Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
MisseD schreef:
30-06-2019 22:13
Mag ik ook mee schrijven? Of zitten jullie inmiddels vol :)
Wij zitten allemaal “vol” :)

Zo te lezen jij ook. Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?
Minik schreef:
01-07-2019 02:52
Ik ga dit topic verlaten. Zaterdagavond begon een beetje bloedverlies en dat werd zondag erger. Inmiddels zit ik met flinke krampen op het toilet. Dit komt niet meer goed. Helaas ben ik dus niet meer uitgerekend in februari.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en voorspoedige zwangerschap toe en vooral een gezonde baby in februari!
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je het ergste qua krampen inmiddels gehad hebt. Sterkte met de verwerking en ik hoop dat het jullie snel alsnog gegund is.
Stoffenenblik schreef:
29-06-2019 21:37
@ unexpectedmom: wat een schrik moet dat geweest zijn. Kun je wel terug naar nl of blijf je eerst waar je bent? Hoe ver ben je nu?
Ja, dat was zeker schrikken. Ik probeer het te blijven voorlopig. Ik ben nog maar 5 weken, 2 dagen, maar wel veel klachten. Ik ben ook accuut moeten stoppen met medicatie waar ik 2-3 weken ontwenningsverschijnselen van kan hebben. Dat werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Minik schreef:
Ik ga dit topic verlaten. Zaterdagavond begon een beetje bloedverlies en dat werd zondag erger. Inmiddels zit ik met flinke krampen op het toilet. Dit komt niet meer goed. Helaas ben ik dus niet meer uitgerekend in februari.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en voorspoedige zwangerschap toe en vooral een gezonde baby in februari!
Oh he bah, dat is schrikken zeg. Veel sterkte en hopelijk is er jullie snel een nieuwe baby gegund.
UnexpextedMom schreef:
01-07-2019 05:28
Ja, dat was zeker schrikken. Ik probeer het te blijven voorlopig. Ik ben nog maar 5 weken, 2 dagen, maar wel veel klachten. Ik ben ook accuut moeten stoppen met medicatie waar ik 2-3 weken ontwenningsverschijnselen van kan hebben. Dat werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Dat is schrikken zeg. Hopelijk vallen de ontwenningsverschijnselen mee. Hoe lang moet je blijven in het buitenland?
Zijn jullie nu een beetje gewend aan het nieuws?
Weer nieuwe meeschrijvers! Super leuk, Gefeliciteerd en welkom! Hoe gaat het met jullie? Ik zal jullie in de tabel zetten als ik terug ben van vakantie.

Ik ben nu op vakantie en mijn buik is echt bol 😱 gelukkig kent niemand mij haha.
Verder ben ik smorgens als ik wakker wordt misselijk, maar niet zodanig dat ik moet overgeven gelukkig.
Unexpectedmom: wat heftig zeg! Lijkt me last dat je je gevoel minder makkelijk kan delen met je partner door de grote afstand. Hopelijk vallen de ontwenningsverschijnselen mee.

Minik: Heel veel sterkte.

Diadora: Fijne vakantie nog!
Minik: wat een naar bericht! Veel sterkte gewenst!!

Unexpextedmom: kan me voorstellen dat het schrikken is. Wat vervelend dat je je niet fijn voelt.

Diadora; fijn he, dat niemand je daar kent, zeker met een dikke buik!
Mijn buik groeit dit keer ook harder dan de vorige keer, dus draag vooral losse shirtjes en jurkjes!
@Minik; Heel veel sterkte gewenst, wat een vervelend nieuws! :redrose:
Ik heb ook echt het idee dat mijn buik 'opgezet' en wat boller is..
Maar kan dat ook al echt zo snel?

Gisteren zat ik op het aantal dagen dat het vorige keer mis gegaan is, best dubbel.. Maar het geeft me wel meer vertrouwen nu dat het hopelijk allemaal goed is!

Houden jullie met de vakantiebestemmingen rekening wbt muggen etc?
Wij willen in oktober lekker op vakantie, maar zijn ontzettend aan het twijfelen over de bestemming.
Stoffenenblik schreef:
29-06-2019 21:37
@ unexpectedmom: wat een schrik moet dat geweest zijn. Kun je wel terug naar nl of blijf je eerst waar je bent? Hoe ver ben je nu?

@ missdramaqueen: sterkte met de misselijkheid!! Wanneer begonnen die klachten bij jou?
Dankjewel! Ongeveer 2 weken geleden! Maar het mag nu wel over zijn van mij 😭
Kato1987 schreef:
29-06-2019 22:26
Vreselijk dit he! Ik kan er helemaal over mee praten. Bij de oudste ook gehad tot 18 weken.
Nu was ik het met 7,5 week al helemaal zat en wist dat ik dit niet ging trekken. Zo vreselijk!
Ik heb de huisarts gebeld en gesmeekt om Emesafene. (Bij de oudste kreeg ik dit niet)
Gelukkig begreep deze huisarts mij goed (mede doordat ik de ervaring misselijkheid ook bij de oudste had) en heeft meteen een recept uit geschreven. Huisarts zei dat als dit niet hielp ik even op spreekuur langs moet komen.
Het helpt mij heel goed. Ben nog steeds misselijk en geef soms nog over, maar het scherpe randje is eraf. Dit is zo’n verademing.
Ik moet er wel echt 2 per dag nemen anders kom ik de dag niet door. Aankomende week is het doosje leeg en ga proberen om nog een doosje te krijgen. Kan op dit moment nog niet zonder.
Word er alleen wel heel suf van dus ben wel echt verschrikkelijk moe.
Dus bel de huisarts en bespreek het.

Weet niet of je al wat heb geprobeerd, maar bij sommige mensen helpt gember. Je kunt gembercapsules gewoon bij Holland&barett kopen.
Bij mij hielp het niets, maar het is te proberen.
Zuigen op king pepermunt en slokjes cola drinken helpt soms ook wel om het te verlichten.
Probeer ook wat te eten in bed voordat je opstaat en heel regelmatig wat te eten.

Sterkte!!
Dankjewel voor je uitgebreide uitleg! Ja echt een ellende, het irritante vind ik eigenlijk dat ik niet moet overgeven (crazy right? :@@: Het misselijke gevoel is zo alles overheersend maar dat is het ook, mijn man zegt ook doodserieus: steek dan een vinger in je keel? - no thanks 😂

Ik heb vanavond de eerste echo, er van uitgaande dat alles in orde is, ga ik het dan ook gelijk overleggen! Dankjewel voor de tip.

Alhoewel die cola, ik ben dus echt een cola verslaafde, maar dat durf ik niet keer te drinken omdat dat slecht zou zijn? Ik merk inderdaad wel dat regelmatig eten helpt!
Minik schreef:

Ah nee, wat naar zeg 😞😞 Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel in een ander topic mee kunt schrijven.
Doutzenpoes schreef:
01-07-2019 13:27
Ik heb ook echt het idee dat mijn buik 'opgezet' en wat boller is..
Maar kan dat ook al echt zo snel?

Gisteren zat ik op het aantal dagen dat het vorige keer mis gegaan is, best dubbel.. Maar het geeft me wel meer vertrouwen nu dat het hopelijk allemaal goed is!

Houden jullie met de vakantiebestemmingen rekening wbt muggen etc?
Wij willen in oktober lekker op vakantie, maar zijn ontzettend aan het twijfelen over de bestemming.
Ik heb ook dat ‘bolle gevoel’, vreemd he. Ik vraag me ook af of het door de zwangerschap komt, of het vele tussendoor eten om misselijkheid de kop in te drukken 🙄

Qua vakantie hebben we exact t zelfde! We wilden een last minute boeken in augustus naar curacao of bonaire, maar ik vraag me af of dat wel slim is ivm Zika. Ik heb vanavond de eerste echo en ga dat dan ook gewoon vragen.

Waar willen jullie heen?
MISSDRAMAQUEEN schreef:
01-07-2019 13:33
Dankjewel voor je uitgebreide uitleg! Ja echt een ellende, het irritante vind ik eigenlijk dat ik niet moet overgeven (crazy right? :@@: Het misselijke gevoel is zo alles overheersend maar dat is het ook, mijn man zegt ook doodserieus: steek dan een vinger in je keel? - no thanks 😂

Ik heb vanavond de eerste echo, er van uitgaande dat alles in orde is, ga ik het dan ook gelijk overleggen! Dankjewel voor de tip.

Alhoewel die cola, ik ben dus echt een cola verslaafde, maar dat durf ik niet keer te drinken omdat dat slecht zou zijn? Ik merk inderdaad wel dat regelmatig eten helpt!
Hier ook een cola verslaafde!! 😬
Cola is niet de beste keuze, maar bij mijn oudste heb ik dit ook veel gedronken en is ook allemaal goed verlopen. Ik drink ook geen hele glazen vol, maar soms een slokje cola. Dat helpt mij in ieder geval wel! En volgens mij zijn die paar slokjes op een dag niet zo erg!

Succes met de echo!! 😃
Wat maar Minnik, heel veel sterkte met de verwerking...

Ik heb ook al een dikke / opgezette buik, ik dacht dat het nu nog niet zou kunnen... ik pas bijvoorbeeld mijn broekje wat ik met wielrennen aan heb niet meer. Ik heb niet het idee dat ik meer eet, en ben ook niet aangekomen in gewicht.

Die misselijkheid lijkt me echt heel naar! Ik had het vanochtend voor het eerst, maar zakte gelukkig snel af.
Minik wat verdrietig, heel veel sterkte

Doutzenpoes ik geloof dat je baarmoeder veel sneller groeit dan de baby, dus niet gek dat je buik een stuk boller is. Ook heb ik het idee dat je buik flink opgeblazen raakt of zo? Althans dat had ik bij mijn vorige zwangerschap.

misselijk wat vervelend zeg die misselijkheid, zo'n naar gevoel. Ik heb gelukkig alleen met vlagen nog een "wagenziek" gevoel. Bij mij hielp destijds gelijk wat eten zodra ik wakker werd en gember thee/snoepjes.
Voor iedereen die (extreem) misselijk is : ik ben ontzettend ziek geweest, Emesefane haalde de scherpe randjes eraf maar acupunctuur heeft letterlijk wonderen verricht!!
Minik, wat een verdrietig nieuws! Veel sterkte! :redrose:

Die misselijkheid is vreselijk...
'Probleem' is: ik hoef niet over te geven dus val niet onder de categorie ernstig. Maar de hele dag dat nare gevoel, ben het zo zat! Zeker met nog zo'n klein guppie om mij heen....

En vorig jaar (tijdens zwangerschap nummer 1) nergens last van dus dit valt zo tegen.... :-|

En die vermoeidheid. Man, ik kan staand slapen. Ik kijk mijn kind naar bed zodat ik er zelf ook in kan!

Maar goed, ik heb hoop dat het na 12 weken beter word....
Het wordt hier gezellig druk, welkom en proficiat aan de nieuwelingen!

Minik, wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte met jullie verlies.

Missdramaqueen, hoe was je eerste echo?

Hier niet zoveel last van symptomen. Ik heb nog steeds gevoelige borsten, af en toe hoofdpijn, moe, als ik me al eens misselijk voel is het ook eerder zo'n wagenziek-gevoel en dat gaat ook wel weer over. Valt tot nu toe allemaal goed mee vind ik. En merk ook dat als ik bv. dat misselijk gevoel aandacht geef, ik me slechter ga voelen. Afleiding helpt me enorm. Nog 1 week tot 8 juli! :popcorn:
Hoi allemaal!
Ik vind het heel leuk om jullie verhalen allemaal te lezen en ervaringen te delen. Gefeliciteerd allemaal! Zou ik misschien ook nog mee mogen schrijven in dit topic?

Ik ben 31 jaar. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik heb vandaag de eerste echo gehad (8 weken) en gelukkig was alles goed, ik vond het zo spannend! Ik ben rond 10 februari uitgerekend.

We zijn gister teruggekomen van vakantie. De eerste week van de vakantie nog nergens last van gehad, maar de tweede week vakantie vooral last van misselijkheid wat op verschillende momenten van de dag opeens opkomt. Gelukkig nog niet overgegeven. Ook gevoelige borsten en wat hoofdpijn. Nou ja, we zien wel hoe het verder gaat allemaal! Tot nu toe is het goed te doen.
@missdramaqueen Er bestaat ook cola zero zonder cafeïne. Niet in alle supermarkten hebben ze deze en sommige alleen in blikjes. Staat dan bij de cola met vanillesmaak.
UnexpextedMom schreef:
02-07-2019 03:10
@missdramaqueen Er bestaat ook cola zero zonder cafeïne. Niet in alle supermarkten hebben ze deze en sommige alleen in blikjes. Staat dan bij de cola met vanillesmaak.
Goede tip! Dankjewel. *rent naar supermarkt*
Gisteren de eerste echo gehad, door de pcos konden ze niet een goede inschatting maken hoe lang ik zwanger was, dus ben nu een week teruggezet. 6+3. Ook prima, het hartje klopte en ze zei dat alles er goed uitzag. Het is natuurlijk altijd afwachten, maar dit was wel een geruststelling!
Hebben jullie trouwens al nagedacht over het ‘wereldkundig’ maken? Hoe, wanneer? Etc. Ik wilde wachten tot de 12 weken grens, maar de verloskundige zei dat het eigenlijk niet uitmaakt. Ik denk er nu aan het met 10 weken te vertellen.

Ben nu dus druk bezig met te bedenken hoe ik het ga vertellen, eerste kleinkind van mijn ouders dus wil een beetje uitpakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven