Seksueel aangetrokken tot oudere vrouwen.
zondag 26 mei 2019 om 10:24
Hallo Viva!
Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken dat ik, 21 Jarige Jongen me zelf seksueel diep aangetrokken voel tot ouderen vrouwen dan ikzelf ( Van 40 tot 55 ).
Niet perse voor een relatie maar puur seksueel, is het een goed idee om er gewoon voor te gaan of tog niet doen?
Ik heb op internet een stelletje gevonden die getrouwd is, de man wil dus toekijken hoe ik met zijn vrouw seks heb. Ik vind dit persoonlijk gevaarlijk en helemaal geen goed idee en het is ook niet waar ik precies naar opzoek ben dus heb dit genegeerd.
Zoals al gezegd een relatie met een oudere vrouw als ik zelf zie ik niet echt tgvf zitten maar een avontuurtje lijkt me wel spannend, natuurlijk met iemand die niet getrouwd is, ik wil namelijk geen relaties kapot maken.
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan en is ook niet iets waar ik regelmatig naar opzoek ben, maar het is wel een fantasie van me die ik nog graag waar wil maken!
Als je ooit ervaring met een situatie zoals deze gehad zou ik graag jouw advies of ervaring willen hooren.
Wat denken jullie, doen of niet doen?
Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken dat ik, 21 Jarige Jongen me zelf seksueel diep aangetrokken voel tot ouderen vrouwen dan ikzelf ( Van 40 tot 55 ).
Niet perse voor een relatie maar puur seksueel, is het een goed idee om er gewoon voor te gaan of tog niet doen?
Ik heb op internet een stelletje gevonden die getrouwd is, de man wil dus toekijken hoe ik met zijn vrouw seks heb. Ik vind dit persoonlijk gevaarlijk en helemaal geen goed idee en het is ook niet waar ik precies naar opzoek ben dus heb dit genegeerd.
Zoals al gezegd een relatie met een oudere vrouw als ik zelf zie ik niet echt tgvf zitten maar een avontuurtje lijkt me wel spannend, natuurlijk met iemand die niet getrouwd is, ik wil namelijk geen relaties kapot maken.
Ik heb dit zelf nog nooit gedaan en is ook niet iets waar ik regelmatig naar opzoek ben, maar het is wel een fantasie van me die ik nog graag waar wil maken!
Als je ooit ervaring met een situatie zoals deze gehad zou ik graag jouw advies of ervaring willen hooren.
Wat denken jullie, doen of niet doen?
anoniem_367772 wijzigde dit bericht op 26-05-2019 11:03
1.70% gewijzigd
dinsdag 28 mei 2019 om 11:49
Pindakaasjes schreef: ↑28-05-2019 09:05Je weet onderhand heus wel dat ik geen man ben..
Enne, Anouk Teeuwe en Patricia Paay zegt je ook niks??
Daar zeg je het precies! Dat zijn nou net die uitzonderingen die je niet wil.. beetje rare vrouwen waar heel het land over is geweest.
Geloof niet alles wat je denkt.

dinsdag 28 mei 2019 om 11:56
Mogelijk dat ze er niet openlijk voor uitkomen vanwege dat openlijke slutshaming dat hen dan ten deel zou vallen.
dinsdag 28 mei 2019 om 11:58
Onzin, ik ken mijn vriendinnen door en door, en op 'onze' leeftijd heb je behoorlijk schijt aan wat 'men' vindt. Das het voordeel van ouder worden.
En slutshaming, waarom in hemelsnaam? Doe wat je lekker en leuk vindt is ons motto, zolang je er niemand mee schaadt. We zijn geen 20 meer, hè, dat je je nog druk maakt om de mening van anderen.
Geloof niet alles wat je denkt.

dinsdag 28 mei 2019 om 12:28
Ach.. ik noemde deze twee enkel even omdat het bekende namen zijn.. er zijn uiteraard veel meer van dit soort vrouwen.. maar die blijven onbekend.
dinsdag 28 mei 2019 om 12:31
Ik weet van een enkele vriendin met wie ze het doet (buiten de officiële relatie), maar het is niet echt iets, wat je aan de grote klok hangt

dinsdag 28 mei 2019 om 15:36
volgens mij ben je wel een manPindakaasjes schreef: ↑28-05-2019 09:05Je weet onderhand heus wel dat ik geen man ben..
Enne, Anouk Teeuwe en Patricia Paay zegt je ook niks??
wie zijn anouk tweeu en patricia paay?

dinsdag 28 mei 2019 om 15:43
Ik citeer:La-Gamine schreef: ↑28-05-2019 11:58Onzin, ik ken mijn vriendinnen door en door, en op 'onze' leeftijd heb je behoorlijk schijt aan wat 'men' vindt. Das het voordeel van ouder worden.
En slutshaming, waarom in hemelsnaam? Doe wat je lekker en leuk vindt is ons motto, zolang je er niemand mee schaadt. We zijn geen 20 meer, hè, dat je je nog druk maakt om de mening van anderen.
"beetje rare vrouwen waar heel het land over is geweest."
Dit is slut shaming: je veroordeelt deze vrouwen om hun seksleven. Ik kan het niet anders uitleggen, het oordeel ligt in je woordkeuze en toon. En wat betreft het door en door kennen van je vriendinnen: als je ooit zo in hun bijzijn praat, dan is de kans best aanwezig dat je niet al hun bedgeheimen kent.
Ik zou trouwens ook niet weten waarom iemand alle ins en outs van haar seksleven met haar vriendinnen zou willen en moeten delen.

dinsdag 28 mei 2019 om 21:30
Misschien als je 18 bent dat zoiets nog spannend is, maar wie wordt nu gelukkig van klaarkomen na 3 stoten? Als man lukt het ontmaagden toch nooit ineens bij de eerste keer en verkies ik zelf een vrouw met een minimum aan ervaring.

dinsdag 28 mei 2019 om 22:23
Het gaat dan ook helemaal niet om seks met een doorgewinterde minnaar. De lol ervan is dat je de ander voor het eerst dat genot van met een ander vrijen geeft, en de dankbaarheid waarmee de ander dat genot in ontvangst neemt. Zo'n pure reactie krijg je niet van een man met ervaring.Charles_Gentle28 schreef: ↑28-05-2019 21:30Misschien als je 18 bent dat zoiets nog spannend is, maar wie wordt nu gelukkig van klaarkomen na 3 stoten? Als man lukt het ontmaagden toch nooit ineens bij de eerste keer en verkies ik zelf een vrouw met een minimum aan ervaring.