Dom
woensdag 6 maart 2019 om 22:21
Waarom niet?Littlebell schreef: ↑06-03-2019 22:20Ik vind het dom dat he als getrouwd stel een massage neemt en dan apart van elkaar wil betalen. Waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 6 maart 2019 om 22:22
Ik had het diner al betaald.Littlebell schreef: ↑06-03-2019 22:20Ik vind het dom dat he als getrouwd stel een massage neemt en dan apart van elkaar wil betalen. Waarom?
Maar jij komt uit 1920?
woensdag 6 maart 2019 om 22:33
Jij schijnbaar wel, anders had je je vrouw gewoon een tikkie gestuurd.
woensdag 6 maart 2019 om 22:43
Caissière.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 6 maart 2019 om 22:54
Ook een domme anekdote : jaren geleden, ik was uit met een vriendin. Iemand vroeg naar onze leeftijd, die we dus noemden. Ik vermeldde erbij dat vriendin precies één maand jonger is dan ik. Vraagsteller kijkt moeilijk. Je hoort het knarsende malen van het brein. Hij lijkt het opeens te begrijpen en zegt triomfantelijk : óh, jullie zijn zussen! Nou snap ik het!
Ehm. ..ja. Klopt. Tweeling zelfs. Goed hoor....
woensdag 6 maart 2019 om 22:59
Is theoretisch mogelijk.Jufjoke schreef: ↑06-03-2019 22:54Ook een domme anekdote : jaren geleden, ik was uit met een vriendin. Iemand vroeg naar onze leeftijd, die we dus noemden. Ik vermeldde erbij dat vriendin precies één maand jonger is dan ik. Vraagsteller kijkt moeilijk. Je hoort het knarsende malen van het brein. Hij lijkt het opeens te begrijpen en zegt triomfantelijk : óh, jullie zijn zussen! Nou snap ik het!