Wonen in Culemborg?
zondag 3 maart 2019 om 21:27
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een huis in de regio Utrecht. Maar oei, wat zijn de huizen duur...
We zijn ons daarom iets breder aan het oriënteren. Culemborg is wellicht ook een optie. Wie kent Culemborg en weet hoe het is om daar te wonen?
We lezen nog wel wat over criminaliteit. Is dat echt zo erg? Of valt het wel mee?
Hoe zijn de voorzieningen voor kinderen? Leuke middelbare school? Kunnen ze ook een beetje stappen in Culemborg?
Als er iemand nog andere tips heeft voor leuke, liefst wat historisch centrum, plaatsen in regio Utrecht hoor ik het graag
Wij zijn op zoek naar een huis in de regio Utrecht. Maar oei, wat zijn de huizen duur...
We zijn ons daarom iets breder aan het oriënteren. Culemborg is wellicht ook een optie. Wie kent Culemborg en weet hoe het is om daar te wonen?
We lezen nog wel wat over criminaliteit. Is dat echt zo erg? Of valt het wel mee?
Hoe zijn de voorzieningen voor kinderen? Leuke middelbare school? Kunnen ze ook een beetje stappen in Culemborg?
Als er iemand nog andere tips heeft voor leuke, liefst wat historisch centrum, plaatsen in regio Utrecht hoor ik het graag
zondag 3 maart 2019 om 21:30
Zuilen heb ik nog niet gekeken. Bedankt voor de tip!
Woerden en Maarssen nog niks geschikts gezien. We zouden ook graag wat meer grond willen.
zondag 3 maart 2019 om 21:37
Geen Terweijde, als je naar Culemborg gaat. Zelf een tijdje in wat op Funda als "westelijke buitenwijken" staat gewoond. Kun je prachtig wonen, 5 minuten fietsen naar het centrum, 5 minuten lopen naar de dijk en de rivier. Vriendelijke mensen. Maar stappen, niet echt. Wel een paar prima cafés in het centrum. Ik vond het er leuk!
zondag 3 maart 2019 om 22:30