Uitgerekend 2e helft mei 2019
maandag 10 september 2018 om 09:42
Hoi dames,
Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.
Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
romy1982,
koetjesenkalfjes,
wennn,
Daantje,
starsuus
Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.
Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
Naam | Leeftijd | Kindje | J/m/v | Uitgerekend | Afspraken |
---|---|---|---|---|---|
gracey30 | 33 | 3e | 9 mei | ||
chip | 36 | 2e | 11 mei | 19-12 20 weken echo | |
Tess1981 | 37 | 4e | j | 12 mei | 18-12 20 wekenecho |
Sunne | 35 | 1e | m | 12 mei | 28-12 20 wekenecho |
OkkiePetite | 30 | 1e | 14 mei | 27-12 20 wekenecho | |
Mik | 30 | 1e | 15 mei | 27-12 20 weken echo | |
Sch0rpioen | 31 | 1e | v | 17 mei | 27-12 20 wekenecho |
Tiswa | 1e | j | 18 mei | 31-12 20 weken echo | |
Goudsie | 29 | 1e | m | 19 mei | 24-12 20 wekenecho |
Groenisgras | 27 | 2e | 19 mei | 28-12 20 wekenecho | |
mmm44 | 27 | 2e | j | 20 mei | 27-12 20 weken echo |
Vivaantje93 | 25 | 1e | m | 20 mei | |
Schuimblusser | 25 | 1e | V | 21 mei | 9-1 20 wekenecho |
Stephanie05 | 27 | 1e | m | 25 mei | 28-12 20 wekenecho |
Famke1993 | 25 | 1e | v | 25 mei | 9-1 20 wekenecho |
Globetrotter | 27 | 2e | v | 27 mei |

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
maandag 18 februari 2019 om 17:11
Hihi nouja, dat denk ik dus hè! Had even geloept en zag een recent bericht voorbij komen! Ik duim voor haar dat het zo is en dat alles goed is/gaat!
woensdag 20 maart 2019 om 13:25
woensdag 20 maart 2019 om 18:57
Jeetje nog maar vier weken, wat gaat dat snel; succes met de laatste loodjes meiden, snap wel dan het nu zwaar gaat worden.
Kindje bewoog goed op de echo, maar niet heel veel van gezien want ze was voornamelijk door het lichaampje heen aan het scrollen om alle organen te controleren. Dat zag er allemaal goed uit
Verder voel ik me nog steeds alleen moe en wat vaker banden pijn, maar mag echt niet klagen.
Ben benieuwd wanneer de eerste baby's geworden gaan worden!
Kindje bewoog goed op de echo, maar niet heel veel van gezien want ze was voornamelijk door het lichaampje heen aan het scrollen om alle organen te controleren. Dat zag er allemaal goed uit

Verder voel ik me nog steeds alleen moe en wat vaker banden pijn, maar mag echt niet klagen.
Ben benieuwd wanneer de eerste baby's geworden gaan worden!
zaterdag 30 maart 2019 om 21:44
Haaa meiden! Dat is een tijdje geleden...
Stephanie had het goed gezien. Na twee miskramen had ik tijdens de kerst weer een positieve test.
Op de termijnecho zagen ze helaas een megablaas bij ons mannetje. Na een vlokkentest en een verschrikkelijke maand wachten bleek met 16 weken dat we enorm geluk hadden. De kans was heel klein maar het heeft zich hersteld.
Nu 18 weken en ik voel me goed. Genieten lijkt nu echt te kunnen beginnen. En dus doe ik dat dubbel zo hard!!
Succes met de laatste loodjes
Stephanie had het goed gezien. Na twee miskramen had ik tijdens de kerst weer een positieve test.
Op de termijnecho zagen ze helaas een megablaas bij ons mannetje. Na een vlokkentest en een verschrikkelijke maand wachten bleek met 16 weken dat we enorm geluk hadden. De kans was heel klein maar het heeft zich hersteld.
Nu 18 weken en ik voel me goed. Genieten lijkt nu echt te kunnen beginnen. En dus doe ik dat dubbel zo hard!!
Succes met de laatste loodjes

zondag 31 maart 2019 om 23:25
Wat een rollercoaster koetjes, maar wat fantastisch dat het hersteld is. 18 weken is ook echt al een mooie termijn. Voel je al getrappel?
Florazon, wat fijn dat de echo goed was! Heb je er nu vertrouwen in en kun je er van genieten?
Hier gaat het redelijk, de laatste periode is merkbaar zwaarder en ik ben erg moe. Werken probeer ik zo lang mogelijk vol te houden, maar of dat nog 3 weken gaat lukken zullen we gaan zien.
Florazon, wat fijn dat de echo goed was! Heb je er nu vertrouwen in en kun je er van genieten?
Hier gaat het redelijk, de laatste periode is merkbaar zwaarder en ik ben erg moe. Werken probeer ik zo lang mogelijk vol te houden, maar of dat nog 3 weken gaat lukken zullen we gaan zien.
donderdag 4 april 2019 om 19:05
Heey goudsie, leuk om wat van je te horen! Kan me goed voorstellen dat het wel zwaar wordt met werk. Met hoeveel weken zwangerschap mag je stoppen?
Ik heb nu wel wat meer vertrouwen. Het is nog steeds niet heel realistisch, mss komt dat als ik ook echt wat ga voelen. Ben morgen 14 weken, krijg nu wel echt al een beetje een buikje, dat is wel leuk want dat ga je je ook wat meer zwanger voelen
Ik heb nu wel wat meer vertrouwen. Het is nog steeds niet heel realistisch, mss komt dat als ik ook echt wat ga voelen. Ben morgen 14 weken, krijg nu wel echt al een beetje een buikje, dat is wel leuk want dat ga je je ook wat meer zwanger voelen

maandag 8 juli 2019 om 20:04
Okkie! Ik heb over jou gedroomd vannacht! Ik kan het niet echt navertellen, maar er was een baby en ik zei “die is van Okkie” (ja ik zei Okkie en niet je echte naam haha)... Ik hoop dat het iets positiefs betekent!
Hier gaat het wel goed. Ons meisje is alweer bijna 2 maanden en ze doet het heel goed. Ik hoop zo hard dat jij over een tijdje ook dit geluk mag ervaren. Ik lees nog met je mee op de andere topics!

Hier gaat het wel goed. Ons meisje is alweer bijna 2 maanden en ze doet het heel goed. Ik hoop zo hard dat jij over een tijdje ook dit geluk mag ervaren. Ik lees nog met je mee op de andere topics!
maandag 8 juli 2019 om 23:42
Hee Okkie!
Bij ons gaat het ook heel goed. De kleine dame is inmiddels 7 weken oud. Borstvoeding gaat ook nog steeds goed gelukkig. Langzaam wordt onze wereld weer wat groter en maken we al uitstapjes (familie bezoeken die wat verder weg woont).
Het slaapgebrek wordt nu wel echt vermoeiend ondanks dat we echt een relaxte baby hebben die redelijk goed kan slapen. Maar eens 8 uur slapen aan een stuk zou me goed doen
Maar ze lacht al veel, dus dat maakt alles weer goed!!
Heb gelukkig nog wel even te gaan voordat ik weer aan het werk moet.
Ik volg je ook nog en duim mee!
Hoe is t verder met je?
Kun je alweer echt dubbel liggen van het lachen bijvoorbeeld? Of voelt de wereld soms nog als een waas?
Wat Sunne zegt, ik hoop ook dat jullie het geluk snel mogen ervaren en dat haar droom snel uit komt voor jullie
Bij ons gaat het ook heel goed. De kleine dame is inmiddels 7 weken oud. Borstvoeding gaat ook nog steeds goed gelukkig. Langzaam wordt onze wereld weer wat groter en maken we al uitstapjes (familie bezoeken die wat verder weg woont).
Het slaapgebrek wordt nu wel echt vermoeiend ondanks dat we echt een relaxte baby hebben die redelijk goed kan slapen. Maar eens 8 uur slapen aan een stuk zou me goed doen

Maar ze lacht al veel, dus dat maakt alles weer goed!!
Heb gelukkig nog wel even te gaan voordat ik weer aan het werk moet.
Ik volg je ook nog en duim mee!
Hoe is t verder met je?
Kun je alweer echt dubbel liggen van het lachen bijvoorbeeld? Of voelt de wereld soms nog als een waas?
Wat Sunne zegt, ik hoop ook dat jullie het geluk snel mogen ervaren en dat haar droom snel uit komt voor jullie

dinsdag 9 juli 2019 om 19:32
Sunne ahhh wat fijn!!! bijna 2 maanden alweer, wat vliegt de tijd
Haha nou ik hoop dat je voorspellend droomt
ben mezelf hier aardig dol aan het maken sinds gisteren met symptomen checken, zaterdag nod 
Goudsie 7 weken alweer! Ook wel fijn om wereld weer wat te vergroten?
Slaapgebrek: ja daar zou ik ook niet zo blij van worden hihi! Wat heerlijk dat ze lacht
Het wisselt hier af, maar over het algemeen redelijk oké. Ik kan weer dubbel liggen van het lachen en soms is het allemaal een waas. Blijft zoeken, de pijn is nog net zo al in begin, maar nu meer in m'n leven verweven en op dieptepunt herstelt sneller. Inmiddels weer volledig aan het werk en dat is ook fijn.
Lief dames dank jullie
!
Haha nou ik hoop dat je voorspellend droomt

Goudsie 7 weken alweer! Ook wel fijn om wereld weer wat te vergroten?
Slaapgebrek: ja daar zou ik ook niet zo blij van worden hihi! Wat heerlijk dat ze lacht

Het wisselt hier af, maar over het algemeen redelijk oké. Ik kan weer dubbel liggen van het lachen en soms is het allemaal een waas. Blijft zoeken, de pijn is nog net zo al in begin, maar nu meer in m'n leven verweven en op dieptepunt herstelt sneller. Inmiddels weer volledig aan het werk en dat is ook fijn.
Lief dames dank jullie

woensdag 31 juli 2019 om 11:28
Heey Sunne,
Lief dat je het vraagt. Hier is alles echter totaal anders gelopen dan verwacht, ik zou nu 30 weken zwanger moeten zijn maar ik ben al mama...
Ons mannetje is met 29 weken geboren, totaal onverwachts braken m'n vliezen, en een paar dagen laten was hij er al. Niemand kon ons vertellen waarom en dat zien we waarlijk ook nooit weten.
Dus de komende maanden zitten we in ziekenhuizen, hij zal tot de uitgerekende datum in de couveuse/in het ziekenhuis zijn. Gelukkig lijkt het naar omstandigheden goed te gaan. Er zitten helaas ook dagen bij waarop het minder gaat, maar dat hoort er helaas bij bij zulke kleintjes.
Dat is het voor nu in het kort, zal proberen jullie af en toe even op de hoogte te houden.
Hoe is het met jullie?
Lief dat je het vraagt. Hier is alles echter totaal anders gelopen dan verwacht, ik zou nu 30 weken zwanger moeten zijn maar ik ben al mama...
Ons mannetje is met 29 weken geboren, totaal onverwachts braken m'n vliezen, en een paar dagen laten was hij er al. Niemand kon ons vertellen waarom en dat zien we waarlijk ook nooit weten.
Dus de komende maanden zitten we in ziekenhuizen, hij zal tot de uitgerekende datum in de couveuse/in het ziekenhuis zijn. Gelukkig lijkt het naar omstandigheden goed te gaan. Er zitten helaas ook dagen bij waarop het minder gaat, maar dat hoort er helaas bij bij zulke kleintjes.
Dat is het voor nu in het kort, zal proberen jullie af en toe even op de hoogte te houden.
Hoe is het met jullie?

woensdag 31 juli 2019 om 23:49