Noise cancelling koptelefoon

15-03-2019 18:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik een lange vliegreis ga maken wil ik een noise cancelling koptelefoon kopen. Hebben jullie tips?
Ik heb de Sony wh1000xm 2 en ben er zo ontzettend blij mee. Zit lekker en mooi geluid. Sluit ook heel goed af en zit zelfs op een klein hoofd lekker.
Anoniem262821034 schreef:
16-05-2019 15:26
Grappig, nu is ie ook bij bol en bcc voor €249. Vanochtend nog niet.
Maar ik heb ‘m nu een paar uurtjes en ben er al mee vergroeid. :biggrin:
Ik had het bedoeld voor binnenshuis want ik vind het geen gezicht zo’n toeter op je hoofd, maar ineens kan dat me niet meer zo schelen. :P
Die bedrijven hebben systemen waarmee ze elkaar in de gaten houden. Dus als een van die partijen een aanbieding online gooit, duurt het meestal maar een minuut of tien tot een paar uur voordat dit bij alle grote partijen zo is.
Wauw, wat ben ik blij dat ik dit topic heb geopend! Ik had namelijk dinsdag de genoemde Sony gekocht en ben dus net even naar de Mediamarkt gereden en heb €110,00 terug gekregen.
Het gaat er niet om hoe slim je bent, maar hoe je slim bent.
Lechuza schreef:
18-05-2019 21:21
Wauw, wat ben ik blij dat ik dit topic heb geopend! Ik had namelijk dinsdag de genoemde Sony gekocht en ben dus net even naar de Mediamarkt gereden en heb €110,00 terug gekregen.

Wat goed! :cheer2:
Ik was er ook dinsdag en ik wilde eigenlijk voor het goedkopere model gaan, maar de verkoper raadde me aan even op deze aanbieding te wachten. Vond ik ook wel heel netjes!
.
snorriemorrie schreef:
17-03-2019 17:55
Klopt hij maakt een soort "tegengeluid" waardoor het geluid van de omgeving geneutraliseerd wordt. Bij hard geluid zoals vliegtuigen wordt er dus een tegengeluid geproduceerd dat even luid is als het vliegtuiggeronk. Eigenlijk best slecht voor je oren.
Is tegengeluid echt slecht voor je oren? Is daar iets over bekend?
Anna2208 schreef:
18-05-2019 22:06
Is tegengeluid echt slecht voor je oren? Is daar iets over bekend?

Nee.
Een hoop meningen en internetexperts, maar ik heb er geen studies over kunnen vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven