Lijf & Lijn alle pijlers

Wie o wie heeft: MP3 met Start to Run - Evy

30-03-2009 19:41 15 berichten
hallo allemaal,

Ik heb al gegoogled, en er zijn heel veel niet-werkende linkjes naar de start-to-run MP3 van Evy Gruyaert. Ik wil heel graag gestructureerder gaan hardlopen, en die MP3 lijkt me ideaal.

Heeft iemand die MP3 nog voor mij?

Oh en als dit onder oproepjes hoort, hoor ik het graag .
Alle reacties Link kopieren
Je kan ze nog via een torrent downloaden, bijvoorbeeld via the pirate bay.

Succes ermee! Ik vind het ook een super programma!
Heyhoi!

Ik heb denk ik het bestand wat je bedoelt. Het bestaat uit 20 "lessen". Het is een erg groot bestand en ik weet niet hoe ik dat hier neer moet zetten (en of het kan). Anders misschien via de mail?
Hier is het programma als het goed is nog wél te downloaden:

http://thepiratebay.org/t ... _Sportland_-_Start_To_Run

Succes, zorg dat Evy fier op je kan zijn! ;)
Wat kipkerrie zegt is natuurlijk veel makkelijker
Die bedoelde ik Sanya11! Maar ik wist niet of ik een link mocht plaatsen...
Ik heb ook meteen even gekeken want dit leek me wel wat

Maar is het normaal dat mijn Limewire er variërend van een dag tot tien dagen over wil doen om de boel te downloaden. Of doe ik weer eens wat verkeerd?
Ik heb geen idee, mijn vriend heeft het voor me op die manier gedownload. Verder heb ik er ook weinig verstand van

Het neemt trouwens wel wat ruimte in, want ongeveer een half uur per les in de 1e serie x 27 lessen. Reken maar uit. En in de tweede serie duren de lessen langer dan een half uur en zijn het 30 lessen.

Maar het is de moeite waard!!
Op het topic over Evy staat een link die werkt (een na laatste pagina)
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Die link werkt op dit moment niet meer, maar in ieder geval bedankt voor de moeite!!
ik heb ze van vgzpodcoach.nl

succes!
weet iemand trouwens waar ik die van 5 naar 10 km vandaan kan halen.. ben namelijk klaar met die van 0 naar 5..
http://www.start-to-run-mp3.com/
Ik heb gisteren via pirate bay zowel 0-5 als 5.10 in 1 bestand gedownload. Klaar binnen 2 uurtjes...!

Wanneer het langer duurt kun je ook altijd de eerste lessen een hogere prioriteit geven, zodat ze sneller binnen komen!

Soms moet je het zoeken alleen wel een paar keer proberen, want de dag ervoor vond ik niets!

Vanavond ga ik het meteen proberen..ben benieuwd!!
Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb ze inmiddels ook gevonden! Aan de slag dan maar :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven