Met wie bespreken jullie seks en met wie niet?
dinsdag 7 mei 2019 om 19:31
Hoi allemaal,
Ik ben is even benieuwd; met wie praten jullie over seksuele onderwerpen en met wie vooral niet?
Dit naar aanleiding van mijn schoonmoeder die mij wel vaker vertelt over haar seksleven (wil ik dus echt niet weten brr). Ik heb het er namelijk met mijn eigen moeder ook niet over (is dit normaal?). Hooguit met mijn beste vriendinnen, maar eigenlijk vooral met vriend.
Toevoeging: hoe gaan jullie dan om met mensen (zoals bijvoorbeeld schoonmoeder, maar ook vage kennissen) die tegen jou over hun seksleven gaan praten, maar waarvan je dat helemaaaaaaal niet wil weten?
Ik ben is even benieuwd; met wie praten jullie over seksuele onderwerpen en met wie vooral niet?
Dit naar aanleiding van mijn schoonmoeder die mij wel vaker vertelt over haar seksleven (wil ik dus echt niet weten brr). Ik heb het er namelijk met mijn eigen moeder ook niet over (is dit normaal?). Hooguit met mijn beste vriendinnen, maar eigenlijk vooral met vriend.
Toevoeging: hoe gaan jullie dan om met mensen (zoals bijvoorbeeld schoonmoeder, maar ook vage kennissen) die tegen jou over hun seksleven gaan praten, maar waarvan je dat helemaaaaaaal niet wil weten?
schaapje11 wijzigde dit bericht op 07-05-2019 19:39
21.54% gewijzigd

dinsdag 7 mei 2019 om 19:35
Hoe vaak, wat, waar en wanneer. Zoiets. Het eventueel vragen van tips hoort daar ook bij en wellicht seks in het algemeen.

dinsdag 7 mei 2019 om 19:47
Oke nee dat soort dingen alleen met vriend.Schaapje11 schreef: ↑07-05-2019 19:35Hoe vaak, wat, waar en wanneer. Zoiets. Het eventueel vragen van tips hoort daar ook bij en wellicht seks in het algemeen.
dinsdag 7 mei 2019 om 20:00
Volgens mij weet mijn schoonmoeder niet eens wat seks is 
Een van mijn ex-schoonmoeders had wel eens een keer een heel verhaal dat het haar zo leuk leek om spiegels op de vloer van de wc te hebben want dan kon ze haar eigen flappen bekijken. Eh... tmi

Een van mijn ex-schoonmoeders had wel eens een keer een heel verhaal dat het haar zo leuk leek om spiegels op de vloer van de wc te hebben want dan kon ze haar eigen flappen bekijken. Eh... tmi

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

dinsdag 7 mei 2019 om 20:02
Sommige vrienden / vriendinnen, en mijn partner uiteraard. Het zijn niet altijd per se beste of goede vrienden waarmee ik seks bespreek; het hangt er ook vanaf hoe zij zijn en waar ik ze van ken. Bijvoorbeeld, over het algemeen spreek ik met mensen die ik uit de gay-scene ken veel sneller en vrijer over seks, omdat dat nou eenmaal het punt is wat we oorspronkelijk gemeen hadden.

dinsdag 7 mei 2019 om 20:04

Die van mij verteld over haar gebrek aan seks en hoe ze dat oplost (baaaaahhhhh). Oh en ze liet even in vol ornaat haar nieuwe lingerie zien door haar jurk omhoog te trekken.

dinsdag 7 mei 2019 om 20:09