BuggyTips

19-06-2019 20:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn voor onze grote dame van 13 maanden opzoek naar een buggy.
Omdat ze nu al ruim 12 kilo weegt en zo’n 85 cm is vinden we dit erg lastig.
Daarnaast willen we dat de buggy zo compact mogelijk is als hij is ingeklapt.

Wie heeft er goede tips :)
Ik heb 2 weken terug de safety First Teeny aangeschaft en heel blij mee.
Compact, niet zwaar en zoon zit er prima in.
Tralalalala
Wij hebben een Koelstra. Ik wilde eerst graag een Quinny Yepp of een Nuna Pepp.

De Quinny was te klein voor onze peuter (92cm & 14kg). En de Nuna vond ik erg smal. Daar had hij niet te ruimte om met zijn armpjes naast zijn lichaam te hebben. Ook vond in de duwstang smal. Het voelde heel klein aan.

Toen ging het dus tussen de Koelstra en een Easywalker buggy. Easywalker was heel erg fijn. Maar uiteindelijk de Koelstra gekozen omdat die in dezelfde kleur kon als mijn Koelstra kinderwagen.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Wij hebben de easywalker plus. Gaat tot 20kg. Vouwt in als een parapluwagen. Weegt 8kg maar kan hem nog prima op de fiets dragen. Op vakantie vind ik hem ook erg handig. Ik ben zelf 1.80 en loop er prima achter. Veel wagens zijn wat lager.
Wij hebben wel de Nuna pepp en zijn er erg blij mee.
nunna pepp rijd zo goed compact in te klappen ook
Mutsy nexo. Comfort van kinderwagen maar het praktische van een buggy. Ons kind 1.5 jaar (84 cm 10.5 kilo) heeft nog zat groeiruimte erin
ik had een maclaren buggy. die vond ik zo fijn! later nog een quinny gehad, die vond ik zo onstabiel, door de 3 wielen. met een groter kind erin ligt het zwaarste deel (het zitje) achter de wielen. niet erboven. daardoor kiept die snel naar achter. dus ik zou zeker voor een met 4 wielen kiezen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Haha zo zie je maar, word je nog niet wijzer van 😉
Valt me hier op vakantie op dat er bijzonder veel koelstra buggys rondlopen..
Easywalker komt goed uit testen. Het ligt eraan wat je budget is, hoe je hem opgevouwen wilt hebben, of de buggy mee op de fiets moet en dus hoe zwaar hij mag zijn?
Hier ook op een Koelstra uitgekomen, vanwege prijs, reviews en het feit dat hij mee op de fiets kan. Is voor onze dreumes van 13 mnd (11kg), grote peuter past er ook nog in (16kg, 103cm)
Wij hebben ook een Maclaren buggy. Het kost een paar centen, maar ben er enorm blij mee. Mijn dochter van ruim 2 zit er nog regelmatig in.
Erg degelijk en stabiel, maar toch lichtgewicht. Daardoor kan hij ook mee aan de bagagedrager van de fiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven