Nekkussen handbagage

10-03-2019 03:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd een opblaasbaar nekkussen bij me maar die zaten nooit zo lekker dus ik heb nu een gewoon nekkussen bij als ik ga vliegen.

Wordt een nekkussen gezien als een extra item of mag dat gewoon extra mee? Ik vlieg met KLM en qua handbagage staat er dat je een rugzak/trolley mee mag nemen en een handtas/laptoptas. M'n handtasje gaat in m'n rugzak op de heenweg maar ik vermoed dat dat op de terugweg niet gaat lukken :$
Volgens mij mag dat gewoon mee.
Ik prop mijn kussen altijd in mijn handbagage.
Nee hoor, mag gewoon mee. Ik ‘hang’ ‘m altijd om de handbagage trolley of tas. Vlieg redelijk vaak en daar is nog nooit een opmerking over gemaakt. Korte tijd geleden nog naar China en Aruba gevlogen. Sommige mensen hebben ‘m zelfs al om hun nek hangen tijdens inchecken. :P

Ga je een leuke reis maken?
Ik was ook van plan het kussen aan m'n rugzak te hangen, fijn dat het geen probleem zal zijn waarschijnlijk.

En ik ga naar Japan dus dat wordt zeker een leuke reis.
GebruikerOnbekend schreef:
10-03-2019 03:20
Ik was ook van plan het kussen aan m'n rugzak te hangen, fijn dat het geen probleem zal zijn waarschijnlijk.

En ik ga naar Japan dus dat wordt zeker een leuke reis.
Gaaf! Veel plezier! Gewoon aan je rugzak hangen, idd.
Heb er 1 en mag gewoon mee. Zo niet dan doe je hem om je nek bij inchecken. Nog nooit meegemaakt dat iemand er een probleem van maakt.

Nu ligt die trouwens werkloos thuis, paar keer geprobeerd maar iedere keer in slaap gevallen zonder dat ding. Voor mij niet nodig dus.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
10-03-2019 06:19
Heb er 1 en mag gewoon mee. Zo niet dan doe je hem om je nek bij inchecken. Nog nooit meegemaakt dat iemand er een probleem van maakt.

Nu ligt die trouwens werkloos thuis, paar keer geprobeerd maar iedere keer in slaap gevallen zonder dat ding. Voor mij niet nodig dus.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven