BuggyTips
woensdag 19 juni 2019 om 20:21
woensdag 19 juni 2019 om 20:33
Wij hebben een Koelstra. Ik wilde eerst graag een Quinny Yepp of een Nuna Pepp.
De Quinny was te klein voor onze peuter (92cm & 14kg). En de Nuna vond ik erg smal. Daar had hij niet te ruimte om met zijn armpjes naast zijn lichaam te hebben. Ook vond in de duwstang smal. Het voelde heel klein aan.
Toen ging het dus tussen de Koelstra en een Easywalker buggy. Easywalker was heel erg fijn. Maar uiteindelijk de Koelstra gekozen omdat die in dezelfde kleur kon als mijn Koelstra kinderwagen.
De Quinny was te klein voor onze peuter (92cm & 14kg). En de Nuna vond ik erg smal. Daar had hij niet te ruimte om met zijn armpjes naast zijn lichaam te hebben. Ook vond in de duwstang smal. Het voelde heel klein aan.
Toen ging het dus tussen de Koelstra en een Easywalker buggy. Easywalker was heel erg fijn. Maar uiteindelijk de Koelstra gekozen omdat die in dezelfde kleur kon als mijn Koelstra kinderwagen.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
~ In loving memory of AnnA.
woensdag 19 juni 2019 om 21:51
ik had een maclaren buggy. die vond ik zo fijn! later nog een quinny gehad, die vond ik zo onstabiel, door de 3 wielen. met een groter kind erin ligt het zwaarste deel (het zitje) achter de wielen. niet erboven. daardoor kiept die snel naar achter. dus ik zou zeker voor een met 4 wielen kiezen.
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 19 juni 2019 om 22:40
Haha zo zie je maar, word je nog niet wijzer van 
Valt me hier op vakantie op dat er bijzonder veel koelstra buggys rondlopen..
Easywalker komt goed uit testen. Het ligt eraan wat je budget is, hoe je hem opgevouwen wilt hebben, of de buggy mee op de fiets moet en dus hoe zwaar hij mag zijn?
Hier ook op een Koelstra uitgekomen, vanwege prijs, reviews en het feit dat hij mee op de fiets kan. Is voor onze dreumes van 13 mnd (11kg), grote peuter past er ook nog in (16kg, 103cm)
Valt me hier op vakantie op dat er bijzonder veel koelstra buggys rondlopen..
Easywalker komt goed uit testen. Het ligt eraan wat je budget is, hoe je hem opgevouwen wilt hebben, of de buggy mee op de fiets moet en dus hoe zwaar hij mag zijn?
Hier ook op een Koelstra uitgekomen, vanwege prijs, reviews en het feit dat hij mee op de fiets kan. Is voor onze dreumes van 13 mnd (11kg), grote peuter past er ook nog in (16kg, 103cm)
woensdag 19 juni 2019 om 23:10