Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Spannend MisseD hoe ver zou je volgens je eigen berekening zijn geweest met de vorige echo?

Ik heb een extra echo aanstaande dinsdag. Vorige keer zo onzeker geworden van de echo. En aangezien er sowieso veel onduidelijkheid is rondom deze zwangerschap, wil ik graag wat eerder dan de termijnecho spieken. Ik zou volgens de eerste echo en de meest logische telling 8+6 zijn dinsdag. Een mooi kloppend hartje en goede termijn zou dan erg fijn zijn. Ik weet dat een goede echo nog steeds geen zekerheid geeft dat het ook echt allemaal goed blijft gaan, maar de vorige echo zit me niet lekker. Als het niet goed is, kan ik het maar beter weten ook.
Ik heb op 11 juli de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit en kloppend hartje was te zien. Op 1 augustus volgt de termijnecho.
De uitgerekende datum is op 12 februari op basis van de laatste dag dat ik ongesteld was.

Ik ben al weken ontzettend moe en misselijk. Ik heb me ook 1 week ziek gemeld op het werk. Misselijkheid begint nu wel wat minder te worden. Af en toe een dag dat ik niet hoef over te geven. Echt plezier in de zwangerschap heb ik op dit moment nog niet.

We hebben het wel al aan de meeste mensen verteld, alleen op mijn werk en de buren weten het nog niet. Iedereen is tot nu toe wel erg enthousiast, wat wel weer erg leuk is :)
Verder heb ik vooral zin om babyspullen te gaan kopen, maar daar is het nog een beetje vroeg voor ;-D
Even een tip voor iedereen die de nipt laat doen : probeer van te voren wat suiker in je bloed te hebben.
Ik heb al zoveel prikken gehad dat bloedprikken ‘piece of cake is’ maar toch viel ik flauw, begon ik heel erg te zweten en over te geven.
Geen idee wat het geweest is maar het waren bij mij 2 behoorlijke buizen bloed (+ de andere buizen van het zwangerenbloed).
Vervelend Kiki! Ik vond het ook best veel bloed wat ze afnamen.

Mijn verloskundige zei echter dat het beter om niet meer suiker dan normaal te nemen, omdat dit in de waardes naar voren komt.
Mijn eigen berekening was toen 6 weken, maar toen bij de echo was er niet heel veel te zien. Een vruchtzak en een iniminiscuul iets. Dus morgen best spannend of er werkelijk wat zit of dat het fout is gegaan. Kan natuurlijk zijn dat mijn berekening er helemaal naast zit. Dat hopen we ...
Oh, jij mag morgen ook! Ik zal aan je denken...
Oh echt waar Hjoy? Echt in de waarde van de nipt of het zwangerenbloed?
Ik heb van te voren 1 pepermuntje genomen, hopelijk was dat dan niet erg!
Ik denk gewoon je glucose in het bloed. Maar moet gek lopen als dat van een pepermuntje te hoog is, bij mensen zonder diabetes.
Hier morgen ook echo! Moet rond de 8.5 zijn! Als ik uitga van 4/5/6 juni ei sprong te hebben gehad spannend, 1,5 week geleden nog echo gehad en alles was dik in orde dus nu vast ook!
Succes met alle echo's dames! Staan er weer veel op de planning!

Hier al de eerste en termijn echo gehad. Best vlot op elkaar. 6 februari is mijn uitgerekende datum. Precies dertien maanden na de geboorte van ons eerste kind :proud:

Maar ik tel er een weekje bij hoor! Deze zal ook vast wat langer blijven zitten en dat is prima!

Half augustus een geslachtsecho gepland, precies voor onze vakantie, kan ik op vakantie of een leuk zomerjurkje of een stoer pakje scoren voor de baby voor volgend jaar zomer.

Stiekem, heel stiekem (want oh oh taboe!) tóch weer een stille wens voor een meisje. Alleen al puur praktisch, nog zoveel roze pakjes boven op zolder in maat 50/56/62/68 boven liggen, hij/zij komt ook in de winter dus zou perfect zijn. Dit gezegd hebbende: mijn gevoel zegt een jongen! :cheer2:

We will see! :heart:

En dames, russsssssssstig aan komende dagen :sun:

Hier vakantie (onderwijsbaan) dus veel varen en zwemmen met de kleine!
Hihi voorkeur is voor velen inderdaad een taboe. En ondanks dat gezondheid inderdaad het allerbelangrijkste is, had ik bij beide zwangerschappen een voorkeur voor een jongen. Vraag me niet waarom, ook echt een gevoel denk ik. Nu dus ongepland zwanger van de 3e en eigenlijk geen voorkeur. Een 3e jongen zou heel gaaf zijn, lekker praktisch ook en vooral 'bekend'. Een meisje is onbekend, kan ik dat wel. Maar mijn gevoel zegt meisje. Nu zegt mijn gevoel echt helemaal niets, maar toch haha!

Wat fijn dat de termijnecho goed was. Je bent al zo goed als door het eerste trimester, of niet. Heerlijk! ;)
Kiki: Inderdaad wat Domninoz zegt, glucose in je bloed. Een pepermuntje kan geen kwaad hoor!

Fijn dat alles goed was ClaireSophie!

Het is onze eerste. Ik heb geen voorkeur, man wel voor een jongetje. Tot nu toe denkt eigenlijk iedereen ook een jongetje. Wij echo maken voor de geslachtsbepaling, dus moeten nog even geduld hebben...
Hier de echo gehad 8 weken en 3 dagen! Ben dus tegen alle verwachtingen in waarschijnlijk in maart uitgerekend 😂 geslacht jongetje is me favoriet maar zolang alles er op en aan zit! En gezond is ben ik overal tevreden mee!
Echo hier ook goed metingen van 8+6 en 9+0. Volgens eigen theorie zou ik vandaag 8+6 zijn, dus top! De baby zwaaide naar ons. Man was er voor het eerst ook bij vandaag. Bijzonder weer! Op naar de termijnecho 💕
MisseD schreef:
22-07-2019 17:13
Mijn eigen berekening was toen 6 weken, maar toen bij de echo was er niet heel veel te zien. Een vruchtzak en een iniminiscuul iets. Dus morgen best spannend of er werkelijk wat zit of dat het fout is gegaan. Kan natuurlijk zijn dat mijn berekening er helemaal naast zit. Dat hopen we ...
Goed nieuws vandaag? 🙃
Ik ben ook benieuwd naar de uitslag van de echo Missed. Hoop op goed nieuws...

Waarom denken jullie dat het bij jullie een jongen word? Gewoon een gevoel?
Ik dacht ook altijd alleen maar jongens te krijgen, maar nu twijfel ik toch. Ik heb een gezicht vol pukkels :(.

Morgen de termijnecho.. super spannend weer..
Fijn weer goede echo's.
Ben ook benieuwd MisseD.

Ik hoop ook een jongen, ik heb een dochtertje. Maar nog een meisje is ook super leuk. Als het maar gezond is natuurlijk.

Spannend Pasini. Pukkels hoeven niet meteen op een meisje te wijzen he. Bakerpraatjes..

Nog een weekje wachten dan weer echo! Maar die moeheid, pfff. Hoop dat het na 12 weken minder is. Vind dit echt kak vooral als ik avonddiensten moet draaien dan kan ik niet op tijd mn bed in duiken.
Ik ga jullie helaas ook verlaten. Zojuist te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt.
Och nee wat ontzettend verdrietig.... Schrik er van...
Heel veel sterkte :hug:
O nee, wat verdrietig unexpexted mom. Sterkte.
Shit zeg unexpected! Enorm veel sterkte!! Schrik hiervan je was net zo ver als mij!!
Besef op eens weer hoe kwetsbaar een kleintje is!!
Ja heel erg schrikken. Ik zit ook (nog steeds) in mijn uppie in het buitenland.

Morgen ochtend vroeg curretage. Ik zag het niet zitten om af te wachten wanneer het anders los komt.
Wat heftig UnexpextedMom! Heel veel sterkte.
Hopelijk heb je voldoende steun vanuit Nederland.
Hè wat een naar bericht unexpexted mom! veel sterkte vandaag!
Wat naar unexpexted mom! Veel sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven