Afgeknapt op date na seks

donderdag 2 mei 2019 om 10:49
Ik kan niet uit je tekst halen of jullie inmiddels het daten gestopt zijn.
Ik snap wel wat je zegt en zou het zelf ook niet heel erg prettig vinden.
Wat hij wel laat zien is dat hij gelijk actie onderemt op wat je zegt. Hij koopt condooms, hij gaat googlen op de eisprong (hij had ook op school even kunnen opletten maar goed die info zakt ook weg als je er niks meer doet
)
Sex hebben moet je leren. Als het echt verder zo’n leuke man is dan zou ik het die kans wel geven voor een x aantal weken.
Het is een kwestie van aan elkaar wennen.
En soms moet je dan gewoon echt uitkeg geven. Wat voor jou niet werkt, werkte misschien juist bij een andere partner wel.
Als ik je zo lees krijg ik de indruk dat hij wel wil maar het ergens ook spannend/anders vindt. En even tijd nodig heeft om te ontdooien.
En sex willen hebben zonder condoom is gewoon echt een domme actie.
Wat hij wel laat zien is dat hij gelijk actie onderemt op wat je zegt. Hij koopt condooms, hij gaat googlen op de eisprong (hij had ook op school even kunnen opletten maar goed die info zakt ook weg als je er niks meer doet

Sex hebben moet je leren. Als het echt verder zo’n leuke man is dan zou ik het die kans wel geven voor een x aantal weken.
En soms moet je dan gewoon echt uitkeg geven. Wat voor jou niet werkt, werkte misschien juist bij een andere partner wel.
Als ik je zo lees krijg ik de indruk dat hij wel wil maar het ergens ook spannend/anders vindt. En even tijd nodig heeft om te ontdooien.

donderdag 2 mei 2019 om 10:51

donderdag 2 mei 2019 om 10:59
Hij is niet onervaren, want had wel al seks met verschillende andere meisjes voor TO. Het ligt dus echt meer aan zijn houding. En eerlijk, als hij de allereerste keer seks al nul moeite doet, belooft dat toch weinig spectaculairs voor later? Voorspel is ontzettend belangrijk, net als goede afspraken over anticonceptie. Als man wil ik uit respect echt altijd haar goedkeuren voor penetratie en zou nooit onverwachts proberen om hem er zomaar in te stoppen.

donderdag 2 mei 2019 om 11:04
Trien30 schreef: ↑02-05-2019 10:49Ik kan niet uit je tekst halen of jullie inmiddels het daten gestopt zijn.
Wat hij wel laat zien is dat hij gelijk actie onderemt op wat je zegt. Hij koopt condooms, hij gaat googlen op de eisprong (hij had ook op school even kunnen opletten maar goed die info zakt ook weg als je er niks meer doet)
Theoretisch gezien heb je gelijk.. misschien valt er nog wel eer aan te behalen.. Het punt is alleen dat de meeste mensen voor die tijd al gruwelijk zijn afgeknapt.
Zo ook de TO.
En dat begrijp ik volledig.
donderdag 2 mei 2019 om 11:18
Het is absoluut lomp. En misschien zie ik het wel verkeerd hoor.Charles_Gentle28 schreef: ↑02-05-2019 10:59Hij is niet onervaren, want had wel al seks met verschillende andere meisjes voor TO. Het ligt dus echt meer aan zijn houding. En eerlijk, als hij de allereerste keer seks al nul moeite doet, belooft dat toch weinig spectaculairs voor later? Voorspel is ontzettend belangrijk, net als goede afspraken over anticonceptie. Als man wil ik uit respect echt altijd haar goedkeuren voor penetratie en zou nooit onverwachts proberen om hem er zomaar in te stoppen.
En afspraken maak je samen. TO heeft ook alles in het midden gelaten omdat ze dacht dat er geen sex zou zijn. Maar ze ligt wel met een man in zijn bed te vozen na een aantal dates. Dan moet je je toch realiseren dat er spontaan misschien toch iets kan gebeuren.
Dat hij een vrouw bij hem thuis uitnodigt en geen condooms in huis heeft is ook niet handig. Je weet vantevoren immers niet of het ook uitdraait op sex.
Toch had ik wel een poging gedaan er wat van te maken als ik doorhad dat hij er snel van leerde. En stappen zou zetten in de richting die voor mij belangrijk zou zijn.
Het zijn namelijk dingen die iemand heel gemakkelijk kan aanpassen. Het is niet dat je van iemand verwacht van geloof te veranderen. Of fundamenteel anders gaat denken.
Gebruik een condoom en denk ook even aan mij voor je hem erin hangt. Al is voorspel in mijn ogen ook iets dat je bij elkaar doet. Het moet niet zo zijn dat een man eerst de vrouw laat komen en vervolgens het voor zichzelf met een beetje pompen af kan maken.

donderdag 2 mei 2019 om 14:40
Helemaal akkoord! Seks wordt beter naarmate je allebei dingen onderneemt die bijdragen tot genot. En tenzij tijdens een vluggertje, zijn er ook mannen die uit zichzelf liever uitgebreid en lang pompen.

donderdag 2 mei 2019 om 15:35
Waarom nou weer als een zak vuil? Hij is duidelijk onzeker/onervaren en eerlijk gezegd ook niet so snugger. Maar je kan toch wel gewoon netjes/respectvol blijven? Niet elke man kan een volleerde casanova zijn.