Met wie bespreken jullie seks en met wie niet?
dinsdag 7 mei 2019 om 19:31
Hoi allemaal,
Ik ben is even benieuwd; met wie praten jullie over seksuele onderwerpen en met wie vooral niet?
Dit naar aanleiding van mijn schoonmoeder die mij wel vaker vertelt over haar seksleven (wil ik dus echt niet weten brr). Ik heb het er namelijk met mijn eigen moeder ook niet over (is dit normaal?). Hooguit met mijn beste vriendinnen, maar eigenlijk vooral met vriend.
Toevoeging: hoe gaan jullie dan om met mensen (zoals bijvoorbeeld schoonmoeder, maar ook vage kennissen) die tegen jou over hun seksleven gaan praten, maar waarvan je dat helemaaaaaaal niet wil weten?
Ik ben is even benieuwd; met wie praten jullie over seksuele onderwerpen en met wie vooral niet?
Dit naar aanleiding van mijn schoonmoeder die mij wel vaker vertelt over haar seksleven (wil ik dus echt niet weten brr). Ik heb het er namelijk met mijn eigen moeder ook niet over (is dit normaal?). Hooguit met mijn beste vriendinnen, maar eigenlijk vooral met vriend.
Toevoeging: hoe gaan jullie dan om met mensen (zoals bijvoorbeeld schoonmoeder, maar ook vage kennissen) die tegen jou over hun seksleven gaan praten, maar waarvan je dat helemaaaaaaal niet wil weten?
schaapje11 wijzigde dit bericht op 07-05-2019 19:39
21.54% gewijzigd

dinsdag 7 mei 2019 om 20:16
Schaapje11 schreef: ↑07-05-2019 20:04Oh en ze liet even in vol ornaat haar nieuwe lingerie zien door haar jurk omhoog te trekken.![]()
Dat deed mijn schoonmoeder nou nooit.

dinsdag 7 mei 2019 om 20:35
Haha! Wat is er mis met een handspiegel?

dinsdag 7 mei 2019 om 20:42
Nou, iemand kan toch eens om advies vragen? Dat is juist goed als je dan bij iemand terecht kunt? Misschien loopt er eens iets niet lekker in het seksleven en wil je eens weten hoe een ander daarmee omgaat.
En bijvoorbeeld bij mijn bejaarde ouders en zieke moeder hebben we het er weleens over hoe ze dat voor zich zien als ze apart zouden moeten wonen. Dat zijn reëele zaken waar mensen mee te maken krijgen in hun leven.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:00
Ja? Wat wordt je hier nou wijzer van dan?

dinsdag 7 mei 2019 om 22:11
Leer het eerst maar eens spellen snotneus

dinsdag 7 mei 2019 om 22:12
De oma van mijn vriendje op de middelbare school gaf me een rondleiding door haar huis en presenteerde de slaapkamer van haar en opa trots als 'de hobbykamer'. Van oude mensen vind ik die ondeugendheid leuk.
dinsdag 7 mei 2019 om 22:31
Wijzer zou ik niet persé zeggen. Ik vind het interessant hoe mensen hier over denken en hoe de meningen hierover verdeeld zijn. Het blijkt dus niet voor iedereen hetzelfde.