Powerbank?
donderdag 4 juli 2019 om 18:00
Ik heb er eentje van een tientje van de Action, gebruik ik nu al 3 jaar ofzo. Hij is 6000 mah en daar kan ik ongeveer 4 x mijn iPhone van 0 tot 100% mee opladen. Aansluiting maakt niet uit want er zit een kabeltje bij om hem op te laden. Je moet wel altijd je eigen telefoonkabeltje gebruiken om hem te kunnen gebruiken met je telefoon.
donderdag 4 juli 2019 om 18:01
Is het voor je telefoon of voor een laptop?
Ik heb zelf een kleine van 5200 mah, die weegt zo'n 150 gram en kostte 10 of 15 euro, en een grote van 15.000 mah, 300 gr, voor 25 euro. De kleine is handzamer om even mee te nemen maar is dus redelijk snel leeg, en wéér een apparaat waar je aan moet denken om op te laden
Het hangt dus echt af wat je ermee gaat doen. Voor dagelijkse 'achtervang' voor je telefoon is de 5000 mah meestal genoeg.
Ik heb zelf een kleine van 5200 mah, die weegt zo'n 150 gram en kostte 10 of 15 euro, en een grote van 15.000 mah, 300 gr, voor 25 euro. De kleine is handzamer om even mee te nemen maar is dus redelijk snel leeg, en wéér een apparaat waar je aan moet denken om op te laden

Het hangt dus echt af wat je ermee gaat doen. Voor dagelijkse 'achtervang' voor je telefoon is de 5000 mah meestal genoeg.
nounou
donderdag 4 juli 2019 om 18:02
De aansluiting maakt toch niet uit? Er zit altijd een kabeltje bij om hem op te laden en dat in combinatie met een usb stekker. Om hem aan je telefoon te kunnen hangen moet je altijd je eigen telefoonkabeltje gebruiken?

donderdag 4 juli 2019 om 18:13
Je moet kijken naar de capaciteit van je telefoon en de oplader (mAh). De capaciteit van een iPhone 7 is ongeveer 2.000 mAh. Als je die 1x wil kunnen opladen met een powerbank, heb je een powerbank nodig van minstens 2.000 mAh (je hebt altijd wat energieverlies). Je kunt op internet makkelijk opzoeken wat de capaciteit is van de batterij in je telefoon.
donderdag 4 juli 2019 om 18:26
Aan de mijne zit een klein snoertje voor naar je telefoon. Voor het opladen moet je juist een eigen usb snoertje gebruiken.
Hij is superdun en licht, bijna als een credit card en staat bij sigarenzaken (Primera) in een display op de counter. Niet veel capaciteit maar perfect in geval van nood. Kost een tientje geloof ik.
.
donderdag 4 juli 2019 om 19:12
Precies andersom dus, wist niet dat die bestonden;)impala schreef: ↑04-07-2019 18:26Aan de mijne zit een klein snoertje voor naar je telefoon. Voor het opladen moet je juist een eigen usb snoertje gebruiken.
Hij is superdun en licht, bijna als een credit card en staat bij sigarenzaken (Primera) in een display op de counter. Niet veel capaciteit maar perfect in geval van nood. Kost een tientje geloof ik.
donderdag 4 juli 2019 om 20:24
Xtorm heeft een snoertje met magneetjes in een uitsparing van de powerbank zitten. Rete handig, mits je Android hebt. Een uit te wisselen iPhone kabeltje moet je vervolgens los kopen

Een hele mooie degelijke powerbank van Xtorm is momenteel bij Bever in de aanbieding zag ik. 9000 mah voor €29,95. Xtorm is een Nederlands merk wat echt wel mooie en degelijke powerbank maakt!
Oh, en dit is absoluut geen spam. Ik heb er geen aandelen. Heb alleen zelf twee powerbanks van dit merk en ben er gewoon heel erg happydepeppy mee!
donderdag 4 juli 2019 om 20:34
donderdag 4 juli 2019 om 20:52
Eentje van Xiaomi
https://www.externebatterij.nl/xiaomi-1 ... gJlDPD_BwE
Kun je 2 apparaten tegelijk opladen. En indicatie hoe vol hij nog is.
https://www.externebatterij.nl/xiaomi-1 ... gJlDPD_BwE
Kun je 2 apparaten tegelijk opladen. En indicatie hoe vol hij nog is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”