Vliegtuig kleding

14-04-2019 17:22 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende week gaan we een lange vlucht maken, en ik weet het, de ecologische voetafdruk en alles daaromheen is me bekend. Daar hoeven we t wat mij betreft nu niet over te hebben.

Ik ben benieuwd waar jij in reist qua kleding. Ik las ooit een artikel geschreven door een stewardess die aangaf dat ze vond dat mensen gewoon netjes gekleed zouden moeten vliegen. En nu vind ik ook dat je niet in je pyjamabroek hoeft te reizen, maar een beetje comfortabel mag het van mij wel zijn. Als je 10 of 12 uur in een vliegtuig zit is het volgens mij niet heel prettig in je skinny jeans en nette blouse.

Ik ben voornemens om een soort van geklede joggingbroek te dragen. Geen afgedragen uitgelubberd ding maar een broek met smalle pijpen en gewoon sneakers oid.

Dus, waar reis jij in?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Star² schreef:
15-04-2019 16:54
Mwoah, weinig verschil voor mij.
en hoevaak zit jij precies 11 uur in een vliegtuig? Of doe je nachtvluchten?
kadanz schreef:
16-04-2019 08:19
ALs het flesje na het poetsen weer leeg is dan kun je er in plassen, hoef je niet van je stoel. Win win. :mrgreen:
Van mijn stoel moeten vind ik niet erg, alleen dat smerige hokje.
Weet je dat die stoel ook hartstikke vies is? Dat hokje wordt vaker (als in dagelijks) schoongemaakt. Alles wat je je maar in kan beelden kleeft aan een vliegtuigstoel. En laten we niet beginnen over het tafeltje.
kadanz schreef:
16-04-2019 12:36
Weet je dat die stoel ook hartstikke vies is? Dat hokje wordt vaker (als in dagelijks) schoongemaakt. Alles wat je je maar in kan beelden kleeft aan een vliegtuigstoel. En laten we niet beginnen over het tafeltje.
Datzelfde geldt voor alle vormen van openbaar vervoer en openbare gebouwen. Niets zo smerig als deurkrukken of leuningen in het trappenhuis van een openbaar gebouw. Of de knopjes in de lift. De duwstang van een boodschappenkarretje.
Als je daar diep over nadenkt, durf je nergens meer naar toe.

Ik heb wel eens een zeer vies toilet aangetroffen in een vliegtuig (poepvegen aan de wcbril, de wastafel en de deur). Heb daar toen de cabin crew op attent gemaakt. Het toilet werd vervolgens afgesloten. Het was nog 8 uur naar LA, met voor het hele vliegtuig zelfs nog 1 toilet minder.
Als ze mij een sopje hadden gegeven, had ik toilet zelf schoongemaakt.
amarna schreef:
16-04-2019 12:49
Datzelfde geldt voor alle vormen van openbaar vervoer en openbare gebouwen. Niets zo smerig als deurkrukken of leuningen in het trappenhuis van een openbaar gebouw. Of de knopjes in de lift. De duwstang van een boodschappenkarretje.
Als je daar diep over nadenkt, durf je nergens meer naar toe.

Ik heb wel eens een zeer vies toilet aangetroffen in een vliegtuig (poepvegen aan de wcbril, de wastafel en de deur). Heb daar toen de cabin crew op attent gemaakt. Het toilet werd vervolgens afgesloten. Het was nog 8 uur naar LA, met voor het hele vliegtuig zelfs nog 1 toilet minder.
Als ze mij een sopje hadden gegeven, had ik toilet zelf schoongemaakt.
Sinds ik kinderen heb denk ik er niet meer over na, al die viezigheid. Ze stoppen het toch allemaal in hun mond. De eerste tien minuten van de reis probeer je ze nog te beschermen. Daarna geeft je het op en laat je ze op hun sokjes naar het toilet lopen :)

Ok, dat laatste niet, maar ik begrijp het onderhand wel.
kadanz schreef:
16-04-2019 12:36
Dat weet ik. Maar daar poets ik mijn tanden niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven