien
Ik doe het ook omdat ik het als kleintje zo enorm leuk vond om verkleed naar school te mogen. Mijn moeder deed ook echt dr best op.
Carnaval is hier trouwens geen keuze
Ga jij nog van de zon genieten?
zaterdag 23 februari 2019 om 11:14
Nummer*Zoveel schreef: ↑23-02-2019 11:04Ja, ik moet maar even kijken. Zo eerst maar eens onder de douche en kijken of ik daar nog wat van opknap.
Hoe komt hij daar nou aan?
zaterdag 23 februari 2019 om 11:15
Als ik niet te laat thuis ben van Ikea, zoek ik de zon misschien nog eventjes op. Het wordt hoog tijd dat ik wat bijkleur, want zie zo bleek als een geest.GlitterCupcake schreef: ↑23-02-2019 11:12Ja tis handig om te kunnen naaien
Ik doe het ook omdat ik het als kleintje zo enorm leuk vond om verkleed naar school te mogen. Mijn moeder deed ook echt dr best op.
Carnaval is hier trouwens geen keuzeMet 7 maanden was peuter al van de partij.
Ga jij nog van de zon genieten?