Weekend weg met hond, tips?

29-04-2019 10:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel 6 maanden zwanger en zou het leuk vinden om toch nog even een weekend weg te gaan met mijn vrouw. Ook willen wij graag de hond mee nemen. Normaal laten wij de hond bij mijn schoonouders, maar misschien is het leuk om hem mee te nemen. Het is een Amerikaanse Stafford van bijna 3 jaar oud. Wij willen in Nederland blijven en dan het liefst een huisje met een omheining! Iemand tips? :)
Ik ben zelf ook al op internet aan het zoeken!
Alvast Bedankt;)
Hier al gezocht?

http://www.dogsincluded.nl/
landal greenparks heeft huisjes voor huisdierne, ook met omheinde tuin
Star² schreef:
29-04-2019 10:41
Hier al gezocht?

http://www.dogsincluded.nl/
Ja daar heb ik net even zitten kijken;)
Op Fb de pagina hondenvakanties opzoeken op die pagina zitten allemaal mensen met een vakantie huisje die ze speciaal voor mensen met honden verhuren.

En van Maanen is ook een leuk vakantie adress met honden
ChantalZr7 schreef:
29-04-2019 10:54
landal greenparks heeft huisjes voor huisdierne, ook met omheinde tuin

Ooh ga ik daar ook even kijken!
Hele goede ervaring in Kootwijkerbroek bij Human & Horse Academy.
Relaxed en kleinschalig hotel, bos en hei om de hoek.
Alles sal reg kom
Browniechocolate schreef:
29-04-2019 11:06
Op Fb de pagina hondenvakanties opzoeken op die pagina zitten allemaal mensen met een vakantie huisje die ze speciaal voor mensen met honden verhuren.

En van Maanen is ook een leuk vakantie adress met honden
Facebook heb ik niet meer dus ik kijk wel even op internet bij van Maanen!
Sharing schreef:
29-04-2019 11:15
Hele goede ervaring in Kootwijkerbroek bij Human & Horse Academy.
Relaxed en kleinschalig hotel, bos en hei om de hoek.
Ooh dat is wel ideaal met een bos om de hoek!
https://www.kustbungalows.nl/nl/schagen/kustbungalow-3/

We hebben daar ooit een andere kustbungalow gehuurd, nummer 1 om precies te zijn. Die tuin was niet hermetisch afgesloten, maar met een grondpin en een lange lijn was er genoeg buitenruimte om te scharrelen voor onze hond. Het was er wel netjes en compleet. Al vond ik de babyslaapruimte wat bijzonder, mocht je het willen onthouden voor na de geboorte. Onze baby sliep toen in een soort kastje met een traphekje er voor. Het hing boven een eenpersoonsbed. Het was wel veilig, maar bijzonder.
MrsDuck schreef:
29-04-2019 11:30
https://www.kustbungalows.nl/nl/schagen/kustbungalow-3/

We hebben daar ooit een andere kustbungalow gehuurd, nummer 1 om precies te zijn. Die tuin was niet hermetisch afgesloten, maar met een grondpin en een lange lijn was er genoeg buitenruimte om te scharrelen voor onze hond. Het was er wel netjes en compleet. Al vond ik de babyslaapruimte wat bijzonder, mocht je het willen onthouden voor na de geboorte. Onze baby sliep toen in een soort kastje met een traphekje er voor. Het hing boven een eenpersoonsbed. Het was wel veilig, maar bijzonder.
Ooh het ziet er wel leuk uit op de foto’s!!
De omschrijving van waar de baby sliep klinkt inderdaad bijzonder haha!
Bedankt!
Landal Twenhaarsveld heeft hondenhuisjes en een zwemplas voor de hond en zelfs een terrein met allemaal hindernisoefeningen. Erg leuk.
Texel! Daar zijn honden heel erg welkom, ik ben net terug en heb nog nooit zoveel honden gezien als op dat prachtige eiland.
Eva1977 schreef:
29-04-2019 12:04
Landal Twenhaarsveld heeft hondenhuisjes en een zwemplas voor de hond en zelfs een terrein met allemaal hindernisoefeningen. Erg leuk.
Ooh dat is ook leuk met een hindernisbaan!
Gisselle schreef:
29-04-2019 18:00
Texel! Daar zijn honden heel erg welkom, ik ben net terug en heb nog nooit zoveel honden gezien als op dat prachtige eiland.
Bedankt voor je tip!!
Gisselle schreef:
29-04-2019 18:00
Waddeneilanden staan er om bekend heel hondvriendelijk te zijn. Ze kunnen op sommige delen van het strand lekker los, zijn in bijna alle restaurants welkom en vele huisjes zijn ook te huur met een hond. En ook al ben je niet ver weg, je hebt toch het idee echt op vakantie te zijn omdat de boot er tussen zit!
mariska1974 schreef:
29-04-2019 20:11
Waddeneilanden staan er om bekend heel hondvriendelijk te zijn. Ze kunnen op sommige delen van het strand lekker los, zijn in bijna alle restaurants welkom en vele huisjes zijn ook te huur met een hond. En ook al ben je niet ver weg, je hebt toch het idee echt op vakantie te zijn omdat de boot er tussen zit!
Wist ik eigenlijk niet en ik was er vaker geweest, toen ik er over nadacht, bedacht ik me dat alle mensen die ik ken er er (regelmatig) heen gaan 1 of meerdere honden hebben. Het viel mij ook op dat bijv. kledingwinkels ook drinkbakjes voor honden hebben staan, en de stranden zijn prachtig, breed en ongerept.
mariska1974 schreef:
29-04-2019 20:11
Oh dat is ook super fijn! Dat je dan ook tussendoor wat kan eten en drinken en dat de hond dan ook welkom is!
https://www.vanmaanenvakantiehuizen.nl/nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven