Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Clearblue is prijzig maar duidelijker kan het niet hè.:-)
Ik had er nog 3 over uit de vorige ronde en twijfel of ik m'n piek er wel of net niet mee ga vinden. Vanmorgen negatief op dag 15 en ik ga uit van dag 18. Aan de slag in elk geval haha
Is er iemand hier die de Billingsmethode gebruikt? Heb er net over gelezen maar het lijkt wel een studie op zich.

Ik duim voor jullie allemaal meiden. Voor degene die geduldig moeten wachten..genoeg afleiding??

Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, nod 20-3
Moes2019 schreef:
04-03-2019 14:43
Puzzlenien; ik twijfel inderdaad heel erg wanneer ik ga testen. Ben er de laatste maanden vrij relaxed onder en voel meestal wel aan of het een ongesteldheid is die eraan zit te komen. Nu ben ik helemaal in de war door rare symptomen.
Ik zit nu op cd 25, ik zit gemiddeld rond de 26/27. Ik heb nog een early test liggen van de Kruidvat maar denk dat ik deze niet voor mijn nod ga gebruiken.
Had je trouwens een hormoonspiraal? Want kan zijn dat je eigen cyclus nog op gang moet komen natuurlijk. Wel spannend hoor met al die symptomen!

Banydonthurtme; welke ovulatie testen gebruik je? Ik heb eerder met die van de action getest maar ik wil volgende maand gaan starten met die van clearblue zodat ik geen onzekerheid heb over vage streepjes.. heb je hier ervaring mee?

Alatariel; uiteraard horen jullie het hier als eerste! Ik ben niet heel goed in het houden van geheimen, zeker niet met dit omdat we er al zo lang mee bezig zijn ;)
Dus dan kan ik het iig even kwijt haha

Hier nog steeds rare symptomen, niet heel veel eetlust. Ook duizelig en misselijk.. normaal nooit last van.
We zitten inmiddels op het vliegveld in Genève, en onze vlucht terug naar Amsterdam heeft al flink wat vertraging door het weer helaas. Geeft mij veel te veel tijd om na te denken :O
Ik heb nu een hele dot goedkope testen gekocht via 2besure, (site).
Het zijn zegmaar van die simpele strips. Hoop ook echt dat ik mijn eisprong vind hiermee.
Heb ook ervaring met clearblue, die is top!! Je mag ook met ochtendurine testen, dat mag met de andere ovu testen niet. Vind met ochtendurine wel het handigste.

Maar vind de clearblue zo duuuuur, hahah.
Vandaag is CD 12 voor mij dus begonnen met testen, nu nog geen positieve ovutest.
We wachten het af.....

Wat spannend jouw symptomen!!!!!! Ik duim voor je!!
Mbt clearblue ovulatietesten:
Ik heb er 20 besteld bij bol.com voor 31€, in de winkel zijn ze 10 voor dat bedrag. Zeker omdat die ook mag met ochtendurine, is dat voor mij de reden geweest. 4u niet plassen overdag red ik gewoon niet. Krijg ik hoofdpijn van te weinig drinken.

Hier nog in volle afwachting, vandaag weer enorme trek bij wakker worden, ruim voor de wekker, slokdarm is pijnlijk van maagzuur wat ik normaal alleen heb als ik echt gestrest ben, wat nu niet het geval is.
Heel even steken gehad vanochtend maar gister gedurende de dag niet meer.

Begin nu toch wel zenuwachtig te worden met een NOD van 7 maart...
Dan ga ik volgende maand ook maar eens met Clearblue proberen. Ik bestel ze alleen wel pas als ik ongesteld ben geworden ;) Goede tip Puzzlenien!
Heb je misschien onbwust wat stress ivm je aankomende NOD?

Ondertussen hier nog steeds misselijk met vlagen, maar heb toch het vermoeden dat ik ongesteld ga worden. Ofja, misschien vertel ik mezelf dat vooral zodat het hopelijk niet een al te grote teleurstelling is als ik niet zwanger ben.
Dit wachten is niet mijn sterkste kant dus ben toch zwaar aan het overwegen om morgenochtend de early test te doen..

Ben benieuwd of je eisprong op je verwachte dag is Babydonthurtme, zou wel fijn zijn om wat zekerheid te hebben.

@ muziekuiltje Nee heb de Billingsmethode nog nooit gebruikt.. Wel heb ik mijn dit een beetje bijgehouden in mijn Flo app maar het is niet zo mijn ding.. Wist niet dat het de Billingsmethode heette overigens.
Hier nog steeds geen smiley. Tot hoeveel dagen moet je door testen? Ik zit nu inmiddels op 10 dagen voor mijn NOD. Heb ik gewoon geen ovulatie gehad of heb ik hem alsnog gemist... op de dag voor mijn verwachtte eisprong had ik namelijk wel eerst een foutieve test.
Brrrr onzekerheid...
Fenne28, ik zou nog even doortesten.
Mijn piek is 10 dagen voor m'n NOD in de keren dat ik het getest heb. Het zou zomaar een dag of 2 later kunnen zijn bij jou.
Volgens mij kun je 'm met elke dag testen, bijna niet missen.
Die foutive test..hoe is dat gekomen? Heb je toen nog eens getest? Volgens mij zou clearblue 2 dagen moeten aangeven.

Bacon..nog nieuws?
Moes, al besloten of je morgen een vroegetest wil doen?
Muziekuiltje, ik ga nog een dag (of 2) wachten. Ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld ga worden.
Ik hou jullie op de hoogte!
Ja ik test stug door, dan weet ik het in ieder geval zeker. Ik had bij de foutieve test de eerste keer te weinig urine goed weten te mikken. Dus toen een half uurtje later nog een keer geplast, maar toen zat er dus geen 4 uur tussen. Maar ik wilde ook niet te ver van het vaste moment afwijken. Maar inderdaad, anders had ik de dag erna of ervoor toch ook positief moeten testen. Als mijn ovulatie nu nog komt, verklaart het wel volledig dat het nog niet raak is... dan hebben we er steeds bijna een week naast geklust.

Spannend Moes! Vorige maand was ik 1 dag na mijn NOD, helemaal geen menstruatie aanwijzingen. Ik testen, negatief. 2 uur later voelde ik de menstruatie komen, bizar. Maar dat zegt natuurlijk niets over jou!

Succes voor de wachters!
Hier nog steeds niet. Word echt gek van een opgezette buik en krampjes. En vooral linksonder blijft steken. Ga straks in de auto toch de gyn maar even bellen. Als ik het dan toch goed gevoeld zou moeten hebben dan word ik zaterdag ongesteld.

@muziekuiltje de billingmethode was bij mijn vorige cyclus overduidelijk. Deze cyclus dus twee keer (naar mijn idee) rekbaarslijm gehad
Dus ook daar nu erg onzeker over.

Die clearbluetesten zijn idd een goed idee gezien de ochtendurine. Had nu een paar vaag positieve van de action.
Bij elke ovulatietest of zwangerschapstest vind ik persoonlijk, wat opvangen toch makkeliiker dan overheen plassen.
Nooit het probleem van nét te weinig of juist over het vester plassen.

Goed dat je even belt Bacon. Ben benieuwd of je langs moet komen of dat het antwoord simpel en duidelijk is.

Fenne succes met verder testen.
Mijn piek komt als het goed is morgen..dus wie weet aardig gelijk.

Hoe gaat het met alle anderen? Ik duim voor jullie. De eerste NOD's komen in zicht! X
Moes, ik heb niet het idee gestrest te zijn, wel nerveus voor wat er wellicht in mijn buik gaande zou kunnen zijn en ons leven volledig kan veranderen.
De steken in mijn buik zijn wel weg. Vermoeidheid is er nog wel en ruik echt veel te goed wat irritant is haha.

Maar wellicht houdt mijn lichaam me helemaal voor de gek als in: wen er maar alvast telkens een beetje aan...

Morgen NOD besloten dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan ga testen, maar als ik vandaag/morgen wel de voortekenen heb (de heerlijke bruine drap..) dan stel ik het uit tot zaterdag.

Fenne als je de urine opvangt in een bakje (ik heb er ooit een gekregen voor opvangen ivm blaasontstekingen, al heb ik die de laatste keer niet terug gekregen besef ik me nu) is dat niet makkelijker dan proberen te mikken?
Hoop dat je snel een go hebt!

Billingmethode is toch met afscheiding in verschillende diktes etc? Ik heb die niet gebruikt of geprobeerd, vind het al een studie op zicht om het te identificeren.

Bacon heb je de gyn al gesproken?

Is er iemand ook al beetje aan het inlezen wat je allemala nodig hebt qua baby uitzet? Ik zie lijsten voorbij komen met bv kleertjes en daar staan 6 rompertjes dan op in een maatje, gaan ze er dan vanuit dat je baby niks onder poept of dat je elke dag gaat wassen?
Het klinkt mij als zo ontzettend weinig...
Ik heb vanmorgen geen test gedaan. Het begint nu echt als een aankomende menstruatie te voelen helaas.
Ik verwacht dus vandaag ongesteld te worden.

Ik vang bij testen inderdaad ook altijd wat op, vind het anders zo'n geklooi haha :facepalm: Succes Bacon, ben benieuwd wat de gyn zegt!
A balen moes, heb jij echt typische klachten als je ongesteld wordt?
Zelf heb ik die niet, krijg 1 pukkel doorgaans en altijd 1 dag chaggy maar dan ben ik al ongesteld.
Dat vind ik sowieso moeilijk nu je o-ve-ral op gaat letten. Ik wist niet eens dat ik bepaalde klachten had als ik ongesteld word, maar blijkbaar heb ik die toch wel. Vorige keer werd ik me daar ineens erg bewust van. En ze vallen nu natuurlijk ook meer op.

Zelf verwacht ik ook morgen of overmorgen ongesteld te worden. Precies op mijn NOD of iets eerder dus. Wel spannend, want je hoofd wil toch ook graag iets anders geloven.

@Moes, ben je al ongesteld geworden? Altijd vervelend dat afwachten...
De gyn wil me meteen zien, dus mag morgenvroeg langskomen. Dat is wel fijn. Ik ben benieuwd wat hij ziet en/of vind. Hoop dat hij me volgende cyclus weer in de gaten kan houden.

Heb nu wel weer veel witte vloed en zeurderig gevoel in mn onderbuik. Word er echt moe van (letterlijk), ben zoooo moe maar goed dat kan ook door alle drukte komen. We gaan het meemaken.
Puzzlenien; gelukkig heb ik tegenwoordig minder last dan vroeger. Ben op mijn 12de daarom ook al aan de pil gegaan. Ik voel het meestal aankomen door een 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik en krampen in mijn baarmoeder. Ik ben ook absoluut geen chocoladefan maar als ik ongesteld moet worden dan heb ik ineens zin in chocolade haha :O

Littlemissbooks; ja! Zo herkenbaar. Elk pijntje, krampje en dingetje doet je nadenken. Zo irritant he

Bacon; succes morgen. Hoop je dat ze een cyclus analyse gaan doen?

Hier nog steeds geen verandering. Nog steeds niet ongesteld, zie ook nog geen bruine drap ;) ben stiekem hoopvol maar ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld ga worden.
Ik ben ook overgestapt op opvangen ipv over de test heen plassen na mijn misser.
Succes morgen Bacon! En Moes natuurlijk ook!
Succes Bacon en Moes!

Ik lees over de Billingmethode hier. Ik Googlen.. heel verhaal over rekbaar slijm waar je draden van kan trekken. Dat heb ik nooit.. hebben meer vrouwen dat?

Sorry. Ik word echt zo'n dramaqueen sinds ik zwanger wil worden en ik was altijd zo nuchter :facepalm:
Succes zometeen bacon.
Moes en puzzelnien vandaag nod!

Hier alleen maar twijfel. Ovulatietesten half doen werkt dus niet echt. Frequentie van vrijen ook laag afgelopen tijd (gister en dinsdag dan wel) Het voelt als een afgeschreven ronde en die gedachte stoort me merk ik. Hoewel de piek/het ei zelfs nog zou kunnen komen. Ach we zullen zien maar 20 maart lijkt nog zooo ver weg.
Even proberen de gedachten te verzetten en de focus even op andere dingen te leggen :-)

Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, nod 20-3
Hier NOD vandaag, nog geen spoor van menstruatie maar ook geen spoor van zwangerschap :facepalm:
Afwachten dus nog even, maar ik vermoed dat menstruatie gaat komen.

Echteliefde; ik ga die niet proberen, ik heb het gelezen en is allemaal zo vaag en nog los te interpeteren dat mijn brein dat enorm houdt van duidelijkheid en wetenschappelijke orde dat niet gaat trekken. Volgens mij moet je ook echt naar binnen gaan om het te kunnen "testen"

bacon succes vandaag bij de gyn!

Muziekuiltje; je kunt het vandaag/morgen nog gezellig maken, wellicht is dat voor je gevoel hulpzaam. Schrijf hier anders lekker van je af!

vorige week schreef ik dat ik mijn droom vacature voorbij heb zien komen, ben vanochtend gebeld of ik vandaag nog langs kan komen voor gesprek. Spannend en even gedachte verzetten van wel niet wel niet ongesteld worden haha.
Ik mag weer starten met provera en dan clomid 100. Gelukkig wel weer echo's dat maakt me een stuk zekerder. Baal alleen écht enorm. De 1e ronde ging zo goed :(
Even een snel berichtje. Ongesteld, helaas.
Baal er echt enorm van. Ben op het werk anders zou ik nu even een potje gaan janken. Wat een ellende zeg..
aaah moes shit, knuffel vanuit hier.
Aah nee, Moes! Sterkte!
Moes wat is dat jammer :-( die teleurstelling is altijd naar.
Gooi het er hier maar gewoon uit. Hopelijk ben je het binnekort weer kwijt en ga je gewoon positief de volgende ronde in.
Knuffel!

Bacon, shit joh. Weer aan de medicatie.
Hopelijk hersteld het zich weer de volgende ronde.

Puzzelnien, goeie afleiding! Zou heel tof zijn als je deze droombaan krijgt. Dan ook nog een positieve test en jou 2019 kan niet meer stuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven