Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

zondag 16 december 2018 om 11:56
Hallo dames!
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Pinda
, Juf_blauw
, lenthe_
BdG88
justagirly 
Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
workaholiccc | 24/28 | 1e | 3 augustus | Jongetje | 11 maart 20 weken echo |
haoshi | 31/-- | 1e | 3 augustus | ... | ... |
Avr1992 | 26/24 | 2 e | 05 Augustus | ... | 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari |
GoodmorningSunshine | 32/33 | 2e | 8 augustus | ... | ... |
mijnnaamislaura | 32/32 | 2e | 8 augustus | meisje | [/td] |
Appletree86 | 32/33 | 3e | 14 augustus | Jongen | |
KoekoekK | 29/35 | 2e | 16 augustus | ... | termijnecho gehad |
sharebear | 28/30 | 1e | 18 augustus | ... | termijnecho 25 januari |
Ijs_monster | 31/31 | 2e | 18 augustus | ... | 1e echo/intake 8 januari |
Songforyourheart | 24/29 | 2e | 19 augustus? | ... | 1e echo/intake 7 januari |
Pienut | 25/29 | 1e | 20 augustus | ... | 26 maart 20-wekenecho |
Twilight | 35/37 | 1e | 23 augustus? | ... | 1e echo/intake 16 januari |
Sanne_A | 37/29/29 | 2e | 25 augustus | ... | pretecho 13 maart |
Herfstblaadje89 | 29/32 | 2e | 27 augustus | Meisje | 20 weken echo 5 april |
sneeuwwitje86 | 32/34 | 2e | 27 augustus | 2 jongetjes | tweeling, termijnecho gehad |
Diamantje123 | 30/23 | 1e | 27 augustus | jongetje | geslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april |
Sterrewaterman | 33/34 | 2e | 30 augustus? | Verrassing | 1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari |

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
anoniem_6771783ccaf04 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
dinsdag 9 juli 2019 om 16:13
Het gaat echt al opschieten voor sommigen, leuk! Of tenminste, ik ben blij nog eventjes zwanger te zijn, vooral als ik 's nachts weer eens moet plassen, me moe voel en dan blij ben dat ik gewoon weer ongestoord mijn bed in kan duiken. Vind dat potentiële slaapgebrek nog veel meer een dingetje dan de vorige keer, hebben anderen dat ook?
Verder gaat het hier echt goed. Sinds ze is gedraaid van overdwars naar met de hoofd naar beneden heb ik een stuk minder last van maagzuur, benauwdheid en pijnlijke ribben. Ben echt nog energiek. Alleen de schopjes worden wat pijnlijker en af en toe wordt mijn blaas flink vertrapt.
Justagirly: gefeliciteerd!! Wel spannend, weet je al meer?
Diamantje: wat fijn dat alles goed was. En die haartjes, zo leuk is dat he. Bij mijn zoontje werden er ook veel haartjes gespot, nu nog niks over gehoord maar hoop het wel want vind baby's met veel haartjes altijd zo schattig.
Appletree: wat heftig, dat niet geheel verdoofd zijn door de ruggenprik. Lijkt me inderdaad erg naar. Vind zelf de ruggenprik ook altijd maar een eng idee, heb de vorige keer dan ook voor een pompje remifentanil gekozen en was daar erg tevreden mee. Hopelijk nu zonder en anders weer zo'n pompje!
Pyjama's: wel gehad vanaf maat 50 al, maar die droeg hij dan ook gewoon overdag. Ze slapen toch constant dan (tenminste, dat is het idee geloof ik, de mijne hield zich daar niet echt aan haha).
Wat hebben jullie qua kleertjes in huis gehaald? Vind het lastig in te schatten hoe warm het wordt. Wij hebben een goed geïsoleerd huis (in de zomer altijd rond de 25 graden) en zoontje heeft de eerste 3 maanden van z'n leven alleen in een romper gelegen (meibaby), was ook echt altijd kleffig/bezweet.
Heb voor de zekerheid toch nog 2 zomerpakjes gehaald, met de kans dat ze die dan nooit aanheeft...
Verder gaat het hier echt goed. Sinds ze is gedraaid van overdwars naar met de hoofd naar beneden heb ik een stuk minder last van maagzuur, benauwdheid en pijnlijke ribben. Ben echt nog energiek. Alleen de schopjes worden wat pijnlijker en af en toe wordt mijn blaas flink vertrapt.
Justagirly: gefeliciteerd!! Wel spannend, weet je al meer?
Diamantje: wat fijn dat alles goed was. En die haartjes, zo leuk is dat he. Bij mijn zoontje werden er ook veel haartjes gespot, nu nog niks over gehoord maar hoop het wel want vind baby's met veel haartjes altijd zo schattig.
Appletree: wat heftig, dat niet geheel verdoofd zijn door de ruggenprik. Lijkt me inderdaad erg naar. Vind zelf de ruggenprik ook altijd maar een eng idee, heb de vorige keer dan ook voor een pompje remifentanil gekozen en was daar erg tevreden mee. Hopelijk nu zonder en anders weer zo'n pompje!
Pyjama's: wel gehad vanaf maat 50 al, maar die droeg hij dan ook gewoon overdag. Ze slapen toch constant dan (tenminste, dat is het idee geloof ik, de mijne hield zich daar niet echt aan haha).
Wat hebben jullie qua kleertjes in huis gehaald? Vind het lastig in te schatten hoe warm het wordt. Wij hebben een goed geïsoleerd huis (in de zomer altijd rond de 25 graden) en zoontje heeft de eerste 3 maanden van z'n leven alleen in een romper gelegen (meibaby), was ook echt altijd kleffig/bezweet.
Heb voor de zekerheid toch nog 2 zomerpakjes gehaald, met de kans dat ze die dan nooit aanheeft...
dinsdag 9 juli 2019 om 23:48
woensdag 10 juli 2019 om 07:40
Bedankt voor jullie reacties 
Poe ik weet ook echt nog niet wat hij aan krijgt als eerste setje. En welke maat? Volgens mij neem ik maar verschillende maten mee naar het ziekenhuis.
ZE verwachten dat hij rond de 3700 gram wordt, maar dat kan ook best anders zijn natuurlijk....
Heb een heel stoer jasje gevonden, die is maat 62. Denk een beetje groot voor de eerste dag naar huis toe? Of anders de mouwen even omslaan, hoeft alleen even aan de 10 minuten naar huis rijden.
Nog 2 dagen werken, en dan verlof!!
heerlijk!!

Poe ik weet ook echt nog niet wat hij aan krijgt als eerste setje. En welke maat? Volgens mij neem ik maar verschillende maten mee naar het ziekenhuis.
ZE verwachten dat hij rond de 3700 gram wordt, maar dat kan ook best anders zijn natuurlijk....
Heb een heel stoer jasje gevonden, die is maat 62. Denk een beetje groot voor de eerste dag naar huis toe? Of anders de mouwen even omslaan, hoeft alleen even aan de 10 minuten naar huis rijden.
Nog 2 dagen werken, en dan verlof!!

woensdag 10 juli 2019 om 07:54
Verschillende maten zijn inderdaad handig! Wij hadden vorige keer 56 mee, kindje van 3600 gram; had ook prima in 50 gekund. Nu nemen we 50, 56 en 1x 62 mee voor het geval deze wel echt groter uitvalt; maar volgens mij moet ie dan wel écht flink zijn!
Jasje kan voor de auto wel; maar daar zal je kindje wel behoorlijk in zwemmen
tenzij ie heel lang is misschien..
Jasje kan voor de auto wel; maar daar zal je kindje wel behoorlijk in zwemmen
woensdag 10 juli 2019 om 09:22
@diamantje: heb 1 (gekregen) mouwloos jurkje en deze week nog een mouwloos pakje gekocht. Kan evt nog een romper met korte/lange mouwen onder.
Zoontje was 4 kilo en was lekker mollig, toch paste hij nog makkelijk in maat 50. Had toen pakje maat 50 en maat 56 mee naar het ziekenhuis, en hij droeg die maten ook door elkaar (verschilt ook zo per merk).
Voor deze baby heb ik een roze pakje van prenatal maat 50 als eerst pakje, en dan neem ik nog een pakje maat 56 mee.
Ik zou trouwens geen jasje aandoen, maar een dekentje om hem heenslaan uit het ziekenhuis.
Zoontje was 4 kilo en was lekker mollig, toch paste hij nog makkelijk in maat 50. Had toen pakje maat 50 en maat 56 mee naar het ziekenhuis, en hij droeg die maten ook door elkaar (verschilt ook zo per merk).
Voor deze baby heb ik een roze pakje van prenatal maat 50 als eerst pakje, en dan neem ik nog een pakje maat 56 mee.
Ik zou trouwens geen jasje aandoen, maar een dekentje om hem heenslaan uit het ziekenhuis.

woensdag 10 juli 2019 om 10:45
Dekentje zal idd wel genoeg zijn.. mooie badcape als zoneronslagdoek hier!
En wat je zegt herfstblaadje; wat verschilt die kleding toch per merk! Ik heb een shirtje van moppies in de opruiming gekocht; is een 56, maar die kan echt door als 50! Ben ook benieuwd of zo’n tweede kind dan net zo fijn in de fijne modellen en merken als de eerste past of dat die totaal anders is
En wat je zegt herfstblaadje; wat verschilt die kleding toch per merk! Ik heb een shirtje van moppies in de opruiming gekocht; is een 56, maar die kan echt door als 50! Ben ook benieuwd of zo’n tweede kind dan net zo fijn in de fijne modellen en merken als de eerste past of dat die totaal anders is
woensdag 10 juli 2019 om 11:29
Ik leg inderdaad de maatjes gewoon op elkaar want ik heb dus ook shirtjes maat 62 die echt wel 56 zijn (italiaans merk).KoekoekK schreef: ↑10-07-2019 10:45Dekentje zal idd wel genoeg zijn.. mooie badcape als zoneronslagdoek hier!
En wat je zegt herfstblaadje; wat verschilt die kleding toch per merk! Ik heb een shirtje van moppies in de opruiming gekocht; is een 56, maar die kan echt door als 50! Ben ook benieuwd of zo’n tweede kind dan net zo fijn in de fijne modellen en merken als de eerste past of dat die totaal anders is![]()
Noppies valt volgens mij ook kleiner uit? Het eerste geboortepakje heb ik maat 56 gekocht vind het zo zonde als hij t maar 1 week aankan.
♡

woensdag 10 juli 2019 om 11:43
Ja moppies valt idd kleiner uit! Ik houd Hema altijd als ‘gewone maat’ aan en dat is echt wel wat breder en dus groter.. dat was vorige keer eigenlijk te groot bij geboorte; maar vond het ook zonde veel 50 te halen, zeker omdat ze zeiden dat ik ‘een groot kind’ zou krijgen (viel dus reuze mee..) nu 3 pakjes in 50, een aantal 50/56 en verder veel 56. We zien wel
donderdag 11 juli 2019 om 09:26
Hier vooral maat 56, ook aantal rompertjes in 50 maar niet veel. Weet toch nog niet allemaal hoe en wat
Als ik mij ergens "zorgen" over maak dan zijn het de eerste dagen na de bevalling dat ik niet weet hoe en wat. En ja ik weet dat de kraamzorg er dan is om alles uit te leggen maar toch. Ik ben heel graag voorbereid zeg maar. De bevalling daarentegen - daar maak ik mij weer totaal niet druk om.
Hier verlof en .. ik kan maar niet stilzitten. Vriend vraagt elke dag of ik het wel rustig aan doe - nou niet echt dus. Ach ja... gisteren alles gewassen, vandaag of morgen begin ik met strijken. Verder ga ik nog wat spulletjes halen voor in mijn ziekenhuistas en kan ik die dan ook alvast grotendeels inpakken. Zo heb ik alles deze week al af, ook wel lekker. Zaterdag 37 weken.
Vind het niet erg om nog even zwanger te zijn maar wat wil ik hem al graag zien!

Hier verlof en .. ik kan maar niet stilzitten. Vriend vraagt elke dag of ik het wel rustig aan doe - nou niet echt dus. Ach ja... gisteren alles gewassen, vandaag of morgen begin ik met strijken. Verder ga ik nog wat spulletjes halen voor in mijn ziekenhuistas en kan ik die dan ook alvast grotendeels inpakken. Zo heb ik alles deze week al af, ook wel lekker. Zaterdag 37 weken.

donderdag 11 juli 2019 om 09:54
Wat fijn Haoshi dat je je zo goed voelt en alles nog lekker kan doen! Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen en hoe je dat gaat ervaren. Voor ons allebei de 1e ! Ik kan ook niet wachten om hem te zien , zo lang naar uitgekeken
Wat neem jij mee in je ziekenhuis tas?
Ik had gister van die onderbroeken gehaald bij de Zeeman voor in m'n kraamperiode, heb normaal maat M dus maat M, maar ze zijn zo strak? Iemand nog tips voor goedkope onderbroeken?
En leggen jullie al matjes in bed/bad/auto voor eventueel vruchtwater verlies? Dat raadde de kraamzorg mij aan.

Wat neem jij mee in je ziekenhuis tas?
Ik had gister van die onderbroeken gehaald bij de Zeeman voor in m'n kraamperiode, heb normaal maat M dus maat M, maar ze zijn zo strak? Iemand nog tips voor goedkope onderbroeken?
En leggen jullie al matjes in bed/bad/auto voor eventueel vruchtwater verlies? Dat raadde de kraamzorg mij aan.
♡
donderdag 11 juli 2019 om 13:15
donderdag 11 juli 2019 om 13:26
Nou dan zal ik nog wel even een maatje L halen.Herfstblaadje89 schreef: ↑11-07-2019 13:15Diamantje, toevallig had ik de vorige keer ook wat onderbroeken bij de zeeman gehaald, maar dan een maat groter dan ik normaal heb en daar paste het kraamverband goed in.
Het matje had ik de vorige keer geloof ik 3 of 2 weken van tevoren in bed gelegd. Maar waarom zou je het in bad leggen?
Ik bedoelde eigenlijk bank niet bad

♡
donderdag 11 juli 2019 om 16:10
Haha wel komisch, het beeld van zo'n matje in bad.
Ik vind het ook wel lastig om in te schatten welke maat we nodig hebben, heb nu 4 setjes in maat 44 en 4 setjes in maat 50 mee in de vluchttas. Onze dochter was 3900gr en paste gewoon nog in maat 50 (ze was 55cm bij de geboorte), maar deze twee zullen wel een stuk kleiner zijn. Die Noppies kleertjes vind ik altijd wel heel schattig voor pasgeborenen, maar duur! Ik haal ze via marktplaats, anders vind ik het echt zonde.
Hier even mindere weken, mijn ribben doen heel erg zeer waardoor ik nauwelijks slaap. Als ik het echt niet meer trek kan ik een nachtje in het ziekenhuis terecht waar ik slaapmedicatie krijg, maar ik hoop niet dat het nodig is.
Ik vind het ook wel lastig om in te schatten welke maat we nodig hebben, heb nu 4 setjes in maat 44 en 4 setjes in maat 50 mee in de vluchttas. Onze dochter was 3900gr en paste gewoon nog in maat 50 (ze was 55cm bij de geboorte), maar deze twee zullen wel een stuk kleiner zijn. Die Noppies kleertjes vind ik altijd wel heel schattig voor pasgeborenen, maar duur! Ik haal ze via marktplaats, anders vind ik het echt zonde.
Hier even mindere weken, mijn ribben doen heel erg zeer waardoor ik nauwelijks slaap. Als ik het echt niet meer trek kan ik een nachtje in het ziekenhuis terecht waar ik slaapmedicatie krijg, maar ik hoop niet dat het nodig is.
vrijdag 12 juli 2019 om 07:17
Dit heb ik precies zo! Ben zo benieuwd naar vooral die eerste dagen!Haoshi schreef: ↑11-07-2019 09:26Hier vooral maat 56, ook aantal rompertjes in 50 maar niet veel. Weet toch nog niet allemaal hoe en watAls ik mij ergens "zorgen" over maak dan zijn het de eerste dagen na de bevalling dat ik niet weet hoe en wat. En ja ik weet dat de kraamzorg er dan is om alles uit te leggen maar toch. Ik ben heel graag voorbereid zeg maar. De bevalling daarentegen - daar maak ik mij weer totaal niet druk om.

zondag 14 juli 2019 om 11:12
Hoi Dames,
Al weer tijdje geleden dat ik hier meegelezen en geschreven heb.
Sinds gisteren vakantie en aansluitend verlof. Vandaag 34 weken dus hoop dat de kleine nog even blijft zitten.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Sommige hoeven echt nog maar een paar weekjes, spannend hoor!
Sneeuwwitje, vervelend dat je ribben zo'n pijn doen. Hopelijk kun je af en toe de slaap toch goed pakken.
En hoashi, wel lekker om van alles te doen zo in die laatste weken maar beetje rusten is ook wel fijn met de kleine straks wordt je zo geleefd, althans dat vond ik.
Fijn verlof nog dames!
Ik heb de vorige keer een matje in de auto gelegd ivm mogelijk gebroken vliezen en darlt was maar goed ook. Tijdens een etentje waren mijn vliezen echt gebroken dus matje gebruikt op de terugweg. Bij de action kun je evt. een moltonhoes kopen voor op bed, is wel eenpersoons, maar dus groter dan het matje wat in je kraampakket zit. En kun je evt bij een tweepersoonsmatras met tape of veiligheidsspelden vastzetten.
En ik had na de vorige bevalling een periode boxershorts van mijn man aan, met het kraamverbamd. Had ik als tip van de kraamzorg, en dat was wel een fijne oplossing.
Al weer tijdje geleden dat ik hier meegelezen en geschreven heb.
Sinds gisteren vakantie en aansluitend verlof. Vandaag 34 weken dus hoop dat de kleine nog even blijft zitten.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Sommige hoeven echt nog maar een paar weekjes, spannend hoor!
Sneeuwwitje, vervelend dat je ribben zo'n pijn doen. Hopelijk kun je af en toe de slaap toch goed pakken.
En hoashi, wel lekker om van alles te doen zo in die laatste weken maar beetje rusten is ook wel fijn met de kleine straks wordt je zo geleefd, althans dat vond ik.
Fijn verlof nog dames!
Ik heb de vorige keer een matje in de auto gelegd ivm mogelijk gebroken vliezen en darlt was maar goed ook. Tijdens een etentje waren mijn vliezen echt gebroken dus matje gebruikt op de terugweg. Bij de action kun je evt. een moltonhoes kopen voor op bed, is wel eenpersoons, maar dus groter dan het matje wat in je kraampakket zit. En kun je evt bij een tweepersoonsmatras met tape of veiligheidsspelden vastzetten.
En ik had na de vorige bevalling een periode boxershorts van mijn man aan, met het kraamverbamd. Had ik als tip van de kraamzorg, en dat was wel een fijne oplossing.
dinsdag 16 juli 2019 om 11:10
Diamantje: nee in principe alleen paracetamol maar dat werkt niet echt. Kwestie van per dag kijken hoe het gaat en aan de bel trekken als het te erg wordt. Ik ben nu 34 weken dus nog 3, max 4 weken te gaan. A.s. donderdag gaan we een datum prikken voor de inleiding, dus dan kan ik echt gaan aftellen.
Hoe gaat het nu met jullie?
Hoe gaat het nu met jullie?
dinsdag 16 juli 2019 om 16:27
Sneeuwwitje wat lijkt me dat heerlijk om echt naar een datum uit te kijken!
Vrijdag heb ik een laatste echo voor groei en ligging. Tot op heden lag die in stuit dus ben benieuwd of hij is gedraaid. Heb niet het idee dat de kleine al enigszins is ingedaald nu.
Ben aan het genieten van verlof en donderdag gaan we nog een zwangerschapsshoot doen hier thuis.
Leek me toch wel leuk omdat het waarschijnlijk maar bij 1 kindje blijft om de buik mooi vast te leggen.
Vrijdag heb ik een laatste echo voor groei en ligging. Tot op heden lag die in stuit dus ben benieuwd of hij is gedraaid. Heb niet het idee dat de kleine al enigszins is ingedaald nu.
Ben aan het genieten van verlof en donderdag gaan we nog een zwangerschapsshoot doen hier thuis.
Leek me toch wel leuk omdat het waarschijnlijk maar bij 1 kindje blijft om de buik mooi vast te leggen.
♡
dinsdag 16 juli 2019 om 20:43
Spannend Diamantje of de kleine is gedraaid! Wat denk je zelf? Ik voelde een van de tweeling een paar weken geleden duidelijk draaien, maar bij mij hadden ze natuurlijk wel wat meer ruimtegebrek dan bij jou, dus misschien heb ik het daarom zo duidelijk gemerkt.
Fijn dat je aan het genieten bent van je verlof. Mag ik vragen waarom het waarschijnlijk bij één kindje blijft? Misschien heb je het ook al wel eens gezegd hoor, maar ik heb het dan even gemist.
Fijn dat je aan het genieten bent van je verlof. Mag ik vragen waarom het waarschijnlijk bij één kindje blijft? Misschien heb je het ook al wel eens gezegd hoor, maar ik heb het dan even gemist.
donderdag 18 juli 2019 om 10:31
Volgens mij draait die van mij nog alle kanten op . Maar ik heb dan ook veel vruchtwater!sneeuwwitje86 schreef: ↑16-07-2019 20:43Spannend Diamantje of de kleine is gedraaid! Wat denk je zelf? Ik voelde een van de tweeling een paar weken geleden duidelijk draaien, maar bij mij hadden ze natuurlijk wel wat meer ruimtegebrek dan bij jou, dus misschien heb ik het daarom zo duidelijk gemerkt.
Mijn man en ik hebben niet de behoefte aan een groot gezin. En als we ons met 1 compleet voelen blijft t daarbij en zijn we heel gelukkig! Ik sluit het natuurlijk niet helemaal uit, maar zoals ik er nu over denk is 1 kind genoeg.
♡
donderdag 18 juli 2019 om 13:40
Ah, dat blijft nog even spannend dus!diamantje123 schreef: ↑18-07-2019 10:31Volgens mij draait die van mij nog alle kanten op . Maar ik heb dan ook veel vruchtwater!
Mijn man en ik hebben niet de behoefte aan een groot gezin. En als we ons met 1 compleet voelen blijft t daarbij en zijn we heel gelukkig! Ik sluit het natuurlijk niet helemaal uit, maar zoals ik er nu over denk is 1 kind genoeg.
En ik snap je opmerking heel goed over één kind. Als jullie hierna meer willen kan dat natuurlijk altijd nog. Ik vind het soms best beangstigend dat we van één naar drie gaan, had heel duidelijk max. 2 in gedachten. Maar ja, sommige dingen kun je nou eenmaal niet plannen, en hier wennen we uiteindelijk ook wel weer aan

vrijdag 19 juli 2019 om 09:58
Sneeuwwitje van 1 naar 3 lijkt me ook heel heftig. Ik weet niet of je wel eens naar vlogs kijkt maar ik volg Newborn fit mom en die ging ook van 1 naar 3. Wel leuk om eens te kijken als je niks te doen hebt in je verlof hoe zij dat ervaren.
Vanmiddag groei en liggingsecho bij de gynaecoloog. Weer even spieken!
Gisteren een zwangerschapsshoot gedaan met mijn man. Was erg leuk om te doen. Nog meer dames die dat doen hier?
Vanmiddag groei en liggingsecho bij de gynaecoloog. Weer even spieken!
Gisteren een zwangerschapsshoot gedaan met mijn man. Was erg leuk om te doen. Nog meer dames die dat doen hier?
♡
vrijdag 19 juli 2019 om 12:42
Veel plezier Diamantje!
Ik heb hem net gehad. Alles was goed/gemiddeld, en baby was volledig ingedaald (vandaar mijn waggelende tred vanaf deze week haha). Verder was ze al zo groot dat we niet echt mooie beelden hebben gezien, was vorige keer ook zo.
Ik ga komende week een shoot doen, of tenminste, iemand die ik ken en goed kan fotograferen gaat me vastleggen ergens in de natuur.
Ik heb hem net gehad. Alles was goed/gemiddeld, en baby was volledig ingedaald (vandaar mijn waggelende tred vanaf deze week haha). Verder was ze al zo groot dat we niet echt mooie beelden hebben gezien, was vorige keer ook zo.
Ik ga komende week een shoot doen, of tenminste, iemand die ik ken en goed kan fotograferen gaat me vastleggen ergens in de natuur.