Lijf & Lijn alle pijlers

De ruilers willen nog meer kwijt!!

22-03-2009 11:38 578 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....

naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!![
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
goed bezig Biol! en lekker gezond eten vanavond dus.

Ik ga zo een uurtje sporten, en daarna ook lekker eten. Brocolli met zo'n vis ding van de lidll. Daar zit wel zo'n laag saus over, maar zo heel erg vind ik dat ook niet. Lekker toch een beetje zoetigheid.

En echt walgelijk, dat van de kaas.. dat zou toch niet mogen!!!
btw.. hoe voel je je nu golfmeisje?
Liefje, een beetje saus als je ook gaat sporten is niet erg toch!! Als je actiever bent mag je ook iets meer eten :-)

Hier gaat het wel ok.. Veel geslapen en bijgekomen. Morgen gelukkig weer aan het werk (wel goed om te merken dat ik mijn werk echt superleuk vind, kan nog niet eens rustig 1 dag thuis zitten!!)

Eet smakelijk vanavond!!
Ik heb het keurig gedaan vandaag, ook geen snaaineigingen gehad. Alleen geen tijd gehad om te sporten.
Cum non tum age
Hier gaat alles ook nog voorspoedig. Heb lekker macaroni gegeten met ui, tomaat, worteltje etc. Na het eten niks meer gesnoept, maar nu probeert mijn maag toch weer de aandacht te trekken geloof ik...

Dadelijk maar een kop thee zetten.

Golfmeisje: fijn dat je je weer wat beter voelt!
nou dames..ik heb wreed gesport! ben trots op mezelf. was best pittig ook!

wat voor werk doe je, dat je het zo leuk vind? ben ff nieuwsgierig ;)
leaf, heb je nog een nasmaak van het eten in je mond? ik heb gelezen dat tanden poetsen nadat je hebt gegeten en gedronken goed is omdat... (ben vergeten waarom maar ik doe het ook wel). het heeft iig iets te maken met het verminderen van trek ofzo
Liefje: geen nasmaak nu, maar als ik 's avonds mijn tanden heb gepoetst, heb ik altijd het gevoel dat ik dan niks meer kan eten. Maar dat komt meer omdat ik mijn tanden dan opnieuw moet gaan poetsen en daar heb ik dan weer geen zin in
Hi liefje, ik ben accountant. Klinkt misschien saai, maar ik vind het echt super leuk. Ben veel onderweg, zit iedere week bij een andere klant en werk iedere week met andere collega's. Dus heel veel mensen werk en bezig zijn met cijfertjes... Ik vind het super leuk iig!

Met eten gaat het goed hier, net als bij jullie. Ben jaloers op de sporters onder ons. Hoop zelf morgen weer de sportschool op te zoeken..
accountant! toe maar weer!
accountant! toe maar weer!
oeps, dubbel..

maar ik bedoel ermee dat je een slimme en goedverdienende jonge vrouw bent. toppie
Vandaag best goed gegaan. Ben met mijn neefje naar de mac gegaan, maar ik heb niks genomen en heb later een donkere pistolet ham gekocht. Vond ik wel knap van mezelf.

Spaghetti op als avondeten uiteindelijk. Is ook wel te doen.

Ik ga lekker slapen. Truste!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hè ikbenik, wat onwijs stoer! Echt super goed dat je al die verleidingen hebt laten staan!!

En liefje, bedankt :$
Ikbenik, goed zeg.

Golfmeisje, leuk dat je je baan zo leuk vindt, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Waarom heb jij eigenlijk een telefoontje naast jouw naam staan?

Ik heb een avatar voor je gevonden:

Cum non tum age
Hi Noa,

dat mobieltje staat naast mijn naam omdat ik die berichtjes met mijn mobiel verstuurd heb. Kan ook met mijn telefoon online en dan het forum checken. Nu komt mijn berichtje gewoon van de computer en zal je het niet zien staan..

Wat een geweldig plaatje trouwens.. Eens kijken of ik het voor elkaar krijg om die toe te voegen...
Ik dacht al wat een leuke avatar heeft golfmeisje staan! Stoer hoor heel toepasselijk.

Zo heb er al een halve dag op zitten. Neefje naar school gebracht met de bus, medicijnen gehaald en huishoudelijk werk gedaan.

Ontbeten met yoghurt en cruesli straks even een klein ander iets nemen.

Ga vandaag of morgen even wat meer fruit kopen en nieuwe yoghurt die is op.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
IK BEN SLECHT...

De eerste dag weer op kantoor, snoepjes voor mijn neus en ik kon er weer eensniet vanaf blijven..

Te vervelend........ Grrrrrrr
Jeetje, ben ik even niet langs geweest en moet ik gelijk acht pagina's bijlezen hahahaha.

Even een kleine update: weet niet of ik al wat gewicht kwijt ben aangezien er geen weegschaal meer in de buurt is om op te gaan staan (met dank aan mijn lief) maar als ik heel eerlijk ben dan voel ik me steeds beter. Ik mis snoep/chips eigenlijk niet, maar kan er wel van genieten als ik het eet. En voor het eerst in zeventien weken heb ik geen last meer van mijn gekneusde ribben dus dat is ook iets positiefs.

Minder positief is wel dat ik niet het gevoel heb dat ik veel afval, ondanks mijn dieet en het feit dat ik drie keer in de week sport. Ik ' moet' resultaat zien i.d.z.v. minder wegen en dat is er dus niet echt. Misschien ben ik ook wel een beetje een zeur maar op de een of andere manier hangt mijn gewicht, voor mijn gevoel, heel erg samen met mijn verleden en dat gedeelte wil ik graag afsluiten. Maar dat is dus iets wat nog wel wat langer gaat duren...

Genoeg geklaagd! Ik wens iedereen een prettige dag en ik ga zo aan mijn salade beginnen.
Golfmeisje, moeilijk ja om niet te snoepen, als je er echt niet vanaf kunt blijven, kun je je voornemen om max. 3 snoepjes op een dag te nemen op je werk. Of neem gewoon iets gezonds mee.

Miss_Lemon, jij bent goed bezig. Ik snap dat wel van het resultaat zien, maar als het goed is zit je kleding toch wel beter?

Jee, 17 weken last van een gekneusde rib, klinkt erg pijnlijk.

Ik heb net gesport. Fitness en een half uur hard gelopen buiten tussen de buien door.
Cum non tum age
goeiemorgen.

opgestaan met een redelijke ochtendhumeur. over vier minuten moet ik ook in de sportschool zijn, maar dat gaat dus niet lukken.

succes vandaag allemaal.
Goeiemorgen allemaal,

Gisteren niet langs geweest, lange dag op het werk en daardoor pas om 8 uur thuis en vervolgens te druk op het ruiltopic en hyves. Was ook geen denderende dag gisteren maar vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen!

Heb alleen al drie appels op

Ga snel ff bijlezen!

Liefs,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Gaat niet echt goed hier vandaag helaas.

Het meest lastige is voor mij om niet door te slaan. Heb tot nu toe op:

- yoghurt met cruesli

- een worstenbroodje

- 2 bapao broodjes

Vanavond nog die pannenkoeken. Doe wel pannenkoeken met appel maken heb ik nog iets binnen wat gezond is.

Voordeel: hoewel niet zo gezond gegeten, maar wel regelmatig en dat is eigenlijk mijn doel.
Vandaag ging het wel goed, nniet veel gegeten, laat staan gesnoept. Het liep op mijn werk niet zo lekker, dus dan vergaat de eetlust je ook wel een beetje...

Dadelijk ga ik aardappelpartjes uit de oven eten met verse worteltjes. Heb er zin in, heb honger
Haai!

Even kort!

Vandaag:

- niet regelmatig gegeten

- niet veel gedronken

- wel gesport

- wat ik at, was gezond.

Ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven