Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Wennn schreef:
18-02-2019 12:21
Heey meiden,

Wat goed om te horen dat het zo lekker gaat bij jullie! En wat gaat ze tijd dan had zeg! Voelt nog heel ver weg voor ik getrappel ga voelen.

stephanie wat fijn dat het voor koetjesenkalfjes ook weer raak is!

Hihi nouja, dat denk ik dus hè! Had even geloept en zag een recent bericht voorbij komen! Ik duim voor haar dat het zo is en dat alles goed is/gaat!
Heey meiden,

Hoe is het met jullie? Nog een beetje aan het genieten of sommigen toch nog wel veel klachten?

Ik heb gister de termijnecho gehad, en alles was helemaal goed :) echt al een minimensje :flirting:
Geweldige hè FloraZon, gefeliciteerd!
Mini mensje nog aan het stunten of lag rustig erbij?
Hoe voel jij je?
Wat een fijn bericht Florazon! Toch weer een mijlpaal! Voel je je goed?

Hier alweer 32 weken. Het gaat allemaal goed, maar ik vind het wel weer zwaarder worden... Nog maar 4 weekjes werken!
Ik wilde hier net gaan vragen hoe het met iedereen gaat, maar zie dat Florazon me voor was :)

Ik vind het wel zwaarder worden, lang lopen gaat niet echt meer.

Ik was ook wel benieuwd jouw zoon al was gewend aan het idee dat hij een broertje kreeg, Tess.
Jeetje nog maar vier weken, wat gaat dat snel; succes met de laatste loodjes meiden, snap wel dan het nu zwaar gaat worden.

Kindje bewoog goed op de echo, maar niet heel veel van gezien want ze was voornamelijk door het lichaampje heen aan het scrollen om alle organen te controleren. Dat zag er allemaal goed uit :)

Verder voel ik me nog steeds alleen moe en wat vaker banden pijn, maar mag echt niet klagen.

Ben benieuwd wanneer de eerste baby's geworden gaan worden!
Haaa meiden! Dat is een tijdje geleden...

Stephanie had het goed gezien. Na twee miskramen had ik tijdens de kerst weer een positieve test.
Op de termijnecho zagen ze helaas een megablaas bij ons mannetje. Na een vlokkentest en een verschrikkelijke maand wachten bleek met 16 weken dat we enorm geluk hadden. De kans was heel klein maar het heeft zich hersteld.

Nu 18 weken en ik voel me goed. Genieten lijkt nu echt te kunnen beginnen. En dus doe ik dat dubbel zo hard!!

Succes met de laatste loodjes :bigkiss:
Koetjes wat goed om van je te horen!

Wat een enge tijd heb jij achter de rug zeg, maar heel fijn dat het nu toch goed blijkt te zijn.

Lekker van genieten idd, het is je gegund!
Wat een rollercoaster koetjes, maar wat fantastisch dat het hersteld is. 18 weken is ook echt al een mooie termijn. Voel je al getrappel?

Florazon, wat fijn dat de echo goed was! Heb je er nu vertrouwen in en kun je er van genieten?

Hier gaat het redelijk, de laatste periode is merkbaar zwaarder en ik ben erg moe. Werken probeer ik zo lang mogelijk vol te houden, maar of dat nog 3 weken gaat lukken zullen we gaan zien.
Heey goudsie, leuk om wat van je te horen! Kan me goed voorstellen dat het wel zwaar wordt met werk. Met hoeveel weken zwangerschap mag je stoppen?

Ik heb nu wel wat meer vertrouwen. Het is nog steeds niet heel realistisch, mss komt dat als ik ook echt wat ga voelen. Ben morgen 14 weken, krijg nu wel echt al een beetje een buikje, dat is wel leuk want dat ga je je ook wat meer zwanger voelen :)
Dag dames, benieuwd hoe het met jullie gaat?
liefs!
Okkie! Ik heb over jou gedroomd vannacht! Ik kan het niet echt navertellen, maar er was een baby en ik zei “die is van Okkie” (ja ik zei Okkie en niet je echte naam haha)... Ik hoop dat het iets positiefs betekent! :hug:

Hier gaat het wel goed. Ons meisje is alweer bijna 2 maanden en ze doet het heel goed. Ik hoop zo hard dat jij over een tijdje ook dit geluk mag ervaren. Ik lees nog met je mee op de andere topics!
Hee Okkie!

Bij ons gaat het ook heel goed. De kleine dame is inmiddels 7 weken oud. Borstvoeding gaat ook nog steeds goed gelukkig. Langzaam wordt onze wereld weer wat groter en maken we al uitstapjes (familie bezoeken die wat verder weg woont).
Het slaapgebrek wordt nu wel echt vermoeiend ondanks dat we echt een relaxte baby hebben die redelijk goed kan slapen. Maar eens 8 uur slapen aan een stuk zou me goed doen O_o
Maar ze lacht al veel, dus dat maakt alles weer goed!!
Heb gelukkig nog wel even te gaan voordat ik weer aan het werk moet.

Ik volg je ook nog en duim mee!
Hoe is t verder met je?
Kun je alweer echt dubbel liggen van het lachen bijvoorbeeld? Of voelt de wereld soms nog als een waas?
Wat Sunne zegt, ik hoop ook dat jullie het geluk snel mogen ervaren en dat haar droom snel uit komt voor jullie :fortune:
Sunne ahhh wat fijn!!! bijna 2 maanden alweer, wat vliegt de tijd
Haha nou ik hoop dat je voorspellend droomt :lol: ben mezelf hier aardig dol aan het maken sinds gisteren met symptomen checken, zaterdag nod :-)

Goudsie 7 weken alweer! Ook wel fijn om wereld weer wat te vergroten?
Slaapgebrek: ja daar zou ik ook niet zo blij van worden hihi! Wat heerlijk dat ze lacht :-)

Het wisselt hier af, maar over het algemeen redelijk oké. Ik kan weer dubbel liggen van het lachen en soms is het allemaal een waas. Blijft zoeken, de pijn is nog net zo al in begin, maar nu meer in m'n leven verweven en op dieptepunt herstelt sneller. Inmiddels weer volledig aan het werk en dat is ook fijn.

Lief dames dank jullie :hug: !
Hey Okkie, wat goed om even wat van je te lezen. Ik ga echt ontzettend voor je duimen dat je niet ongesteld wordt zaterdag! :heart:

Hier alles goed. Een beetje hetzelfde verhaal als bij Goudsie. De kleine man groeit als een malle, dus dat gaat prima.
Leuk om te lezen tiswa! Wat vliegt de tijd hè!

Nou ik ben ongesteld geworden. Helaas. Goede uitslagen gehad rondom endometriose, wat een hele geruststelling is. Hopelijk deze ronde een plakker :)
Oh wat jammer!! Hoop volgende ronde beter x
Wat jammer Okkie! Wel fijn dat je goede uitslagen had. Hopelijk komt er snel een positieve test voor jullie. Het is jullie zo ontzettend gegund! :heart:
Wat jammer Okkie! Ik blijf voor je duimen, maar snap ook heel goed (en zie dat ook in onze vriendengroep) hoe frustrerend dit soms is. Dikke knuffel!
Balen Okkie :( Tot zover mijn voorspellende dromen. Wel fijn dat het met de endo lijkt mee te vallen! Ik duim weer hard mee voor een plakker! :bigkiss:

Flora hoe gaat het met jou? Al een aardig eindje op weg toch?
Heey Sunne,

Lief dat je het vraagt. Hier is alles echter totaal anders gelopen dan verwacht, ik zou nu 30 weken zwanger moeten zijn maar ik ben al mama...

Ons mannetje is met 29 weken geboren, totaal onverwachts braken m'n vliezen, en een paar dagen laten was hij er al. Niemand kon ons vertellen waarom en dat zien we waarlijk ook nooit weten.

Dus de komende maanden zitten we in ziekenhuizen, hij zal tot de uitgerekende datum in de couveuse/in het ziekenhuis zijn. Gelukkig lijkt het naar omstandigheden goed te gaan. Er zitten helaas ook dagen bij waarop het minder gaat, maar dat hoort er helaas bij bij zulke kleintjes.

Dat is het voor nu in het kort, zal proberen jullie af en toe even op de hoogte te houden.

Hoe is het met jullie?
Jeetje Flora wat heftig!
Heel veel sterkte en kracht voor jullie mannetje! :hug:
Jeetje Flora wat schrikken.
Heel veel sterkte in deze spannende tijd.
Jeetje wat heftig! En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon! Wat moet dit ontzettend zwaar zijn voor jullie. Ik duim heel hard dat jullie mannetje goed aansterkt en jullie over een week of 10 met zn drietjes naar huis kunnen. Sterkte! :hug:
Gefeliciteerd Florazon met jullie mannetje! Dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest! Wat een spannende tijd hebben jullie al gehad en nog voor de boeg. Ik hoop dat hij goed blijft groeien en ontwikkelen, zodat jullie over 10 weekjes met z’n allen naar huis mogen. Hou je taai :there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven