Handige agenda/planningstool
donderdag 25 juli 2019 om 14:45
Hallo,
Voor mijn werk met veel verschillende opdrachtgevers zoek ik een manier om hier overzicht in te krijgen. Het liefst online en met een app, zodat ik het zowel vanaf mijn laptop als telefoon kan verwerken. Ik werk nu met Trello, maar dat is niet helemaal wat ik wil.
Mijn voorkeuren:
- Kleurtjes per opdrachtgever, zodat ik in een oogopslag kan zien wat er moet gebeuren.
- Een weekoverzicht
- Ruimte om omschrijvingen, uren, kilometer etc. bij te houden.
- Strak geordend. Het hoeft niet perse op tijd te zijn, dus om 8 uur bij bedrijf x en om 9 uur bij bedrijf z, maar ik wil gewoon een soort rooster voor mezelf hebben met hoeveel uur ik per dag per opdrachtgever bezig ben.
Wie heeft de gouden tip? Alvast bedankt!
Voor mijn werk met veel verschillende opdrachtgevers zoek ik een manier om hier overzicht in te krijgen. Het liefst online en met een app, zodat ik het zowel vanaf mijn laptop als telefoon kan verwerken. Ik werk nu met Trello, maar dat is niet helemaal wat ik wil.
Mijn voorkeuren:
- Kleurtjes per opdrachtgever, zodat ik in een oogopslag kan zien wat er moet gebeuren.
- Een weekoverzicht
- Ruimte om omschrijvingen, uren, kilometer etc. bij te houden.
- Strak geordend. Het hoeft niet perse op tijd te zijn, dus om 8 uur bij bedrijf x en om 9 uur bij bedrijf z, maar ik wil gewoon een soort rooster voor mezelf hebben met hoeveel uur ik per dag per opdrachtgever bezig ben.
Wie heeft de gouden tip? Alvast bedankt!
Seriously?
donderdag 25 juli 2019 om 16:09
Thnx, maar het moet echt online zijn. Mijn huidige agenda lijkt hierop, maar ik kan het hier niet meer in kwijt. Het is te bewerkelijk wat ik bij moet houden.
Seriously?
donderdag 25 juli 2019 om 16:10
Dit is een goede tip! Lijkt tot nu toe aardig op wat ik bedoel! Thnx
Seriously?
zaterdag 27 juli 2019 om 23:20
Ikzelf gebruikt WeekCal op de iphone.
Sync met Outlook-agenda en vast en zeker ook met gmail enzo.
Daarin verschillende opties om kleurtjes te geven (handmatig of omdat er een key-word in staat of op basis van categorie).
Ik vind het zelf super-gebruiksvriendelijk. Ik kan het moeilijk inschatten of die afdoende is voor wat jij zoekt. Ik heb alleen prive-afspraken een kleurtje, tentative een kleurtje, verjaardagen een kleurtje en zo nog een paar.
https://www.weekcal.com/
Daarin verschillende opties om kleurtjes te geven (handmatig of omdat er een key-word in staat of op basis van categorie).
Ik vind het zelf super-gebruiksvriendelijk. Ik kan het moeilijk inschatten of die afdoende is voor wat jij zoekt. Ik heb alleen prive-afspraken een kleurtje, tentative een kleurtje, verjaardagen een kleurtje en zo nog een paar.
zaterdag 27 juli 2019 om 23:24
Thnx! Ga ik ook naar kijken. Gebruik zelf Apple dus dat is een voordeel. Kun je per afspraak ook dingen toevoegen? (Links etc.)daddy_gijs schreef: ↑27-07-2019 23:20Ikzelf gebruikt WeekCal op de iphone.
Ik probeer door de kleuren een overzicht te krijgen. Ben nogal een beelddenker en dit helpt mij enorm.
Seriously?