Muziek app zonder reclame (IOS) Iemand een tip?

28-05-2019 19:00 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik had een vraagje. Ik ben op zoek naar een app waar je offline muziek kunt luisteren. Al hoeft offline ook weer niet perse. Maar dat zou wel handig zijn mocht deze functie beschikbaar zijn.

Ik luister nu muziek via de app Player GR. (Kan je dus ook offline gebruiken) Het is op zich een fijne en prettige app. Maar ik begin mij steeds meer te storen aan de reclames. Ja, het is een gratis app dus kon ik ook wel verwachten.

Maar ik ben dus nu op zoek naar een soortgelijke app maar dan ZONDER reclame. Weet iemand misschien een goede en fijne app? Het mag een betaalde versie/app zijn. (IOS) Ik heb zelf een iPhone X vandaar. Heb al een beetje rondgekeken maar wordt er niet veel wijzer van hahaha!
Is er dus iemand die mij een muziek app kan aanbevelen? Alle tips en adviezen zijn welkom! Zolang het maar geen reclame betreft.

Alvast enorm bedankt voor het lezen en voor jullie eventuele tips en adviezen!
Fijne avond toegewenst!

Liefs! X
Apple Music. Kan je muziek downloaden en offline beluisteren. Kost €9,99 per maand. Vind het zelf fijner dan Spotify.

Spotify is nu wel voor 3 maanden €0,99 ipv €9,99 per maand.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Wij delen met drie anderen uit ons gezin YouTube Music. Betaal daardoor iets van twee euro per maand.
Vind het een hele fijne app en heb daardoor in YouTube ook geen reclames meer. Je kunt ook liedjes downloaden en later offline luisteren. Ideaal!
Verlang naar wat je al hebt
Dankjewel voor je berichtje! Maar zoek eigenlijk een’ gratis’ app. Maar dan zonder reclame in de app. En geen abonnementsdienst. Toch enorm bedankt voor je reactie!
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 19:05
Apple Music. Kan je muziek downloaden en offline beluisteren. Kost €9,99 per maand. Vind het zelf fijner dan Spotify.

Dankjewel voor je berichtje!
2€ per maand valt inderdaad erg mee! Mocht ik niks anders vinden dan hou ik deze optie open! Enorm bedankt voor je antwoord.
Balt schreef:
28-05-2019 19:09
Wij delen met drie anderen uit ons gezin YouTube Music. Betaal daardoor iets van twee euro per maand.
Vind het een hele fijne app en heb daardoor in YouTube ook geen reclames meer. Je kunt ook liedjes downloaden en later offline luisteren. Ideaal!
Die bestaat niet. Betalen of reclame, dat zijn de opties.
Little_Stars_Angel schreef:
28-05-2019 19:13
Dankjewel voor je berichtje! Maar zoek eigenlijk een’ gratis’ app. Maar dan zonder reclame in de app. En geen abonnementsdienst. Toch enorm bedankt voor je reactie!
Dat ga je niet vinden hoor. Het is betalen of reclame.
28-05-2019 19:13

Waarom wil je niet betalen voor iets wat anderen voor je hebben gemaakt?
Wat hierboven al geschreven is Betalen of reclame. Gratis is de zon, en je weet hoe vaak die schijnt :D
nerdopviva schreef:
28-05-2019 19:22
Waarom wil je niet betalen voor iets wat anderen voor je hebben gemaakt?
Denk dat ik het verkeerd uitleg: Wil heus betalen voor een app. Maar wil liever geen abonnement ervoor afsluiten. Wel wil ik heus betalen voor een app. Maar blijkbaar is dit niet mogelijk. (Weer wat geleerd!)
Had voorheen een Deezer abonnement. Maar vond dat toch niet zo prettig. Als het echt niet anders is dan kan ik altijd nog iets afsluiten.

Bedankt voor je reactie!
nina1966 schreef:
28-05-2019 19:24
Wat hierboven al geschreven is Betalen of reclame. Gratis is de zon, en je weet hoe vaak die schijnt :D
Hahhaha!🤣 Gelukkig is de zon inderdaad gratis! ☀️Om over het schijnen nog maar te zwijgen!😎❌☀️❌😁😉!!!!
Apple music.

Gratis = reclame
poldervrouw schreef:
28-05-2019 19:37
Apple music.

Gratis = reclame
Dankjewel voor je reactie!
28-05-2019 19:30
Denk dat ik het verkeerd uitleg: Wil heus betalen voor een app. Maar wil liever geen abonnement ervoor afsluiten. Wel wil ik heus betalen voor een app. Maar blijkbaar is dit niet mogelijk. (Weer wat geleerd!)
Had voorheen een Deezer abonnement. Maar vond dat toch niet zo prettig. Als het echt niet anders is dan kan ik altijd nog iets afsluiten.

Bedankt voor je reactie!

Zo werkt de muziekindustrie helaas niet. Artiesten ontvangen een (klein) bedrag voor elke keer dat hun muziek wordt gestreamd. De aanbieder moet dat dus betalen. Als jij een app koopt en daarna jarenlang onbeperkt muziek kan luisteren, is dat natuurlijk niet zo gunstig voor de aanbieder van die app.
Ik zou toch voor iets gaan als Spotify. Wij kunnen er hier met het hele gezin gebruik van maken en ik vind het het geld meer dan waard.
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 19:05

Waarom vind je het fijner dan Spotify? Uit nieuwsgierigheid...
Seriously?
28-05-2019 19:30

Bedankt voor je reactie!
De app is het werk niet. De muziek is waar het echte werk in gaat zitten en het is niet meer dan logisch dat je daar voor betaald.

Of om het even om te draaien: je hebt er geen probleem mee om geld te betalen aan beursgenoteerde multinational voor een app, maar een muzikant die slechts een gemiddeld inkomen heeft (slechts een enkeling verdient echt veel geld) gun je het geld niet?
nerdopviva schreef:
28-05-2019 19:52
Zo werkt de muziekindustrie helaas niet. Artiesten ontvangen een (klein) bedrag voor elke keer dat hun muziek wordt gestreamd. De aanbieder moet dat dus betalen. Als jij een app koopt en daarna jarenlang onbeperkt muziek kan luisteren, is dat natuurlijk niet zo gunstig voor de aanbieder van die app.
Helaas? Je hebt liever dat artiesten en uitgeverijen die investeren in muziek helemaal niets krijgen?
Sara9876 schreef:
28-05-2019 20:13
Helaas? Je hebt liever dat artiesten en uitgeverijen die investeren in muziek helemaal niets krijgen?

Helaas voor TO... Volgens mij snap je best dat ik het niet zo bedoelde.
MeredithGrey schreef:
28-05-2019 20:09
Waarom vind je het fijner dan Spotify? Uit nieuwsgierigheid...
Overzichtelijker. Dat vooral. De spotify app vind ik zo onduidelijk, vooral op de iPhone. Ik ben altijd maar aan het zoeken. En kom altijd in vage muzieklijsten terecht.
Wel heeft Spotify meer muziek dan Apple Music.

En Apple Music kan ik met mijn Apple Watch bedienen en dat kan weer niet met Spotify. Daarom uiteindelijk voor Apple Music gekozen.
nerdopviva schreef:
28-05-2019 19:52
Dankjewel voor je uitgebreide informatie. En ja, als ik er zo over nadenk klopt het ook helemaal en logisch ook. Ik overweeg dan toch maar weer een abonnement ervoor af te sluiten. Zo weet ik zeker dat het reclame vrij is.

Nogmaals bedankt!
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 20:16
Overzichtelijker. Dat vooral. De spotify app vind ik zo onduidelijk, vooral op de iPhone. Ik ben altijd maar aan het zoeken. En kom altijd in vage muzieklijsten terecht.
Wel heeft Spotify meer muziek dan Apple Music.

En Apple Music kan ik met mijn Apple Watch bedienen en dat kan weer niet met Spotify. Daarom uiteindelijk voor Apple Music gekozen.
Ahhh dank je voor je uitleg. Ik twijfel nog steeds een beetje, maar kon toen ik de keuze maakte lang niet alles wat ik graag luister in Apple Music vinden, vandaar Spotify. In het begin ooit Apple Music gehad en qua bediening etc vond ik het wel erg prettig.
Seriously?
pamelacourson schreef:
28-05-2019 20:08
Ik zou toch voor iets gaan als Spotify. Wij kunnen er hier met het hele gezin gebruik van maken en ik vind het het geld meer dan waard.
Dankjewel voor je reactie! Ik ga even uitzoeken wat ik het fijnste vind. Ben met beide nog niet bekent. Had hiervoor Deezer namelijk.
Caaf-Dracula schreef:
28-05-2019 20:16

Sinds kort kan dat wel, al gebruik ik het niet zo vaak.
Kan je niet een betaalde versie kopen van je bestaande player

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven