verhuizen, afscheid van school
woensdag 3 april 2019 om 09:24
Goedemorgen!
Mijn dochter en ik gaan bijna verhuizen en zij gaat ook naar een andere school (basisschool).
Nu hadden we bedacht dat ze in ieder geval de laatste dag de klas gaat trakteren en ze doet een minifeestje voor haar vaste vriendjes. Maar wat is verder gebruikelijk, net als met verjaardagen de klassen rond met wat voor de meesters en juffen?
Tips en ervaringen zijn welkom!
Mijn dochter en ik gaan bijna verhuizen en zij gaat ook naar een andere school (basisschool).
Nu hadden we bedacht dat ze in ieder geval de laatste dag de klas gaat trakteren en ze doet een minifeestje voor haar vaste vriendjes. Maar wat is verder gebruikelijk, net als met verjaardagen de klassen rond met wat voor de meesters en juffen?
Tips en ervaringen zijn welkom!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
woensdag 3 april 2019 om 09:41
Dat ligt aan de school ,ik denk dat de meeste wel aandacht willen besteden net als met een geboorte van broertje/zusje of verjaardag er zijn hele leuke traktaties te geven ,zelf hebben we zakjes vergeetmeniet zaadjes uitgedeeld
anoniem_384035 wijzigde dit bericht op 03-04-2019 09:41
Reden: spelling
Reden: spelling
0.43% gewijzigd
woensdag 3 april 2019 om 10:33
Ik heb, toen wij gingen verhuizen, de kinderen gewoon in hun eigen klas laten trakteren. Voor hun juf/meester had ik een cadeautje en ook voor de RT’er waar mijn zoon vaak kwam een cadeau. Dochter (groep 2) deed een afscheidsfeestje voor haar vriendinnetjes en zoon (groep 5) deed een feestje voor de hele klas, maar hij was ook jarig dus het was een combifeestje.
De klassenmoeders uit beide klassen hadden echt superleuke dingen geregeld voor de kinderen. Bij dochter hadden ze een afscheidsfilm gemaakt met elk kind die iets zei en ook de juffen en directeur zeiden iets, mooie foto’s erbij, en ik werd ook uitgenodigd om die te komen kijken in de klas (janken!). Zij kreeg ook een cadeau namens de klas. Bij zoon was er een high tea georganiseerd in de klas, was ik ook voor uitgenodigd, als verrassing voor hem en ook hij kreeg cadeaus. Zo lief!
De klassenmoeders uit beide klassen hadden echt superleuke dingen geregeld voor de kinderen. Bij dochter hadden ze een afscheidsfilm gemaakt met elk kind die iets zei en ook de juffen en directeur zeiden iets, mooie foto’s erbij, en ik werd ook uitgenodigd om die te komen kijken in de klas (janken!). Zij kreeg ook een cadeau namens de klas. Bij zoon was er een high tea georganiseerd in de klas, was ik ook voor uitgenodigd, als verrassing voor hem en ook hij kreeg cadeaus. Zo lief!