In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
:flower:
Dus.
Pingkoningin schreef:
30-05-2018 12:05
En waar anders, dan in dit topic, zou ik mijn eerste post met mijn nieuwe Nick doen.

Op anoniem gegaan na jarenlang dezelfde Nick gehad te hebben,

Mijn nieuwe Nick, was de Nick, van de Nick die ik had, door Mylene aan mij gegeven :D :angel:

Ha ! Pingkoningin ! Zijn de frikadellen nog lekkah ?
Dus.
Wat ontzettend verdrietig, wat een shock, verschrikkelijk! Ben al jaren niet meer op het forum geweest en lees dit net in ander topic. Mylene Valerie = Viva Forum. Viva Forum = Mylene Valerie.

Misschien herinner ik het me verkeerd, maar ik zie regelmatig 22:22 op de klok, en moet dan altijd aan haar denken, omdat zij dat ook had (of mss was het iemand anders, maar denk dan altijd aan MV). En kan me ook nog herinneren dat ik een keer foto's voor haar heb gemaakt van mijn koelkast (don't ask ;-p, was het een koelkasttopic?)

Erg laat maar veel sterkte voor alle nabestaanden en alle forummers die MV liefhadden :rose:
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
:rose:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
:heart:
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
:redrose:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
:cat:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
There is always something happening, and it's usually right now
Afbeelding
:cat:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Jeetje - 3 jaar alweer... :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
geneet van 't laeve
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Och, 3 jaar alweer, denk nog vaak aan haar :heart:
:heart:
:cat: :heart:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven