Wat kopen in Amerika?
dinsdag 9 april 2019 om 08:38
Ik ga dit weekend naar Amerika voor de eerste keer weer sinds jaren. Ik ben er heel lang geleden al eens geweest maar nu dus weer. Hebben jullie enig idee wat ik daar voordelig kan kopen of maakt het niet zoveel uit met de prijzen hier? Ik zou graag Levi ś broeken willen kopen ik weet dat dat voordeliger is. Sportkleding ook en Nike schoenen. Maar scheelt het nou echt? En wat kocht jij veel in Amerika?
dinsdag 9 april 2019 om 08:43
Je kunt ook niet winkelen en veel leukere dingen gaan doen....
https://www.google.nl/search?q=welke+me ... ent=safari
https://www.google.nl/search?q=welke+me ... ent=safari
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 april 2019 om 08:45
Breng ook een bezoek aan een van de vele outlets die Amerika rijk is. Een bekende outlet die door het hele land is te vinden is Premium Outlets. In deze outlets vind je niet de nieuwste collecties, maar wel kleding die flink is afgeprijsd.
Tip: Schrijf je gratis in voor de nieuwsbrief van Premium Outlets. Zodra je je aangemeld hebt vind je op de website een VIP Coupon Book voucher. Print deze bon uit of laat het zien bij de Visitor’s Centre in de Outlet en je ontvangt daar een boekje met coupons. Hierin staan de kortingen die je krijgt als je een coupon inlevert bij de desbetreffende winkel!
Tip: Schrijf je gratis in voor de nieuwsbrief van Premium Outlets. Zodra je je aangemeld hebt vind je op de website een VIP Coupon Book voucher. Print deze bon uit of laat het zien bij de Visitor’s Centre in de Outlet en je ontvangt daar een boekje met coupons. Hierin staan de kortingen die je krijgt als je een coupon inlevert bij de desbetreffende winkel!
dinsdag 9 april 2019 om 08:46
https://hurray-usa.nl/goedkoop-winkelen-in-amerika/
dinsdag 9 april 2019 om 08:48
Kortingsbonnen knippen!
Breng je een bezoekje aan een winkelcentrum in Amerika? Ga dan zeker eerst langs de centrale infobalie om naar een kortingsboekje of coupons te informeren. Meestal krijg je een boekje vol met aantrekkelijke aanbiedingen. Zo niet, dan kun je altijd even googelen op kortingsbonnen voor de winkels die je wilt bezoeken. Het moet wel heel gek lopen, wil er geen leuke actie te vinden zijn. Voor Amerikanen is het gebruiken van kortingsbonnen heel normaal. Niemand in Amerika gaat shoppen zonder coupons. Couponing is een nationale sport. Het is dus nergens voor nodig om je te schamen!
Breng je een bezoekje aan een winkelcentrum in Amerika? Ga dan zeker eerst langs de centrale infobalie om naar een kortingsboekje of coupons te informeren. Meestal krijg je een boekje vol met aantrekkelijke aanbiedingen. Zo niet, dan kun je altijd even googelen op kortingsbonnen voor de winkels die je wilt bezoeken. Het moet wel heel gek lopen, wil er geen leuke actie te vinden zijn. Voor Amerikanen is het gebruiken van kortingsbonnen heel normaal. Niemand in Amerika gaat shoppen zonder coupons. Couponing is een nationale sport. Het is dus nergens voor nodig om je te schamen!
dinsdag 9 april 2019 om 08:50
Abercrombie & Fitch, Levi’s, Gap, Micheal Kors, American Eagle, Victoria’s Secret. In Amerika shop je goedkoop de beste merken. Dat komt doordat het Amerikaans merken zijn, waarvoor je in Europa een flinke toeslag moet betalen. Daar komt bij dat je in Amerika altijd de nieuwste collectie vindt, die je hier mogelijk nog niet eens kunt komen. Sla tijdens je trip in Amerika dus lekker veel leuke Amerikaanse kleding in en steek je vrienden terug in Nederland of Vlaanderen de ogen mee uit. Ook voor beautyproducten is shoppen in Amerika het paradijs. Exclusieve merken als Nars, MAC en Kiehl’s kun je in Amerika veel goedkoper dan in Europa aanschaffen. Koop dus Amerikaanse merken. President Trump zou trots op je zijn 
Company stores
Over beautyproducten gesproken: als je naar Amerika gaat om goedkope make-up en andere schoonheidsproducten aan te schaffen, dan zit je goed bij de zogeheten company stores. Het gaat hier om speciale winkels die dure A-merken make-up verkopen. Mac, Estee Lauder en Urban Decay zijn voorbeelden. Deze merken kun je bij de company stores met flinke kortingen van wel 40% kopen. Dat is nog eens lekker goedkoop shoppen! Bekend is vooral de keten Sephora, die ook in Nederland winkels heeft gehad
Word member
Veel winkelketens smijten met korting als je maar lid van hun winkel wilt worden. Ook als toerist profiteer je dan van korting, soms ook in de webshop. Met de hoge kortingen die je krijgt als nieuwe member van een winkel, wordt shoppen in Amerika nog leuker! Deze exclusieve ledenkortingen vind je niet alleen bij de bekende kledingwinkels, maar bijvoorbeeld ook bij winkelketens als Macy’s.
Company stores
Over beautyproducten gesproken: als je naar Amerika gaat om goedkope make-up en andere schoonheidsproducten aan te schaffen, dan zit je goed bij de zogeheten company stores. Het gaat hier om speciale winkels die dure A-merken make-up verkopen. Mac, Estee Lauder en Urban Decay zijn voorbeelden. Deze merken kun je bij de company stores met flinke kortingen van wel 40% kopen. Dat is nog eens lekker goedkoop shoppen! Bekend is vooral de keten Sephora, die ook in Nederland winkels heeft gehad
Word member
Veel winkelketens smijten met korting als je maar lid van hun winkel wilt worden. Ook als toerist profiteer je dan van korting, soms ook in de webshop. Met de hoge kortingen die je krijgt als nieuwe member van een winkel, wordt shoppen in Amerika nog leuker! Deze exclusieve ledenkortingen vind je niet alleen bij de bekende kledingwinkels, maar bijvoorbeeld ook bij winkelketens als Macy’s.
dinsdag 9 april 2019 om 08:52
https://www.ditisamerika.nl/amerikaanse ... kelketens/
dinsdag 9 april 2019 om 09:19
.
Uit interesse, wat is er nou zo bijzonder aan die beha’s?
dinsdag 9 april 2019 om 10:01
Ranch dressing, sweet relish, lays mesquite bbq kettle cooked. Kortom dingen om te eten. En eet vooral 'n blooming onion bij de Outback!
Ik heb tijdens mijn Amerikareizen nog nooit 'n outlet bezocht en denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. Zonde van de tijd; kleding shoppen.
Wat ik wél gaaf vond was de Nashville fleemarket waar ze echt supergave Amerikaanse spullen verkochten. Leuk voor decoratie in huis.
Ik heb tijdens mijn Amerikareizen nog nooit 'n outlet bezocht en denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. Zonde van de tijd; kleding shoppen.
Wat ik wél gaaf vond was de Nashville fleemarket waar ze echt supergave Amerikaanse spullen verkochten. Leuk voor decoratie in huis.
dinsdag 9 april 2019 om 10:03
Tja, wat je graag wil kopen hangt natuurlijk af van waar jij van houdt..
Ik koop altijd veel bij Polo Ralph Lauren, dat hebben we in Nederland bijna niet. Veel Yankee Candles. Victoria's Secret. En de Amerikaanse merken waar ik dol op ben en die we in Europa simpelweg niet hebben, zoals Lilly Pulitzer, Kiel James Patrick, Simply Southern, etc.
Ik neem ook altijd veel voedselwaren mee, en ga graag naar de grotere ketens die typische Amerikaanse waren hebben. Wij hebben bijv in de tuin zon typisch Amerikaans vlaggetje.
Zo iets, maar dan hebben wij een ander vlaggetje, niet de Amerikaanse vlag.
Ik koop altijd veel bij Polo Ralph Lauren, dat hebben we in Nederland bijna niet. Veel Yankee Candles. Victoria's Secret. En de Amerikaanse merken waar ik dol op ben en die we in Europa simpelweg niet hebben, zoals Lilly Pulitzer, Kiel James Patrick, Simply Southern, etc.
Ik neem ook altijd veel voedselwaren mee, en ga graag naar de grotere ketens die typische Amerikaanse waren hebben. Wij hebben bijv in de tuin zon typisch Amerikaans vlaggetje.
Zo iets, maar dan hebben wij een ander vlaggetje, niet de Amerikaanse vlag.
-
dinsdag 9 april 2019 om 10:17
Ik vind ze super fijn, mooi en goed betaalbaar. Ik shop ze meestal in Londen. De service is top. Alleen de bijpassende onderbroeken vind ik meestal niks, dat is jammer. Ze blijven ook lang goed in de was enzo. En ik vind ze veel beter dan bij Hunkemuller. De pasvorm is mooier.
dinsdag 9 april 2019 om 10:32
Bij Victoria's Secret / Pink heb je gewoon heel veel keus. het zijn prachtige grote winkels. Qua prijs gelijk aan Hunkermuller volgens mij? (Pink iig wel, Victoria is iets chiquer / sexier dus misschien ook duurder?)
Zelf wil ik altijd een paar kilo overhouden om m'n koffers te vullen met allerlei lekkers. (Lindt ballen, M&M's die ze hier niet hebben, Breakfast syrup enz enz)
Ben verschillende keren in outlets geweest maar vind er niets aan. Vind het nog steeds heel duur. (moet wel zeggen dat ik geen coupons had)
Guess bijvoorbeeld in de Outlets vind ik niks, lijkt wel martkleding. Ga je naar een gewone Guesswinkel in de Mall vind ik al veel mooier. En heel duur is het niet vergeleken met Nederland.
Zelf wil ik altijd een paar kilo overhouden om m'n koffers te vullen met allerlei lekkers. (Lindt ballen, M&M's die ze hier niet hebben, Breakfast syrup enz enz)
Ben verschillende keren in outlets geweest maar vind er niets aan. Vind het nog steeds heel duur. (moet wel zeggen dat ik geen coupons had)
Guess bijvoorbeeld in de Outlets vind ik niks, lijkt wel martkleding. Ga je naar een gewone Guesswinkel in de Mall vind ik al veel mooier. En heel duur is het niet vergeleken met Nederland.
dinsdag 9 april 2019 om 10:56
Doosje weggooien en 'm gewoon gebruiken als je default toestel.Doubletree20 schreef: ↑09-04-2019 10:56Alles van Apple is inderdaad goedkoper maar dan kun je weer problemen krijgen bij de douane hier. Heb soms wel overwogen om bijvoorbeeld daar een gsm te kopen maar dan zul je weer net zien dat ik er bij de douane word uitgepikt...
dinsdag 9 april 2019 om 11:11
Er zit een winkel op schipholMarvelousMrsMaisel schreef: ↑09-04-2019 08:56Ik zou loos gaan bij Victoria's Secret. Vooral omdat je dat hier niet echt kunt kopen (de bh's dan).