Zaterdagmorgentopic

23-02-2019 10:39 143 berichten
Hallo allemaal!

Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.

Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote. :)

Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wordt onze nieuwe bank bezorgd! :cheer:
Einde van de middag borrelen met een oud collega.
zenga schreef:
23-02-2019 11:37
Vandaag wordt onze nieuwe bank bezorgd! :cheer:
Einde van de middag borrelen met een oud collega.
Wat fijn!
Nu willen we natuurlijk wel een plaatje zien van de bank. :)
Balin heeft volgens mij een zonnesteek, die loopt te rennen door het huis alsof zijn leven er van af hangt.
Wel gezellig, zo'n levendige kater. :)
Zoon gaat zo werken en man en ik gaan zo naar... jawel de markt. :proud: Mijn man is nog nooit in de markthal geweest. Mensen komen over de hele wereld .maar hij als Rotterdammer is er nog nooit geweest :facepalm: dus het wordt wel eens tijd.Iedereen een hele fijne dag
Volgens mij best veel Rotterdammers hier...
kerrie-79 schreef:
23-02-2019 11:48
Zoon gaat zo werken en man en ik gaan zo naar... jawel de markt. :proud: Mijn man is nog nooit in de markthal geweest. Mensen komen over de hele wereld .maar hij als Rotterdammer is er nog nooit geweest :facepalm: dus het wordt wel eens tijd.Iedereen een hele fijne dag
Hij zal vast zijn ogen uitkijken. Voor mij heeft het ook heel lang geduurd eer ik erheen ging. Moest er zijn voor de Chinese supermarkt, dus dat kwam goed uit. In alle eerlijkheid was ik er niet van onder de indruk, met al dat plastic op de wanden en dat voor zo'n duur gebouw, maar dat zal wel aan mij liggen.
Het wordt schuifelen op de mart. IK was er vorige week en je kon over de hoofden lopen.

Fijne dag gewenst. :)
Star² schreef:
23-02-2019 10:50
Ja, chocola:
Afbeelding

Oh nee, moest je dat plaatje nu echt delen? :yum:
komt niet goed...zeker niet met al die paaseitjes al in de winkels :cencored:
Zo, ik ga aan de dag beginnen.

Fijne dag allemaal! Zorg voor een gekleurde snoet, daar is het de perfecte dag voor.

Doei!!!
Leuk de Ikea, ben ik al lang niet meer geweest. Binnenkort ook maar weer eens naar toe gaan.

Man is met zoontje op de scooter weg, dus ik ben net even door het huis gegaan met de poetsdoek.
Zo de stofzuiger er nog even door en dan spullen voor chilli halen en dan zo de pannen vast op zetten en lekker de tuin in om in de zon te zitten.
Vanavond moet ik werken tot laat en morgen lekker naar de dierentuin.
Cateautje schreef:
23-02-2019 12:02

Fijne dag allemaal! Zorg voor een gekleurde snoet, daar is het de perfecte dag voor.

Doei!!!
Veel plezier Cateau!
.
Cadeautje wat ben je toch een fijne gastvrouw in je topics altijd :bigkiss: .

Hier staat alweer een pot met narcissenbollen op tafel. Tulpen vind ik ook altijd mooi. Zijn in deze tijd de ideale presentjes als je even ergens binnen wipt. Iedereen lijkt er blij van te worden!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Ik hou van de zaterdagochtend <3
Ik was rond 8 uur wakker vanzelf, toen heb ik 2 afleveringen van Grey's Anatomy in bed gekeken. Rond 10 uur uit bed gegaan. Bed opgemaakt, gestofzuigd en gestoft hele huis en beetje opruimen. 11 uur computer aangezet. Ik heb dit weekend bereikbaarheidsdienst van m'n werk, het is al heel wat dat ik niet ben wakker gebeld. Maar tussen 11 en 12 toch wat belletjes en mailtjes gehad en verwerkt. Nu even Viva checken en daarna ga ik gamen en verder met bereikbaar zijn :P.

En voor het avondeten nog even naar de supermarkt. En uhm ja dat is mijn dag. Ik moet bij de mailbox zijn dus kan niet echt naar buiten maar miss vanmiddag even op het balkon chillen.
:cheer2: :cheer2: :sun: :sun: :daisy: :daisy:
Jaaaaaaaaaa weer een zaterdagtopic van Mevrouw Teau!!!
Daar word ik nog blijer van dan ik al was.
Dag goed begonnen met een heerlijk yogalesje, daarna in de stad wat dingetjes gehaald die ik moest hebben en nu zit ik even op de tablet.
Misschien ga ik straks ook nog even op plantjesjacht, en hopelijk zie ik mijn vriend ook nog vandaag of morgen. (Of allebei :proud: )

Fijne dag Cateau en de rest!
Wat leuk, ik miste het zaterdagtopic al!

Wij hebben de weekendboodschappen binnen, nog even naar de Hema geweest voor ondergoed en sokken voor de kinderen. Nu aan de koffie: vast ritueel is dat we bij de Lidl een vers koffiebroodje of iets dergelijks meenemen voor bij de koffie op zaterdagmorgen.

Vanmiddag een kinderverjaardag van vrienden, maar gelukkig niet thuis, maar in een restaurant met buitenspeeltuin :cheer2: Ik ga dus lekker in het zonnetje zitten!

Fijne zaterdag allemaal!
Cateautje schreef:
23-02-2019 12:02

Doei!!!
Kon het maar... Ik ben veroordeeld tot een weekend verhuisdozen inpakken. Dinsdag verhuizen!!
Fijne dag Cateau en alle anderen!
Don't cry, buy a bag and move on.
Minder leuk hier, ik ga op ziekenhuisbezoek. Maar ik wil zeker ook nog wel wat fietsen.
Ik heb net boodschappen gedaan. Man man wat een drukte, ik heb me door de AH moeten wurmen. Brood gehaald bij de lekkere bakker. Ik zit nu heerlijk in mijn tuin met een kop koffie en sigaret, het is prachtig weer. Misschien vanmiddag nog even tuinieren.
Vanochtend al boodschappen gedaan en met mijn dochters paar boodschapjes in de stad gehaald. Buiten koffie gedronken. Net gelunched met versgebakken boterhammen. Meiden gaan zo Cupcakecup nadoen (oftewel cupcakes versieren en die moet ik beoordelen). Ik ga kippensoep maken en een appeltaart bakken.
En nog de groene aanslag van de tuintegels schrobben.
Heerlijk hier, kinderen spelen buiten, buiten geluncht.
Ik doe rustig wat in huis want ik heb al sinds donderdag avond feestjes, gister ook (aan de fris), vanavond ook en morgenmiddag ook...feest, feest, feest!!!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nummer*Zoveel schreef:
23-02-2019 11:29
Stress slaat op zijn oortjes. Hij was gister even alleen thuis, en er was niets aan de hand toen ik weg ging, maar toen ik 3 kwartier later weer terug kwam, was er paniek. Vermoedelijk is er iets “engs” gebeurd, want hij kan normaal prima een paar uurtjes alleen zijn. Door de stress krijgt hij dus “kriebel” aan zijn oortjes, en als ik dan niet ingrijp door ze te verzorgen, dan gaat hij krabben en schudden (waardoor het probleem natuurlijk snel kan escaleren in nog veel erger).

Het lijkt geholpen te hebben, want hij is nu al een aantal uren rustig. Maar daar ging dus wel een dag en een nacht overheen.

Agos, arm beestje. Moet wel lachen om dat 'oortjes'. Mensen zien nu vast een chihuahua voor zich :proud:
Cateautje schreef:
23-02-2019 10:39
Hallo allemaal!

Wat worden we verwend hè, met dat mooie weer? Ik dacht dus dat het wel weer eens tijd werd voor een zaterdagmorgentopic om te kijken wat iedereen gaat doen.

Ik ga vanmiddag naar Ikea in |Delft, daar heb ik nog een tegoedpas liggen, dus die moet eindelijk eens opgehaald en dan kan ik gelijk shoppen voor onder andere een mooi dekbedhoes en ik wil een plant, een grote. :)

Het is overal een grote drukte met dit mooie weer. Het is ook overal marktdag en de binnensteden worden druk bezocht.
Ondernemen jullie iets vandaag? Ga je eropuit of blijf je lekker in de tuin hangen?
Laat het me weten, dan maken we er een gezellig topic van.
Wat leuk zeg dat je deze topics nog steeds opent. Ik kan me de eersten - in 2014 nog goed herinneren.

On topic: niet veel hier. Beetje in en om het huis. Ik ben niet heel erg mobiel na een val begin deze maand.
Star² schreef:
23-02-2019 13:38
Agos, arm beestje. Moet wel lachen om dat 'oortjes'. Mensen zien nu vast een chihuahua voor zich :proud:
Ik zie zelf ook nog altijd een puppy als ik naar mijn moppie kijk :love: :$

Maar het is idd wel heel erg sneu.
Ik hang op de bank met een keel van schuurpapier, een rug of er een truck overheen gegaan is en pijn in al mijn spieren. Maar dat zal me niet beletten om over een uurtje heerlijk van het WK sprint te gaan genieten. En morgen ook!
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
heb vanmorgen gesport boodschappen gedaan en ga nu even de huisvrouw uithangen,
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven