Zwanger worden januari 2019
zaterdag 15 december 2018 om 23:26
Naam | Leeftijd | # kindje | Gestart | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Bessie2017 | 31 | 2e | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | ? | 1e | Januari 2019 | ? | |
Echteliefde | ? | 1e | |||
Muziekuiltje | 29 | 2e | jan/mrt 2019 | geen | |
Topegi | 28 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | 30 | 1e | Januari 2019 | 10 januari | |
Borisdeporis | 22 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Mellala | 28 | 2e | Januari 2019 | 13 januari | |
Kersenpitje87 | 32 | 1e | Januari 2019 | 26 januari | |
Echteliefde | 26 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Sassefras | 34 | 1e | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
Babydonthurtme | 27 | 2e | Januari 2019 | 24 januari | Baarmoederafwijking |
Bacon | 29 | 2e | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
EvaDeWith | 36 | 3e | Januari 2019 | 30 januari | |
LittleMissBooks | 31 | 1e | Januari 2019 | ? | |
klein aapje | ? | 1e | Januari 2019 | ? | |
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd

maandag 18 maart 2019 om 17:13
Fijn dat je het zo perfect uitkomt Bacon, succes met de echo maandag!!
Puzzlenien, fijn dat de HA je een beetje gerust heeft kunnen stellen. Natuurlijk balen, maar je hebt in ieder geval groen licht om lekker door te klussen. Hopelijk brengen de ovulatie testen wat duidelijkheid.
En ja Rezaaa laat ons niet langer in spanning!!
Alatariel, mijn NOD was inderdaad eigenlijk afgelopen weekend. Maar ik heb mijn ei pas 9 dagen geleden gehad, dus testen heeft nu gewoon nog geen zin. Ik heb gelukkig wel mijn ei kunnen benutten, dus ik ben op van de spanning. Ik ben gewoon bang dat al die tijd mijn ei pas zo laat in mijn cyclus is gekomen en dat ik te weinig progesteron aanmaak om een goede innesteling plaats te laten vinden. Maar misschien heb ik wel gewoon een langere cyclus deze keer, ik heb geen idee. Die onzekerheid is gewoon k*t. Dus nu analyseer ik ieder krampje en ga ik gespannen naar de wc en hoop ik het beste. Ik moet wel zeggen dat de verwachtingen hoger zijn nu ik mijn ei gevonden heb, dus een nog grotere teleurstelling ligt op de loer.
Vrijdag is een speciale datum voor vriend en ik, dus ik ga er voor om de test in ieder geval tot dan uit te stellen!
Puzzlenien, fijn dat de HA je een beetje gerust heeft kunnen stellen. Natuurlijk balen, maar je hebt in ieder geval groen licht om lekker door te klussen. Hopelijk brengen de ovulatie testen wat duidelijkheid.
En ja Rezaaa laat ons niet langer in spanning!!
Alatariel, mijn NOD was inderdaad eigenlijk afgelopen weekend. Maar ik heb mijn ei pas 9 dagen geleden gehad, dus testen heeft nu gewoon nog geen zin. Ik heb gelukkig wel mijn ei kunnen benutten, dus ik ben op van de spanning. Ik ben gewoon bang dat al die tijd mijn ei pas zo laat in mijn cyclus is gekomen en dat ik te weinig progesteron aanmaak om een goede innesteling plaats te laten vinden. Maar misschien heb ik wel gewoon een langere cyclus deze keer, ik heb geen idee. Die onzekerheid is gewoon k*t. Dus nu analyseer ik ieder krampje en ga ik gespannen naar de wc en hoop ik het beste. Ik moet wel zeggen dat de verwachtingen hoger zijn nu ik mijn ei gevonden heb, dus een nog grotere teleurstelling ligt op de loer.

maandag 18 maart 2019 om 21:40
Dames wat denken jullie? Ik heb vanochtend weer een test gedaan en deze was weer negatief. Maar ik ben ook nog niet ongesteld geworden, inmiddels 3 dagen overtijd. Stel ik heb ook een late ovulatie gehad (dag 25 van cyclus seks gehad) dan is het mogelijk dat ik dus geen menstruatie heb maar het ook nog te vroeg is om te testen, eigenlijk zelfde situatie als bij jou Fenne28. (Alleen weet ik dus niet of ik daadwerkelijk toen een ovulatie heb gehad)
Oke beetje warrig verhaal
Oke beetje warrig verhaal

dinsdag 19 maart 2019 om 08:44
Sorry dat ik zo lang op me laat wachten steeds! Na de 3e test die ik gisteren deed drong het door: hij is écht positief! Het gekke was wel dat de 1e (met ochtendurine) weer maar een héél licht streepje liet zien. Ik moest hem echt goed in het licht houden om dat te kunnen zien. Daarom later op de dag nog een test gedaan en voor de zekerheid ook nog een digitale. En nu is het dus officieel!
Over 3 weken kan ik naar de gyn voor een echo. Ik denk dat ik daarna pas echt blij durf te zijn. Het voelt nu nog zo onwerkelijk. Ook heb ik al sinds mijn NOD wat lichte buikpijn, dus lijkt het steeds alsof ik ongesteld ga worden. Nou ja, het blijft een soort van afwachten dus.
Hoe gaat het met jullie?

Over 3 weken kan ik naar de gyn voor een echo. Ik denk dat ik daarna pas echt blij durf te zijn. Het voelt nu nog zo onwerkelijk. Ook heb ik al sinds mijn NOD wat lichte buikpijn, dus lijkt het steeds alsof ik ongesteld ga worden. Nou ja, het blijft een soort van afwachten dus.
Hoe gaat het met jullie?
dinsdag 19 maart 2019 om 09:08
Wat fijn rezaaa! Enjoy deze tijd!
Kleinaapje, ik zou inderdaad nog even afwachten. Het is bij iedereen anders toch vanaf welk moment zij HCG aanmaakt en hoe snel? Ik snap de onzekerheid wel hoor! Het is gewoon echt heel stom dat lange wachten steeds.
Ik ga deze cyclus toch ook maar beginnen met ovulatietesten, van de Action. Eens even kijken of ik daarmee uit de voeten kan.
Kleinaapje, ik zou inderdaad nog even afwachten. Het is bij iedereen anders toch vanaf welk moment zij HCG aanmaakt en hoe snel? Ik snap de onzekerheid wel hoor! Het is gewoon echt heel stom dat lange wachten steeds.
Ik ga deze cyclus toch ook maar beginnen met ovulatietesten, van de Action. Eens even kijken of ik daarmee uit de voeten kan.
dinsdag 19 maart 2019 om 09:37
Gefeliciteerd Reza!
Vriendin van me vond het ook maar raar dat ze zwanger was maar eigenlijk weinig symptomen had. Pas na de eerste echo kon zij er echt van gaan genieten.
Kleinaapje; inderdaad wat Littlemissbooks zegt. Dat verschilt bij iedereen. Nog even volhouden!
Littlemissbooks; Ben erg benieuwd hoe de Action testen je bevallen. Ik ben overgestapt op ClearBlue nu, ben daar nu mijn eisprong mee aan het zoeken.
Bacon; Ik ben niet zo thuis is de termen die je gebruikt. Clomid gebruik je om je ei te laten springen toch?
Puzzlenien; zet hem op! Kroontje recht, en nieuwe ronde!
Ronde 18, cd 13, nod 3 april, 1ste kindje

Kleinaapje; inderdaad wat Littlemissbooks zegt. Dat verschilt bij iedereen. Nog even volhouden!
Littlemissbooks; Ben erg benieuwd hoe de Action testen je bevallen. Ik ben overgestapt op ClearBlue nu, ben daar nu mijn eisprong mee aan het zoeken.
Bacon; Ik ben niet zo thuis is de termen die je gebruikt. Clomid gebruik je om je ei te laten springen toch?
Puzzlenien; zet hem op! Kroontje recht, en nieuwe ronde!

Ronde 18, cd 13, nod 3 april, 1ste kindje

dinsdag 19 maart 2019 om 10:08
Rezaaa Ahh wat fijn! Gefeliciteerd, hoop dat je na je echo lekker kunt genieten van het zwanger zijn!
Littlemissbooks Ik had de eerste ronde ook duidelijke testen van de action. Vorige ronde ging niet goed, en heb voor deze ronde een heel pakket besteld op internet. Ben benieuwd, krijg deze ronde ook weer echo's dus als het goed is moet het dan wel duidelijk zijn
kleinaapje Ik zou idd even afwachten. Heb je vaker een langere cyclus? Afgelopen ronde duurde het bij mij dus ook te lang en heb ik uiteindelijk opgewekt met Provera.
Moes2019 Provera is inderdaad een pil om de menstruatie op te wekken en clomid is een anti-oestrogeen medicijn. Dit bevordert de groei van eitjes en zorgt er (hopelijk) voor dat ze rijpen. Ik heb verder geen medicatie om ze te helpen springen. Dat ging de eerste ronde gelukkig vanzelf
Littlemissbooks Ik had de eerste ronde ook duidelijke testen van de action. Vorige ronde ging niet goed, en heb voor deze ronde een heel pakket besteld op internet. Ben benieuwd, krijg deze ronde ook weer echo's dus als het goed is moet het dan wel duidelijk zijn

kleinaapje Ik zou idd even afwachten. Heb je vaker een langere cyclus? Afgelopen ronde duurde het bij mij dus ook te lang en heb ik uiteindelijk opgewekt met Provera.
Moes2019 Provera is inderdaad een pil om de menstruatie op te wekken en clomid is een anti-oestrogeen medicijn. Dit bevordert de groei van eitjes en zorgt er (hopelijk) voor dat ze rijpen. Ik heb verder geen medicatie om ze te helpen springen. Dat ging de eerste ronde gelukkig vanzelf

dinsdag 19 maart 2019 om 10:12
Fenna hoop dat je inderdaad kunt wachten met testen tot vrijdag als dat een speciale dag is voor jullie. Hoop enorm dat jullie een wintersportbaby hebben gemaakt die in december geboren gaat worden en ook nog ontdekt op een speciale dag voor jullie!!
Rezaaaa is zwanger!! Jeee gefeliciteerd! De maart-teller staat iig al op 2! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit nog heel onwerkelijk voelt, helemaal met weinig kwaaltjes. Geniet ervan en hoop dat je kwaaltjes vrij blijft.
Kleinaapje, o herken je gevoel helemaal, ik zou nog paar dagen wachten want hcg kan laat komen of je lichaam wil ineens gewoon even een ander ritme.
Heb je een extra gevoelige test? Misschien over 2 dagen nog een keer testen?
Bacon wat fijn dat het nu goed uit kan komen met in Nederland zijn met je man. Is toch wel handig om in elkaars omgeving te zijn als je zwanger wilt worden.
Littlemissbooks ik ga ook beginnen met ovulatie, oa op aanraden van huisarts, ik heb via bol.com cb gekocht 20 voor de prijs van 10 (in de winkel 10 voor 31) ik lees her en der over streepjes die moeten oplopen of duidelijker worden en ik ben zo'n kip die dat gewoon niet goed ziet verschillen vandaar digitaal.
Echteliefde hoe gaat het bij jou? Bijna NOD toch?
Moes jij gaat bijna je vruchtbare dagen in schat ik zo, gek wij liepen gelijk en nu loop ik achter. Is er bij jou al een smiley verschenen voor je ei? Heb jij ook de 48u vruchtbare test of de 4 dagen? Die vond ik zo mega duur van cb, had het idee dat met 2 dagen dat ook moet lukken..
Met mij gaat wel ok, merk toch wel teleurstelling in mijn lichaam eigenlijk. Week overtijd zijn en als reden of geen goede innesteling of mijn lichaam die gewoon even een rare bui heeft. Dat ben ik niet zo gewend.
Daarnaast is in mijn familie heel veel problemen met zwanger raken of zwanger blijven dus dan maalt dit toch een beetje merk ik. Ik heb geen aanleiding om te denken dat dit bij mij ook gaat zijn. Ben gezond, leef gezond maar ik weet ook dat zwanger raken daar niet altijd mee te maken heeft. Probeer het wel van me af te zetten dus gister mezelf maar op een bruin broodje carpaccio getrakteerd met een glas wijn...
Rond 2, cd 6??, NOD geschat op 8 april.
Rezaaaa is zwanger!! Jeee gefeliciteerd! De maart-teller staat iig al op 2! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit nog heel onwerkelijk voelt, helemaal met weinig kwaaltjes. Geniet ervan en hoop dat je kwaaltjes vrij blijft.
Kleinaapje, o herken je gevoel helemaal, ik zou nog paar dagen wachten want hcg kan laat komen of je lichaam wil ineens gewoon even een ander ritme.
Heb je een extra gevoelige test? Misschien over 2 dagen nog een keer testen?
Bacon wat fijn dat het nu goed uit kan komen met in Nederland zijn met je man. Is toch wel handig om in elkaars omgeving te zijn als je zwanger wilt worden.
Littlemissbooks ik ga ook beginnen met ovulatie, oa op aanraden van huisarts, ik heb via bol.com cb gekocht 20 voor de prijs van 10 (in de winkel 10 voor 31) ik lees her en der over streepjes die moeten oplopen of duidelijker worden en ik ben zo'n kip die dat gewoon niet goed ziet verschillen vandaar digitaal.
Echteliefde hoe gaat het bij jou? Bijna NOD toch?
Moes jij gaat bijna je vruchtbare dagen in schat ik zo, gek wij liepen gelijk en nu loop ik achter. Is er bij jou al een smiley verschenen voor je ei? Heb jij ook de 48u vruchtbare test of de 4 dagen? Die vond ik zo mega duur van cb, had het idee dat met 2 dagen dat ook moet lukken..
Met mij gaat wel ok, merk toch wel teleurstelling in mijn lichaam eigenlijk. Week overtijd zijn en als reden of geen goede innesteling of mijn lichaam die gewoon even een rare bui heeft. Dat ben ik niet zo gewend.
Daarnaast is in mijn familie heel veel problemen met zwanger raken of zwanger blijven dus dan maalt dit toch een beetje merk ik. Ik heb geen aanleiding om te denken dat dit bij mij ook gaat zijn. Ben gezond, leef gezond maar ik weet ook dat zwanger raken daar niet altijd mee te maken heeft. Probeer het wel van me af te zetten dus gister mezelf maar op een bruin broodje carpaccio getrakteerd met een glas wijn...
Rond 2, cd 6??, NOD geschat op 8 april.
dinsdag 19 maart 2019 om 11:07
Tja dat onzekere word ik niet goed van haha. Ik heb normaal een redelijk vaste cyclus van 32 dagen. Ik ga over een paar dagen weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik bij de echo ook minder ver dan dan ik zelf dacht. Toen een week teruggezet. Dus mogelijk altijd een late ovulatie. We gaan het zien!
Reza heerlijk die positieve testen! Geniet nog even van geen kwaaltjes. Maakt het wel moeilijk te beseffen dat je écht zwanger bent.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik bij de echo ook minder ver dan dan ik zelf dacht. Toen een week teruggezet. Dus mogelijk altijd een late ovulatie. We gaan het zien!
Reza heerlijk die positieve testen! Geniet nog even van geen kwaaltjes. Maakt het wel moeilijk te beseffen dat je écht zwanger bent.

dinsdag 19 maart 2019 om 11:32
@ Rezaaa Jaaaa gefeliciteerd!!! Ik herken het onwezenlijke gevoel nog helemaal, ik weet nu exact één week dat ik zwanger ben, en het dringt nog steeds niet helemaal door. Ik zit overigens intussen op 5 weken, en heb ook nog geen enkele kwaaltjes (behalve pijnlijke borsten). Helemaal niet vreemd, dus. Ik herken ook helemaal je verhaal dat je gewoon denkt ongesteld te worden. Bij mij heeft het nog 4 dagen geduurd voordat ik eindelijk mijn maandverband kon weglaten, ik dacht steeds dat het toch zou doorzetten
@ Kleinaapie Wat vervelend voor je, ik had je een positieve test gegund! Maar het is zoals je zegt, misschien heb je wel een langere cyclus gehad dan verwacht... Tot er geen bloed te zien is, blijven we hoop houden!
@ Puzzlenien Begrijp dat je wel even gefrustreerd bent. Ook een heel vervelend gevoel als je in de familie wel wat moeilijkheden ziet. Natuurlijk hoeft dat niets voor jou te betekenen, maar het lijkt me helemaal normaal dat als je in de omgeving dingen ziet, je er zelf ook gevoeliger voor bent. Door de talrijke miskramen in mijn omgeving, ben ik zelf ook nog geen seconde gerust geweest in mijn zwangerschap... Maar volgende ronde wordt gewoon raak, en dan kan je opgelucht ademhalen en binnen enkele maanden lekker lachen over hoezeer je je ongerust gemaakt hebt om niets!!
Oh, en ik had ook de CB testen gebruikt die je 2 vruchtbaarste dagen opspoort. Vond de andere ook net wat te duur. Ik heb ook al gehoord van anderen dat die geen echte meerwaarde biedt, aangezien je toch moet wachten op een vaste smiley en die soms wel op zich laat wachten. Komt dus helemaal goed!
@ Littlemissbooks Ik heb de ovulatietesten van CB gebruikt, die dat je 2 vruchtbaarste dagen prikken. Ikzelf vind het een onzeker gedoe met die oplopende streepjes, maar dat is gewoon omdat ik ook een stresskip ben die gewoon duidelijkheid wil. En kijk, dan was het ineens raak! Hopelijk vind je snel je eitje en kan je lekker aan de slag met manlief
Hier bij mij gaan de dagen maar traag vooruit... Zo zitten wachten tot 3 april duurt en duurt en duurt
Ondertussen blijf ik ook maar wachten op symptomen, die voorlopig nog uitblijven en waar ik enerzijds blij om ben, maar anderzijds ook een beetje ongerust door word. Nou ja, we blijven rustig wachten!

@ Kleinaapie Wat vervelend voor je, ik had je een positieve test gegund! Maar het is zoals je zegt, misschien heb je wel een langere cyclus gehad dan verwacht... Tot er geen bloed te zien is, blijven we hoop houden!
@ Puzzlenien Begrijp dat je wel even gefrustreerd bent. Ook een heel vervelend gevoel als je in de familie wel wat moeilijkheden ziet. Natuurlijk hoeft dat niets voor jou te betekenen, maar het lijkt me helemaal normaal dat als je in de omgeving dingen ziet, je er zelf ook gevoeliger voor bent. Door de talrijke miskramen in mijn omgeving, ben ik zelf ook nog geen seconde gerust geweest in mijn zwangerschap... Maar volgende ronde wordt gewoon raak, en dan kan je opgelucht ademhalen en binnen enkele maanden lekker lachen over hoezeer je je ongerust gemaakt hebt om niets!!

@ Littlemissbooks Ik heb de ovulatietesten van CB gebruikt, die dat je 2 vruchtbaarste dagen prikken. Ikzelf vind het een onzeker gedoe met die oplopende streepjes, maar dat is gewoon omdat ik ook een stresskip ben die gewoon duidelijkheid wil. En kijk, dan was het ineens raak! Hopelijk vind je snel je eitje en kan je lekker aan de slag met manlief

Hier bij mij gaan de dagen maar traag vooruit... Zo zitten wachten tot 3 april duurt en duurt en duurt

dinsdag 19 maart 2019 om 12:07
Yes, ben al 3 dagen aan het testen inmiddels met de cb testen. Ik gebruik inderdaad die 2 dg testen. Heb ze ook van Bol.com. Raar dat ze bij de drogist veel duurder zijn. Ik verwacht morgen of overmorgen een smiley maar we zijn al flink bezig hahaPuzzlenien schreef: ↑19-03-2019 10:12Moes jij gaat bijna je vruchtbare dagen in schat ik zo, gek wij liepen gelijk en nu loop ik achter. Is er bij jou al een smiley verschenen voor je ei? Heb jij ook de 48u vruchtbare test of de 4 dagen? Die vond ik zo mega duur van cb, had het idee dat met 2 dagen dat ook moet lukken..

Het geeft me nu al veel rust dan die vage streepjes dus de 30€ volop waard!
Snap je zorgen wel, kan me voorstellen dat het in je hoofd behoorlijk meespeelt. We gaan er de komende maand voor zorgen dat we de jackpot hebben, deal?

anoniem_383197 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 12:09
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
10.45% gewijzigd
dinsdag 19 maart 2019 om 13:34
Zo! Alles weer even teruggelezen en ben weer bij.
Moes, ik zeg; Deal! Haha de menstruatie zit er hier zo goed al op.
Heb even zitten twijfelen of ik deze ronde de CBdigi.ovutest zou bestellen of de dipsticks van zwanger&kids. Over de laaste las ik namelijk goede verhalen. Toch ga ik die CB bestellen. Paar jaar terug ook dipsticks van senitest gebruikt en wil verwarring/onduidelijkheid toch liever vermijden. Zeker nu mijn cyclus schommelt van 25 tot 32 dagen.
Rezaa en Atariël, geniet lekker van jullie zwangerschap!
Voor alle anderen, toi toi toi!
Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, nod +/- 12 april
Moes, ik zeg; Deal! Haha de menstruatie zit er hier zo goed al op.
Heb even zitten twijfelen of ik deze ronde de CBdigi.ovutest zou bestellen of de dipsticks van zwanger&kids. Over de laaste las ik namelijk goede verhalen. Toch ga ik die CB bestellen. Paar jaar terug ook dipsticks van senitest gebruikt en wil verwarring/onduidelijkheid toch liever vermijden. Zeker nu mijn cyclus schommelt van 25 tot 32 dagen.
Rezaa en Atariël, geniet lekker van jullie zwangerschap!
Voor alle anderen, toi toi toi!
Muziekuiltje, 29jr, 2de kindje, nod +/- 12 april
dinsdag 19 maart 2019 om 15:18
Ja, ik denk dat ik uiteindelijk ook voor CB ga hoor. Ik hoor iedereen zeggen dat die veel duidelijker zijn. (Heel fijn voor de controlefreak in mij.) Maar, om het nog een beetje laagdrempelig te houden begin ik met de Action tests. Ik laat wel weten wanneer ik gefrustreerd raak.
Ik begin morgen.
LittleMissBooks, 3e ronde, 1e kindje, NOD 7 april

LittleMissBooks, 3e ronde, 1e kindje, NOD 7 april

dinsdag 19 maart 2019 om 16:22
Misschien zijn de tests van de Action bij jou wel duidelijk genoeg Littlemissbooks! Dan heb je mooi wat bespaard.
Ik ben echter wel ook super tevreden met die van CB haha.
Goed om te horen dat je er weer lekker voor wil gaan Muziekuiltje! Gewoon lekker je ei zoeken en benutten!
Ik ben weer 1 dag verder met nog geen menstruatie, spannend hee! Het ene moment ben ik al zwanger in mijn hoofd om het volgende moment er van overtuigd te zijn dat de menstruatie wel zal komen.

Goed om te horen dat je er weer lekker voor wil gaan Muziekuiltje! Gewoon lekker je ei zoeken en benutten!

Ik ben weer 1 dag verder met nog geen menstruatie, spannend hee! Het ene moment ben ik al zwanger in mijn hoofd om het volgende moment er van overtuigd te zijn dat de menstruatie wel zal komen.
dinsdag 19 maart 2019 om 21:17
Fenne ik duim voor je hoor! Een korte LF (luteale fase) hebben meer vrouwen. Heb gelezen dan ook die met een LF van 8 a 10 dagen gewoon zwanger geworden zijn. Testen zou dus al best kunnen denk ik. Hopelijk was het na je wintersportavontuur hartstikke raak!
Littlemissbooks, succes met de zoektocht en natuurlijk tussen de lakens haha.
Ben benieuwd naar je ervaring met de action ovu.testen. ik heb er nog 4 liggen dus misschien icm CB.
De tijd gaat hier gevoelsmatig erg traag. Het liefst zou ik ook gelijk weer beginnen. Nog even geduld hebben en gewoon voor de lol dus voorlopig!
Littlemissbooks, succes met de zoektocht en natuurlijk tussen de lakens haha.
Ben benieuwd naar je ervaring met de action ovu.testen. ik heb er nog 4 liggen dus misschien icm CB.
De tijd gaat hier gevoelsmatig erg traag. Het liefst zou ik ook gelijk weer beginnen. Nog even geduld hebben en gewoon voor de lol dus voorlopig!

woensdag 20 maart 2019 om 16:29
Aaah Fenne, wat balen! Ik begrijp je helemaal, had zo'n zelfde cyclus afgelopen maand. Ik heb gemerkt dat erover praten (met je vriend/man of hier) helpt! Dikke knuffel!
Kleine update vanuit hier: Volgens mijn app (Flo) zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben maar vandaag ook nog geen smiley gehad. Wellicht morgen dus?
Puzzlenien; heb je eigenlijk nog iets gehoord van je sollicitatie?
Kleine update vanuit hier: Volgens mijn app (Flo) zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben maar vandaag ook nog geen smiley gehad. Wellicht morgen dus?
Puzzlenien; heb je eigenlijk nog iets gehoord van je sollicitatie?
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
aahhh Fenne niet fijn niet leuk. Je had je ei gevonden en goed benut. Dan is dit heel zuur.
Dikke knuffel voor jou.
Moes maak het maar wel alvast gezellig, wie weet en extra seks is niet verkeerd toch?
(ik zie het maar zo, nu extra seks, zal tijdens een zwangerschap wel op een moment fiks minder worden haha)
Ja heb gehoord van ze: ze hadden hjet idee dat ik twijfelde (wat ook zo is) en of ze die weg konden nemen. Daarop heb ik aangegeven dat met de functie zoals zij het voor zich zien dit niet haalbaar is voor 1 medewerker, dat deze in 2 moet worden gesplitst. Als ze daarvoor open staan, dat ik dan verder wil praten.
Ik wil namelijk 4 dagen blijven werken en niet nu naar 5 en na eventueel verlof naar 4 gaan. Ik vermoed dat ze niet willen splitsen en ik wil de functie niet zoals zij het nu zien.
Morgen ga ik trouwens starten met de cb testen of vrijdag. Even kijken wat handigste is.
Dikke knuffel voor jou.
Moes maak het maar wel alvast gezellig, wie weet en extra seks is niet verkeerd toch?
(ik zie het maar zo, nu extra seks, zal tijdens een zwangerschap wel op een moment fiks minder worden haha)
Ja heb gehoord van ze: ze hadden hjet idee dat ik twijfelde (wat ook zo is) en of ze die weg konden nemen. Daarop heb ik aangegeven dat met de functie zoals zij het voor zich zien dit niet haalbaar is voor 1 medewerker, dat deze in 2 moet worden gesplitst. Als ze daarvoor open staan, dat ik dan verder wil praten.
Ik wil namelijk 4 dagen blijven werken en niet nu naar 5 en na eventueel verlof naar 4 gaan. Ik vermoed dat ze niet willen splitsen en ik wil de functie niet zoals zij het nu zien.
Morgen ga ik trouwens starten met de cb testen of vrijdag. Even kijken wat handigste is.
woensdag 20 maart 2019 om 19:58
Hmm puzzelnien, goed dat je zo duidelijk bij je standpunt blijft. Dan gaat het misschien voorbij helaas.
Spannend dat je weer bijna gaat beginnen!
Ik las e.e.a. over tarwekiemolie en teunisbloemolie.
Zelf ben ik niet zo van de homeopatische geneeskunde en middeltjes maar eenmaal ingelezen denk ik..kwaad kan het ook niet?!
Zijn er dames in de groep dit middel gebruiken?
Spannend dat je weer bijna gaat beginnen!
Ik las e.e.a. over tarwekiemolie en teunisbloemolie.
Zelf ben ik niet zo van de homeopatische geneeskunde en middeltjes maar eenmaal ingelezen denk ik..kwaad kan het ook niet?!
Zijn er dames in de groep dit middel gebruiken?
woensdag 20 maart 2019 om 20:03

donderdag 21 maart 2019 om 10:40
Fenne en Kleinaapje Balen
Het blijft gewoon telkens een kutgevoel, hopen op weer een mooie nieuwe cyclus.
Muziekuitlje haha grappig dan gaan we nu lijkt het gelijk lopen. (als ik deze maand wel weer een ei heb) Mijn nod is tussen 12 en 14 april. Ligt aan 28 of 30 dagen. Ik heb maandag mijn eerste echo weer dus dan weet ik meer!

Muziekuitlje haha grappig dan gaan we nu lijkt het gelijk lopen. (als ik deze maand wel weer een ei heb) Mijn nod is tussen 12 en 14 april. Ligt aan 28 of 30 dagen. Ik heb maandag mijn eerste echo weer dus dan weet ik meer!
donderdag 21 maart 2019 om 11:07
Puzzlenien; goed dat je jezelf voorop stelt bij een nieuwe baan, ook al gaat het om je droomfunctie! Zou me zomaar kunnen voorstellen dat je toch in de verleiding gebracht word.
Muziekuiltje; volgens mij zit mijn app ook standaard ernaast. Ik heb 2 maanden achter elkaar cyclusanalyses gehad in het ziekenhuis en hier kwam hij ook later. Denk dus dat mijn luteale fase gewoon korter dan gemiddeld is. Vandaag weer geen smiley dus dat past daar wel bij.
Ondertussen klussen we verder door, maar ben toe aan rust haha. Soms voelt het toch als een moetje en dat maakt het er niet romantischer op helaas.
Moes2019, ronde 18, cd 15, nod 3 april, 1ste kindje
Muziekuiltje; volgens mij zit mijn app ook standaard ernaast. Ik heb 2 maanden achter elkaar cyclusanalyses gehad in het ziekenhuis en hier kwam hij ook later. Denk dus dat mijn luteale fase gewoon korter dan gemiddeld is. Vandaag weer geen smiley dus dat past daar wel bij.
Ondertussen klussen we verder door, maar ben toe aan rust haha. Soms voelt het toch als een moetje en dat maakt het er niet romantischer op helaas.
Moes2019, ronde 18, cd 15, nod 3 april, 1ste kindje