Fortnite probleem, toevallig experts in de buurt?

14-07-2019 10:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van; niet geschoten is altijd mis...

Mijn zoontje heeft problemen met Fortnite op de PS4.
Tijdens het spelen heeft hij geen visier meer in beeld en hij kan niet meer chatten via de headset.
Waarschijnlijk heeft hij lopen kloten met de instellingen, maar ik kan niet ontdekken hoe we dit kunnen herstellen.
Ik snap dat er weinig actieve Fortnite spelers zullen zijn hier ;-D , maar wellicht kan iemand dit aan haar ervaren zoon/dochter voorleggen?

Via Google kan ik het niet vinden...
The time is now
Puber hier zegt: Het zit in zijn instellingen óf zijn controller is stuk. Laatste zou ook goed kunnen volgens puber.
Een zoonTJE dat Fortnite speelt? :sarcastic:

Afgezien van dat: als hij zelf heeft lopen kloten met de instellingen, lost hij het ook zelf maar op.
YouTube en dan een filmpje zoeken met de meest ideale instellingen voor fortnite ps4.
I told you walking was idiotic.
kylie_ schreef:
14-07-2019 11:03
Puber hier zegt: Het zit in zijn instellingen óf zijn controller is stuk. Laatste zou ook goed kunnen volgens puber.
Bedankt voor de tip, we hebben er twee, dus hij gaat zo even de andere proberen.
The time is now
ReginaMills schreef:
14-07-2019 11:06
YouTube en dan een filmpje zoeken met de meest ideale instellingen voor fortnite ps4.
:thumbsup: Ga ik ook checken.
The time is now
Ben benieuwd!
Dat niet meer kunnen chatten via een headset is ook een bug volgens diverse berichten, ik krijg het niet opgelost helaas.
Zoon van 11 zegt hier :

Hèt niet meer chatten zit in instellingen van de psp4 en het geen vizier meer hebben heeft met fortnite te maken . De Barr van het vizier staat op nul en daardoor geen vizier meer .... succes iig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven