Edelstenen
dinsdag 12 maart 2019 om 16:15
Hallo lieve mensen van Viva, nu heel wat anders.
Edelstenen.. wie is er mee bekend? Ik hoor veel positieve dingen over de werking van deze kristallen, zowel geestelijk als lichamelijk.
Is het zo dat ik bijvoorbeeld beschermd ben tegen negatieve energie door het dragen of bij me houden van bijvoorbeeld een Labradoriet steen? Of werkt het heel anders dan dat.

Ps: Met edelstenen bedoel ik niet juwelen als diamanten of dergelijke, eerder natuurstenen!
Edelstenen.. wie is er mee bekend? Ik hoor veel positieve dingen over de werking van deze kristallen, zowel geestelijk als lichamelijk.
Is het zo dat ik bijvoorbeeld beschermd ben tegen negatieve energie door het dragen of bij me houden van bijvoorbeeld een Labradoriet steen? Of werkt het heel anders dan dat.

Ps: Met edelstenen bedoel ik niet juwelen als diamanten of dergelijke, eerder natuurstenen!
anoniem_379116 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 16:31
Reden: Iets duidelijker
Reden: Iets duidelijker
11.30% gewijzigd

dinsdag 12 maart 2019 om 16:22

dinsdag 12 maart 2019 om 16:33
Je kunt ze verkopen en van het geld zelf een reis boeken.
dinsdag 12 maart 2019 om 16:33
Diamanten komen ook uit de natuur hoor!sunnyflower1234 schreef: ↑12-03-2019 16:26Met edelstenen bedoel ik niet juwelen als diamanten of dergelijke, eerder natuurstenen.![]()
dinsdag 12 maart 2019 om 17:19
dinsdag 12 maart 2019 om 17:54
Ga de FGA-opleiding tot edelsteenkundige volgen. Die is zo lastig, technisch en nuchter dat je al die onzin over geestelijke en lichamelijke werking binnen een maand kwijt bent. Hoewel, ik kreeg rond het overgangsexamen in het eerste jaar wel regelmatig hoofdpijn. En de zenuwen
.

If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
dinsdag 12 maart 2019 om 17:56
Dat geloof je toch niet?sunnyflower1234 schreef: ↑12-03-2019 17:06Klopt! Heb ik ook over gelezen. Of bij het raam bij volle maan
dinsdag 12 maart 2019 om 18:59
En ik dacht nog: "dat verzint Sunnyflower vast", maar nee, als je googelt op 'edelstenen opladen' dan vind je inderdaad dat dit bij maanlicht kan, volle maan werkt het beste natuurlijk.
Zo leer je nog eens wat.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 12 maart 2019 om 19:11
sunnyflower1234 schreef: ↑12-03-2019 16:15Edelstenen.. wie is er mee bekend? Ik hoor veel positieve dingen over de werking van deze kristallen, zowel geestelijk als lichamelijk.
Wat bedoel je met 'deze kristallen'? Niet alle edelstenen zijn kristallen hoor.
dinsdag 12 maart 2019 om 19:28

Zoals labradoriet (uit de groep veldspaten): "het mineraal vormt zelden of nooit kristallen" (gewoon van Wiki). Het zal vooral op de verbeelding werken door de kleurveranderingen bij bepaalde lichtinval. Niks zweverigs aan, gewoon natuurkunde.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.