Candy Crush level 1025
maandag 29 april 2019 om 21:06
Candy Crush level 1025 was ooit een fun level, als ik YouTube en andere sites mag geloven. Maar nu je nog slechts 19 zetten hebt in plaats van 50 is er geen doorkomen aan. Na enkele dagen ploeteren geef ik het op en schakel ik hulplijnen in.
Lieve forumdames en -heren, wie heeft de gouden tip om dit level - zonder boosters! - te halen? Ik ben je eeuwig dankbaar
Lieve forumdames en -heren, wie heeft de gouden tip om dit level - zonder boosters! - te halen? Ik ben je eeuwig dankbaar

maandag 29 april 2019 om 21:14

maandag 29 april 2019 om 21:16
Speel je op je mobiel of op een computer/laptop? Het kan soms helpen om dat af te wisselen. Wat op je mobiel soms niet lukt, lukt op de computer dan opeens wel en omgekeerd.
En verder inderdaad gewoon blijven ploeteren. Opeens valt dan alles precies zo als je het nodig hebt en haal je het level met nog zetten over.
En verder inderdaad gewoon blijven ploeteren. Opeens valt dan alles precies zo als je het nodig hebt en haal je het level met nog zetten over.

maandag 29 april 2019 om 21:17
Welk level zit je nu?Lady*Voldemort schreef: ↑29-04-2019 21:14Ik heb wel eens zes weken vast gezeten in een level. We hadden toen een CC kletstopic hier, en op een gegeven moment zat zowat de helft van dat groepje in dat ene level vast, heel gezellig was dat
Maar uiteindelijk haalde iedereen dat level toch en toen zijn we allemaal weer ons weegs gegaan.

maandag 29 april 2019 om 21:58
Ik bij level 4001 nananana

Voor TO geen tips helaas behalve gewoon geduld hebben ooit lukt het om het level uit te spelen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 29 april 2019 om 22:03
Omdat ze op zijn

dinsdag 30 april 2019 om 00:02
Gewoon even terug naar level 1. Dan een stuk of 8 levels spelen, dan bouw je je boosters weer op.
Succes!