Zaterdagmorgentopic
zaterdag 23 februari 2019 om 10:39
Hallo allemaal!
Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.
Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote.
Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.
Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote.
Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
zaterdag 23 februari 2019 om 11:48
zaterdag 23 februari 2019 om 11:51
Hij zal vast zijn ogen uitkijken. Voor mij heeft het ook heel lang geduurd eer ik erheen ging. Moest er zijn voor de Chinese supermarkt, dus dat kwam goed uit. In alle eerlijkheid was ik er niet van onder de indruk, met al dat plastic op de wanden en dat voor zo'n duur gebouw, maar dat zal wel aan mij liggen.
Het wordt schuifelen op de mart. IK was er vorige week en je kon over de hoofden lopen.
Fijne dag gewenst.
zaterdag 23 februari 2019 om 12:03
Leuk de Ikea, ben ik al lang niet meer geweest. Binnenkort ook maar weer eens naar toe gaan.
Man is met zoontje op de scooter weg, dus ik ben net even door het huis gegaan met de poetsdoek.
Zo de stofzuiger er nog even door en dan spullen voor chilli halen en dan zo de pannen vast op zetten en lekker de tuin in om in de zon te zitten.
Vanavond moet ik werken tot laat en morgen lekker naar de dierentuin.
Man is met zoontje op de scooter weg, dus ik ben net even door het huis gegaan met de poetsdoek.
Zo de stofzuiger er nog even door en dan spullen voor chilli halen en dan zo de pannen vast op zetten en lekker de tuin in om in de zon te zitten.
Vanavond moet ik werken tot laat en morgen lekker naar de dierentuin.
zaterdag 23 februari 2019 om 12:14
zaterdag 23 februari 2019 om 12:15
Ik hou van de zaterdagochtend <3
Ik was rond 8 uur wakker vanzelf, toen heb ik 2 afleveringen van Grey's Anatomy in bed gekeken. Rond 10 uur uit bed gegaan. Bed opgemaakt, gestofzuigd en gestoft hele huis en beetje opruimen. 11 uur computer aangezet. Ik heb dit weekend bereikbaarheidsdienst van m'n werk, het is al heel wat dat ik niet ben wakker gebeld. Maar tussen 11 en 12 toch wat belletjes en mailtjes gehad en verwerkt. Nu even Viva checken en daarna ga ik gamen en verder met bereikbaar zijn
.
En voor het avondeten nog even naar de supermarkt. En uhm ja dat is mijn dag. Ik moet bij de mailbox zijn dus kan niet echt naar buiten maar miss vanmiddag even op het balkon chillen.
Ik was rond 8 uur wakker vanzelf, toen heb ik 2 afleveringen van Grey's Anatomy in bed gekeken. Rond 10 uur uit bed gegaan. Bed opgemaakt, gestofzuigd en gestoft hele huis en beetje opruimen. 11 uur computer aangezet. Ik heb dit weekend bereikbaarheidsdienst van m'n werk, het is al heel wat dat ik niet ben wakker gebeld. Maar tussen 11 en 12 toch wat belletjes en mailtjes gehad en verwerkt. Nu even Viva checken en daarna ga ik gamen en verder met bereikbaar zijn
En voor het avondeten nog even naar de supermarkt. En uhm ja dat is mijn dag. Ik moet bij de mailbox zijn dus kan niet echt naar buiten maar miss vanmiddag even op het balkon chillen.
zaterdag 23 februari 2019 om 12:19
Jaaaaaaaaaa weer een zaterdagtopic van Mevrouw Teau!!!
Daar word ik nog blijer van dan ik al was.
Dag goed begonnen met een heerlijk yogalesje, daarna in de stad wat dingetjes gehaald die ik moest hebben en nu zit ik even op de tablet.
Misschien ga ik straks ook nog even op plantjesjacht, en hopelijk zie ik mijn vriend ook nog vandaag of morgen. (Of allebei
Fijne dag Cateau en de rest!
zaterdag 23 februari 2019 om 12:26
Wat leuk, ik miste het zaterdagtopic al!
Wij hebben de weekendboodschappen binnen, nog even naar de Hema geweest voor ondergoed en sokken voor de kinderen. Nu aan de koffie: vast ritueel is dat we bij de Lidl een vers koffiebroodje of iets dergelijks meenemen voor bij de koffie op zaterdagmorgen.
Vanmiddag een kinderverjaardag van vrienden, maar gelukkig niet thuis, maar in een restaurant met buitenspeeltuin
Ik ga dus lekker in het zonnetje zitten!
Fijne zaterdag allemaal!
Wij hebben de weekendboodschappen binnen, nog even naar de Hema geweest voor ondergoed en sokken voor de kinderen. Nu aan de koffie: vast ritueel is dat we bij de Lidl een vers koffiebroodje of iets dergelijks meenemen voor bij de koffie op zaterdagmorgen.
Vanmiddag een kinderverjaardag van vrienden, maar gelukkig niet thuis, maar in een restaurant met buitenspeeltuin
Fijne zaterdag allemaal!
zaterdag 23 februari 2019 om 12:49
Kon het maar... Ik ben veroordeeld tot een weekend verhuisdozen inpakken. Dinsdag verhuizen!!
Fijne dag Cateau en alle anderen!
Don't cry, buy a bag and move on.
zaterdag 23 februari 2019 om 13:30
zaterdag 23 februari 2019 om 13:32
Vanochtend al boodschappen gedaan en met mijn dochters paar boodschapjes in de stad gehaald. Buiten koffie gedronken. Net gelunched met versgebakken boterhammen. Meiden gaan zo Cupcakecup nadoen (oftewel cupcakes versieren en die moet ik beoordelen). Ik ga kippensoep maken en een appeltaart bakken.
En nog de groene aanslag van de tuintegels schrobben.
En nog de groene aanslag van de tuintegels schrobben.
zaterdag 23 februari 2019 om 13:35
zaterdag 23 februari 2019 om 13:38
Nummer*Zoveel schreef: ↑23-02-2019 11:29Stress slaat op zijn oortjes. Hij was gister even alleen thuis, en er was niets aan de hand toen ik weg ging, maar toen ik 3 kwartier later weer terug kwam, was er paniek. Vermoedelijk is er iets “engs” gebeurd, want hij kan normaal prima een paar uurtjes alleen zijn. Door de stress krijgt hij dus “kriebel” aan zijn oortjes, en als ik dan niet ingrijp door ze te verzorgen, dan gaat hij krabben en schudden (waardoor het probleem natuurlijk snel kan escaleren in nog veel erger).
Het lijkt geholpen te hebben, want hij is nu al een aantal uren rustig. Maar daar ging dus wel een dag en een nacht overheen.
Agos, arm beestje. Moet wel lachen om dat 'oortjes'. Mensen zien nu vast een chihuahua voor zich
zaterdag 23 februari 2019 om 13:43
Wat leuk zeg dat je deze topics nog steeds opent. Ik kan me de eersten - in 2014 nog goed herinneren.Cateautje schreef: ↑23-02-2019 10:39Hallo allemaal!
On topic: niet veel hier. Beetje in en om het huis. Ik ben niet heel erg mobiel na een val begin deze maand.
zaterdag 23 februari 2019 om 13:55