mijn vriendin wil NOOIT Sex...

19-03-2019 01:29 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen,

ik ben een man van 21 jaar, zit in een relatie van 4 jaar.
de eerste 7 maanden van de relatie hadden wij nooit seks omdat zij dat niet wilde (ik ben haar eerste vriend en ze was 15 jaar)
ik heb mij ook de eerste 7 maanden dus ingehouden en netjes gewacht.

maar nu is het zo dat na de eerste 7 maanden wij ongeveer op een leuke manier maar 5 maanden fijne en leuke en gezellige seks hebben gehad.. daarna stopte het zomaar, ze is altijd te moe, heeft geen zin, heeft er geen interesse in.
het maakt niet uit wat ik doe.. ze wilt het gewoon niet meer.
ze zegt dat ze super veel van mij houd en dat ze de toekomst met mij wilt delen.
ook wilt zij heel graag kinderen in de toekomst.
het is alleen zo dat ik natuurlijk niet alleen seks wil alleen om kinderen te maken....
ik heb heel veel met der geprobeerd te communiceren erover maar niks helpt.
zodra ik erover begin word ze boos op.
of zegt ze dat ze het er een andere keer over wilt hebben. maar dat gebeurt nooit..
heb het zo vaak geprobeerd... en nu.. als ik denk aan de laatste keer dat ik seks met der had.. dus niet alleen neuken maar het geheel... alle intieme delen.... dat is ruim 2½ jaar geleden....
ik ben radeloos.. weet niet meer wat ik moet... ik hou super veel van haar maar ik kan er echt niet meer tegen.. ik word er helemaal gek van... ik gun en geef der alles om haar blij te maken en doe echt alles voor haar....

heeft er iemand tips of ideeën voor mij? of wat dan ook.... en niet over uitmaken want dat doe ik toch niet.. en als er geen andere oplossing is dan ben ik gewoon f*cked... of Naja.. niet dus.

-------------------------------------------------------
Nu wil ik er iets aan toevoegen...
Zoals ik al zei ga ik niet vreemd, ook heb ik gezegt dat ik dan f*cked ben...

Als je in mijn schoenen staat zal je er anders over denken...
anoniem_376749 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 12:56
9.06% gewijzigd
ik begrijp wel wat je bedoel met het hele auto gedoe. Je wil hier gewoon mee zeggen dat je lieve dingetjes doet voor haar. En zegt ze dan ooit dat ze het lief vind dat je zoiets doet? of is het allemaal maar vanzelfsprekend voor haar?
Ik denk dat je zelf ook wel inziet dat dit geen gezonde relatie is.
Ze vindt het eng om klaar te komen?
Er zit dan iets niet goed in t koppie...

Toch aangeven dat hierover praten nodig is.
Niet laten afschepen met smoesjes of boze woorden en/of blikken.

Het is belangrijk voor jou en dat zou afdoende moeten zijn voor je vriendin om hier iets mee te doen. Wil ze niet, dan ben je dus niet belangrijk genoeg..
.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 19-03-2019 09:05
99.70% gewijzigd
pamelacourson schreef:
19-03-2019 08:59
Het kind is pas 16 of 17 en je bent neem ik aan pas haar eerste vriend. Misschien is ze nog helemaal niet echt toe aan seks, of ze weet nog niet hoe het is om écht verliefd op iemand te zijn en jij bent niet de ware voor haar.
Sowieso is het leeftijdsverschil als je nog zo jong bent behoorlijk groot. Op mijn 17e was ik ook nog helemaal niet toe aan een serieuze relatie met seks en zo. Mijn toenmalige (eerste) vriendje was ook iets ouder en wilde elke keer als we elkaar zagen en dat ging me steeds meer tegenstaan. Pas een paar jaar later kwam dat bij mij, met iemand anders uiteraard.

Ik denk eerlijk gezegd dat het met jullie relatie niets meer gaat worden...
Ze hebben 4 jaar een relatie en ze was 15 toen de relatie begon. Dan is ze nu 19 of 20.
Gatinmijnsok schreef:
19-03-2019 09:00
Ze hebben 4 jaar een relatie en ze was 15 toen de relatie begon. Dan is ze nu 19 of 20.
Oh sorry, dan heb ik niet goed gelezen.
Zo jong is ze dan niet meer. En ik denk dat dit niet gaat veranderen, ze wil het niet.
Gatinmijnsok schreef:
19-03-2019 09:00
Dat is toch nog steeds hartstikke jong.

In het verleden ben ik een x naar de huisarts gegaan (ik was begin 20 denk ik) omdat na een paar maanden verkering mijn seksuele behoeftes afnamen, mijn huisarts zei toen, hoe leuk vind je hem nog? Belachelijke opmerking vond ik, maar hij had achteraf wel gelijk, sindsdien weet ik, als seksuele behoeftes afnemen in een prille relatie zit er meestal iets niet goed.

Jullie gaan best al een poosje samen, jullie zijn jong, het herkennen van je echte gevoelens is nog lastig. TO ik denk dat je vriendin jou erg aardig vindt, je lief vindt, je erg zal missen als je het uitmaakt, maar ze is niet meer verliefd op je, tijd om door te gaan, dat zal even zeer doen maar beter voor jullie beide om weer op zoek te kunnen gaan naar iemand die beter bij je past.
Tessa44- schreef:
19-03-2019 09:09
Dat is toch nog steeds hartstikke jong.

In het verleden ben ik een x naar de huisarts gegaan (ik was begin 20 denk ik) omdat na een paar maanden verkering mijn seksuele behoeftes afnamen, mijn huisarts zei toen, hoe leuk vind je hem nog? Belachelijke opmerking vond ik, maar hij had achteraf wel gelijk, sindsdien weet ik, als seksuele behoeftes afnemen in een prille relatie zit er meestal iets niet goed.

Jullie gaan best al een poosje samen, jullie zijn jong, het herkennen van je echte gevoelens is nog lastig. TO ik denk dat je vriendin jou erg aardig vindt, je lief vindt, je erg zal missen als je het uitmaakt, maar ze is niet meer verliefd op je, tijd om door te gaan, dat zal even zeer doen maar beter voor jullie beide om weer op zoek te kunnen gaan naar iemand die beter bij je past.
Ja wel heel jong, maar toch wel op een leeftijd dat veel mensen al seks hebben. Als je er niet aan toe bent op je 19e kan natuurlijk ook, maar de meeste mensen toch wel. Bij een 16 jarige is de kans dat ze er niet aan toe is veel groter en is ook de kans dat dit de reden is ook veel groter.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 19-03-2019 09:13
2.46% gewijzigd
Rennen (nu het nog kan).
Jack_ schreef:
19-03-2019 09:13
Rennen (nu het nog kan).
rennen kan altijd hoor
Ga naar een seksuoloog of hoe heet zoiets
run, Forrest, run....
ouwewijsneus schreef:
19-03-2019 08:46
wat is er onbegrijpelijk aan het woord NOOIT (notabene met hoofdletters geschreven in de topic)
Er staat dat ze nooit wil, niet dat ze nooit seks hebben. Daar zit een wezenlijk verschil in. Wat ik uit de openingspost haal is dat ze nog wel 'alleen neuken'. Waarom ik deze vraag stel is belangrijk, omdat dit iets zegt over de oorzaak van het probleem. Wil zij niet omdat haar libido daadwerkelijk laag is of wil zij niet omdat de seks haar niet aanstaat.
Anoniempjerosso schreef:
19-03-2019 09:50
Want?
Krijg je daar spontaan zin van?
.
Geel schreef:
19-03-2019 10:03
Er staat dat ze nooit wil, niet dat ze nooit seks hebben. Daar zit een wezenlijk verschil in. Wat ik uit de openingspost haal is dat ze nog wel 'alleen neuken'. Waarom ik deze vraag stel is belangrijk, omdat dit iets zegt over de oorzaak van het probleem. Wil zij niet omdat haar libido daadwerkelijk laag is of wil zij niet omdat de seks haar niet aanstaat.
De laatste keer seks is 2,5 jaar geleden. Echt hoor, het staat er. Letterlijk!
.
Anoniempjerosso schreef:
19-03-2019 09:50
vriendin wil geen seks, en hij moet naar een seksuoloog?
yeah right!
ik zou toedels zeggen als het mijn vriendin was
ze wil er geeneens over praten
:bye: :bye:
Jeetjemina, 2 jaar geen seks... en nog steeds blijf je bij d’r leuke vriendschap.
Dit is Geen relatie ... zoek een leukere meid en een die wilt neuken.
Zonde van je tijd man je bent nog jong.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ik vind dit niet als vriendschap klinken eigenlijk. Dat zelfs niet.
Als je bedenkt dat dit vriendschap is, wat doet zij dan voor jou? Behalve zich achterna laten lopen dan.
Zij wil geen seks, maar ze wil wel zich laten verzorgen door jou. Cadeautjes krijgen en vervoerd worden. Kookt zij voor jou? Regelt ze wel eens een verrassing voor jou?
Ga dan gesprek aan over het waarom , doorvragen misschien is ze ooit verkracht /misbruikt ?
Dat dus...
Zijn jullie wel intiem samen? Knuffelen zoenen (met tong, geen kus op de wang).

Lachen jullie veel samen? Is zij/oogt zij gelukkig?

Doet zij wel eens spontaan iets voor jou?

Maar...ze zal moeten gaan praten. Ik zou toch echt een ultimatum stellen hoor.
Als ze niet wil praten dan zou ik haar voor het blok zetten. Je woont niet samen dus. Heel simpel: ga naar huis en vertel haar dat je graag weer komt als ze wil praten over wat haar dwars zit. En dat ook volhouden.
“Ja maar, wat als ze niks laat horen dan?” Hoor ik je denken. Heel simpel: dan houdt ze niet (genoeg) van je om je in vertrouwen te nemen en moet je je conclusies trekken.
Rooss4.0 schreef:
19-03-2019 10:08
De laatste keer seks is 2,5 jaar geleden. Echt hoor, het staat er. Letterlijk!

Nee hoor, daar is TO heel vaag in:

heb het zo vaak geprobeerd... en nu.. als ik denk aan de laatste keer dat ik seks met der had.. dus niet alleen neuken maar het geheel... alle intieme delen.... dat is ruim 2½ jaar geleden....

Op de vraag wat hij daarmee wil zeggen geeft hij geen antwoord.

Neemt niet weg dat dit geen relatie is en ze snel samen een punt achter deze kalverliefde moeten zetten.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Voor mij is seks hetgene dat iets tot een relatie maakt. Anders is het gewoon huisgenoten.
vandale schreef:
19-03-2019 11:09
Nee hoor, daar is TO heel vaag in:

Op de vraag wat hij daarmee wil zeggen geeft hij geen antwoord.

Neemt niet weg dat dit geen relatie is en ze snel samen een punt achter deze kalverliefde moeten zetten.
toch wel, ik lees het antwoord:
dat was een andere vraag van je.. maar niet dat je alleen zal denken aan neuken, er speelt gewoon 0 intimiteit rond...
ik begrijp werkelijk niet wat hij nog zoekt bij zijn "vriendin"
Elpis schreef:
19-03-2019 05:29
Maak het uit. Heb ik ook gedaan na een jarenlange seksloze relatie.
en hoe liep dat bij jouw?
Kihei schreef:
19-03-2019 07:14
Ik verbaas me wel over sommige reacties hier, een relatie zonder sex is vriendschap, een broer zus relatie etc. Of word er in deze relatie ook helemaal niet geknuffeld, tegen elkaar aangezeten op de bank, en hand vast gehouden etc? dat word me niet helemaal duidelijk in de OP. Ik vindt sex niet het belangrijkste in een relatie, maar wel dat je bij jezelf denkt met hem /haar wil ik samen oud worden.

Maar communicatie is wel een belangrijk punt in een relatie, dat zou ik ook eerder een probleem vinden. Misschien liefdevol en rustig proberen aan te geven dat als ze niet met jou erover wil praten, met wie dan wel? Of er iets is waarbij je kunt helpen? Misschien is het een trauma, misschien is ze a seksueel, maar je kunt natuurlijk niet helpen als ze niks vertelt.
dat is het hem dus, ze verteld mij niks, ookal probeer ik haar te laten praten, trouwens zoenen we wel of kusjes nu en dan, houden elkaars hand veel vast, ze ligt graag tegen mij aan en als we wakker worden komt ze wel tegen mij aanliggen voor kort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven