Dom

06-03-2019 22:17 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw en ik net een massage gehad. Zeg ik na afloop:

We willen graag apart betalen. Zegt de dame bij het pinapparaat. Moet ik dan door twee delen?

Hallelujah
Nou ja zeg.
Praise the Lord!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ligt aan het pinapparaat.
Jij had natuurlijk met happy ending, dus duurder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-03-2019 22:18
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nouschi schreef:
:idee:
Ik vind het dom dat he als getrouwd stel een massage neemt en dan apart van elkaar wil betalen. Waarom?
Littlebell schreef:
06-03-2019 22:20
Ik vind het dom dat he als getrouwd stel een massage neemt en dan apart van elkaar wil betalen. Waarom?
Waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:

Of zij.
Littlebell schreef:
06-03-2019 22:20
Ik had het diner al betaald.

Maar jij komt uit 1920?
Westerpaviljoen schreef:
06-03-2019 22:22
Ik had het diner al betaald.

Maar jij komt uit 1920?
Jij schijnbaar wel, anders had je je vrouw gewoon een tikkie gestuurd.
Moire schreef:
06-03-2019 22:33
Jij schijnbaar wel, anders had je je vrouw gewoon een tikkie gestuurd.
Schijnbaar = blijkbaar
Curieus.
Zoiets had ik laatst ook, er was een 1+1 gratis actie, maar volgens de cassière klopte dat niet want het was een 2 voor de prijs van 1 actie! Ook goed hoor! :hihi:
ghost79 wijzigde dit bericht op 06-03-2019 22:52
2.17% gewijzigd
Ghost79 schreef:
06-03-2019 22:39
Zoiets had ik laatst ook, er was een 1+1 gratis actie, maar volgens de casière klopte dat niet want het was 2 voor de prijs van 1 actie! Ook goed hoor :hihi:
:lol:

Caissière.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom niet gewoon een tikkie? Ik zou het een beetje genant vinden om met mijn geliefde zo opzichtig te splitten.
Nouschi schreef:
06-03-2019 22:43
:lol:

Caissière.

Klopt, dit heeft de autocorrectie ervan gemaakt. Altijd ruzie mee.
Ook een domme anekdote : jaren geleden, ik was uit met een vriendin. Iemand vroeg naar onze leeftijd, die we dus noemden. Ik vermeldde erbij dat vriendin precies één maand jonger is dan ik. Vraagsteller kijkt moeilijk. Je hoort het knarsende malen van het brein. Hij lijkt het opeens te begrijpen en zegt triomfantelijk : óh, jullie zijn zussen! Nou snap ik het!

Ehm. ..ja. Klopt. Tweeling zelfs. Goed hoor....
Jufjoke schreef:
06-03-2019 22:54
Ook een domme anekdote : jaren geleden, ik was uit met een vriendin. Iemand vroeg naar onze leeftijd, die we dus noemden. Ik vermeldde erbij dat vriendin precies één maand jonger is dan ik. Vraagsteller kijkt moeilijk. Je hoort het knarsende malen van het brein. Hij lijkt het opeens te begrijpen en zegt triomfantelijk : óh, jullie zijn zussen! Nou snap ik het!

Ehm. ..ja. Klopt. Tweeling zelfs. Goed hoor....
Is theoretisch mogelijk.
Moire schreef:
06-03-2019 22:59
Is theoretisch mogelijk.
:blond:
Jufjoke schreef:
06-03-2019 23:00
:blond:
Dat het ene kind dus te vroeg wordt geboren en de ander nog blijft zitten. Eigen vruchtwaterzak enzo.
Mijn kinderen stonden ooit eens in een winkel waar de medewerker vroeg of ze een tweeling waren. Kinderen scheelden een kop in lengte, eentje donker met bruine ogen, de ander blond en blauwe ogen. Hmm tja.
Tjonge jonge wat een gekke vrouw zeg.
Ik, vrouw, heb een tweelingbroer. Veelgehoorde vraag: Oh wat leuk zijn jullie 1-eiig/identiek??

Mijn antwoord: nee, hij heeft een piemel.

Voor de meeste mensen ondoordacht meer dan dom, maar vind het zo suf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven