Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
dinsdag 23 juli 2019 om 21:29
Allereerst lieve Koekiemonster , een hele dikke knuffel voor jou
. Het leven is toch ook zoveel dingen tegelijk soms hè. Fijn dat het wel weer ok gaat na dit bericht en jullie je aandacht ook kunnen richten op het kleintje in je buik. En dat andere stuk mag ook gewoon verdrietig zijn.. neem alle tijd en weet dat je hier alles kwijt kunt. The good and the bad
. Veel liefs, zowel voor het verdrietige nieuws, als voor dat kleintje dat nog steeds goed aan het groeien is.
Gefeliciteerd Sanne en Sophie!
Wat onwijs bijzonder Sanne dat jullie erachter komen nu samen in Canada! Lekker samen de tijd hebben om dat mooie nieuws te laten bezinken. Terwijl je een avontuur beleeft, je al voorbereiden op het volgende avontuur! Hoe lang blijven jullie ook alweer? En gaan jullie 't al delen vanaf daar of lekker voor jullie zelf houden?
Vietje leefde even helemaal mee met jou, jeetje wat spannend. En dat lesje geduld he... we worden toch zo zen hier uiteindelijk als we het echt gaan leren
. Dat het er gewoon even mag zijn, ook als dat wat nervositeit of hyperaandacht voor mijn lijf is..
Jullie hebben gewoon gelijk dat het normaal is om ermee bezig te zijn... Denk dat ik een soort beeld had van 'relaxed zwanger worden' waar ik me nu dan niet helemaal aan hield
. Maar wat jij zegt Koekiemonster het is niet allemaal te rationaliseren en 'bepalen', het voelen en wensen mag er ook gewoon zijn. Inclusief af en toe wegdromen of lekker veel lezen over het onderwerp, of hier spuien
..
Nu het weer wat meer van mezelf mag, voelt het juíst ontspannener trouwens!
Elmen Wat jammer dat je ongesteld geworden bent. Fingers crossed voor komende maand, gaan we er samen weer voor !
En Supersmoothie Jaaa wat spannend dit zeg! Het klinkt wel heel veelbelovend hoor moet ik zeggen
. Superbenieuwd!
Maida Dat klinkt als een heel heftig ongeluk! Heel veel sterkte!!!
Veyi Hoe voel jij je?
Wij waren een lang weekend weg met m'n schoonfamilie. Inclusief neefje en nichtje van m'n vriend (van 8 en 6). Superleuke kinderen en toch vond ik het INTENS
, snakte op het eind echt naar een moment van rust en tijd voor mezelf. Dat je de hele tijd 'aan' moet staan voor kinderen, dat ze de hele tijd iets van je willen of nodig hebben
is toch één van de dingen die me wel heftig lijken aan het ouderschap.
Was wel even goed voor de acceptatie dat ik nog niet weer zwanger ben
. Maar alle gekheid op een stokje, ik voel me er op het moment echt ok mee. Wel 'mee bezig' natuurlijk (zowel in de slaapkamer als mentaal
) maar de scherpe randjes zijn er echt af. Ergens voelt die korte zwangerschap al weer best ver weg. Misschien gek om te zeggen.
Had nog een pakje ovulatietesten liggen, ooit gekregen van een vriendin nadat ze zwanger was geraakt. Uit nieuwsgierigheid ben ik de afgelopen dagen wat gaan testen, maar krijg nog op z'n hoogst een dun streepje. Als mn cyclus weer op orde is zou deze week ergens mijn ovulatie zijn.. dus voor de zekerheid toch maar veel seks
baat het niet dan schaadt het niet!
Mijn nieuwe NOD is 8 augustus
.
Liefs voor jullie allemaal fijne vrouwen! En wat fijn om al die dansende
te zien verschijnen!

Gefeliciteerd Sanne en Sophie!
Wat onwijs bijzonder Sanne dat jullie erachter komen nu samen in Canada! Lekker samen de tijd hebben om dat mooie nieuws te laten bezinken. Terwijl je een avontuur beleeft, je al voorbereiden op het volgende avontuur! Hoe lang blijven jullie ook alweer? En gaan jullie 't al delen vanaf daar of lekker voor jullie zelf houden?
Vietje leefde even helemaal mee met jou, jeetje wat spannend. En dat lesje geduld he... we worden toch zo zen hier uiteindelijk als we het echt gaan leren

Dankjewel Elmen, heel lief! En ook Veyi , koekie Fietje voor jullie lieve woorden, die hebben me wel aan het denken gezet. Of juist aan het voelen eigenlijkElmen schreef: ↑16-07-2019 20:41@Mindsey. Ik vind dat je je gedachten altijd zo mooi kan verwoorden. Ik vind dat je als een hele sterke vrouw over komt. En tuurlijk wil je het liefst gelijk weer zwanger zijn en door. Daar is niets mis mee. De wens is natuurlijk groot. Ik hoop echt voor je dat het je snel weer is gegund om die positieve test in handen te krijgen.

Jullie hebben gewoon gelijk dat het normaal is om ermee bezig te zijn... Denk dat ik een soort beeld had van 'relaxed zwanger worden' waar ik me nu dan niet helemaal aan hield

Nu het weer wat meer van mezelf mag, voelt het juíst ontspannener trouwens!

Elmen Wat jammer dat je ongesteld geworden bent. Fingers crossed voor komende maand, gaan we er samen weer voor !

En Supersmoothie Jaaa wat spannend dit zeg! Het klinkt wel heel veelbelovend hoor moet ik zeggen

Maida Dat klinkt als een heel heftig ongeluk! Heel veel sterkte!!!
Veyi Hoe voel jij je?
Wij waren een lang weekend weg met m'n schoonfamilie. Inclusief neefje en nichtje van m'n vriend (van 8 en 6). Superleuke kinderen en toch vond ik het INTENS

Was wel even goed voor de acceptatie dat ik nog niet weer zwanger ben

Had nog een pakje ovulatietesten liggen, ooit gekregen van een vriendin nadat ze zwanger was geraakt. Uit nieuwsgierigheid ben ik de afgelopen dagen wat gaan testen, maar krijg nog op z'n hoogst een dun streepje. Als mn cyclus weer op orde is zou deze week ergens mijn ovulatie zijn.. dus voor de zekerheid toch maar veel seks

Mijn nieuwe NOD is 8 augustus

Liefs voor jullie allemaal fijne vrouwen! En wat fijn om al die dansende

woensdag 24 juli 2019 om 09:27
Sunshine Bumpersticker supersmoothie hoe gaat het met jullie!? Nog maar een paar dagen tot NOD!?
Mindsey over het neefje en nichtje van je vriend. De grap is dat die weekendjes weg met familie voor ouders juist heel chill is. Er let altijd wel iemand op je kind. Ik moet zeggen dat wat jij ervaart ik ook bij andermans kinderen altijd zo ervaarde, maar bij mijn eigen dochter niet. Kan komen doordat ze heerlijk zelf kan spelen ook.
Wat ontzettend fijn dat je de balans lijkt te hebben gevonden in het proberen zwanger te worden. Ik hoop ook op meer
Mindsey over het neefje en nichtje van je vriend. De grap is dat die weekendjes weg met familie voor ouders juist heel chill is. Er let altijd wel iemand op je kind. Ik moet zeggen dat wat jij ervaart ik ook bij andermans kinderen altijd zo ervaarde, maar bij mijn eigen dochter niet. Kan komen doordat ze heerlijk zelf kan spelen ook.
Wat ontzettend fijn dat je de balans lijkt te hebben gevonden in het proberen zwanger te worden. Ik hoop ook op meer

woensdag 24 juli 2019 om 11:42
Hallo dames!
Wat komen er een hoop cheerleaders bij in de tabel, geweldig! Gefeliciteerd aan alle zwangeren!
Koekie wat een verdrietig nieuws van je vanishing twin, sorry. Hopelijk kun je er goed over praten en ook een plekje geven
Hoe gaat het met je? Hoe voel je je?
Lief dat je vraagt hoe het gaat Koekie. In theorie is morgen mijn nod, maar zal nog niet gaan testen. Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden.. Ik heb een kort lontje en toch wat krampen.
Wel erg gevoelige botsten maar dat kan ook met aanstaande menstruatie te maken hebben natuurlijk.
We hebben zoon zijn verjaardag gevierd, met mooi weer en fijne mensen.
Hoe gaat het verder met jullie allen?
Wat komen er een hoop cheerleaders bij in de tabel, geweldig! Gefeliciteerd aan alle zwangeren!
Koekie wat een verdrietig nieuws van je vanishing twin, sorry. Hopelijk kun je er goed over praten en ook een plekje geven

Hoe gaat het met je? Hoe voel je je?
Lief dat je vraagt hoe het gaat Koekie. In theorie is morgen mijn nod, maar zal nog niet gaan testen. Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden.. Ik heb een kort lontje en toch wat krampen.
Wel erg gevoelige botsten maar dat kan ook met aanstaande menstruatie te maken hebben natuurlijk.
Hoe gaat het verder met jullie allen?

woensdag 24 juli 2019 om 12:46
Mindsey kinderen zijn ook heftig haha, vooral met zo een weekend weg.
NOD komt er inderdaad aan, maar vermoed dat ik gewoon ongesteld word. Buikkrampen, last van mijn rug en onzuivere huid. Maar dat is helemaal oke
Hoe gaat het met de zwangere onder ons?
Ik zal morgen kijken of ik tijd heb om de lijst wat op te schonen
NOD komt er inderdaad aan, maar vermoed dat ik gewoon ongesteld word. Buikkrampen, last van mijn rug en onzuivere huid. Maar dat is helemaal oke

Hoe gaat het met de zwangere onder ons?
Ik zal morgen kijken of ik tijd heb om de lijst wat op te schonen

donderdag 25 juli 2019 om 08:49
DankjewelKoekiemonster26 schreef: ↑24-07-2019 09:27Mindsey over het neefje en nichtje van je vriend. De grap is dat die weekendjes weg met familie voor ouders juist heel chill is. Er let altijd wel iemand op je kind. Ik moet zeggen dat wat jij ervaart ik ook bij andermans kinderen altijd zo ervaarde, maar bij mijn eigen dochter niet. Kan komen doordat ze heerlijk zelf kan spelen ook.
Wat ontzettend fijn dat je de balans lijkt te hebben gevonden in het proberen zwanger te worden. Ik hoop ook op meer![]()

Hoe gaat het met jou?
Heb je een idee waarom je het bij je eigen dochter wat minder druk ervaart dan bij andere kinderen? Ik stel me zo voor dat de constante zorg/verantwoordelijkheid/aandacht voor mij dan juist zwaarder zou voelen. Maar ik hoor het wel vaker, dat het met je eigen kinderen anders is. Nóg een bak meer liefde natuurlijk

Nou ja, gewoon nieuwsgierig! Ook naar hoe de andere moeders hier dat ervaren.
donderdag 25 juli 2019 om 08:53
Wat klinkt dat fijnBumperSticker schreef: ↑24-07-2019 11:42In theorie is morgen mijn nod, maar zal nog niet gaan testen. Ik denk wel dat ik ongesteld ga worden.. Ik heb een kort lontje en toch wat krampen.

Houden jullie het allemaal nog een beetje uit in de hitte? Je zal maar hoogzwanger zijn nu

Hoe gaat het vandaag Bumpersticker? Misschien heb ik het even gemist, waarom wilde je nog niet testen? (als je niet al ongesteld wordt natuurlijk - of bedoel je dat?)
Fijne dag allemaal!

donderdag 25 juli 2019 om 10:28
Hoi allemaal,
Het was even een tijdje stil bij mij, maar dat komt omdat ik de afgelopen weken met succes heb onderhandeld over een nieuwe baan! Het wordt wel een spannende tijd, morgen ga ik het contract tekenen en dan ga ik maandag opzeggen bij mijn huidige baan. Ik ga dan na mijn vakantie in september starten bij mijn nieuwe baan
Ik neem wel een sprong in het diepe, omdat ik eerst een half jaar contract krijg, met bij goed functioneren direct daarna een vast contract. Dat hebben we ook al vastgelegd want waar ik ga werken willen ze me graag voor de langere termijn hebben, maar ze willen niet direct een vast contract geven (wat ook begrijpelijk is in de fysiotherapie wereld). Ik ga er op salaris, werkdagen en tijden en inspirerende omgeving op vooruit, en mijn volledige financiering van mijn masterstudie die ik al heb gedaan wordt overgenomen (nu heeft mijn huidige werkgever het betaald, maar omdat ik een jaar na het behalen van de master al bij ze weg ga, moet er een flink stuk terugbetaald worden)
Daarom hebben mijn vriend en ik besloten om het zwanger worden even tijdelijk op een laag pitje te zetten. Ik ben afgelopen week ongesteld geworden, maar wel wat lichter, dus ik had vanmorgen getest of ik echt niet zwanger zou zijn. Als dat wel het geval was weet ik niet zo goed of ik het risico had durven lopen om voor de nieuwe baan te gaan. Maar de test was gelukkig (heel gek om dit te zeggen in dit forum
) negatief.
Ik ga mezelf daarom ook even uit de tabel halen vanavond, en blijf jullie wel volgen maar ik zal zelf niet meer zo actief zijn in dit forum. Als ik over een half jaar dat vaste contract heb binnengesleept, dan gaan we gewoon weer verder met proberen
Ik wens jullie allemaal een hele vruchtbare tijd tegemoet. Voor degenen die al zwanger zijn, geniet ervan en ik duim voor jullie allemaal op prachtige babys!
Het was even een tijdje stil bij mij, maar dat komt omdat ik de afgelopen weken met succes heb onderhandeld over een nieuwe baan! Het wordt wel een spannende tijd, morgen ga ik het contract tekenen en dan ga ik maandag opzeggen bij mijn huidige baan. Ik ga dan na mijn vakantie in september starten bij mijn nieuwe baan

Ik neem wel een sprong in het diepe, omdat ik eerst een half jaar contract krijg, met bij goed functioneren direct daarna een vast contract. Dat hebben we ook al vastgelegd want waar ik ga werken willen ze me graag voor de langere termijn hebben, maar ze willen niet direct een vast contract geven (wat ook begrijpelijk is in de fysiotherapie wereld). Ik ga er op salaris, werkdagen en tijden en inspirerende omgeving op vooruit, en mijn volledige financiering van mijn masterstudie die ik al heb gedaan wordt overgenomen (nu heeft mijn huidige werkgever het betaald, maar omdat ik een jaar na het behalen van de master al bij ze weg ga, moet er een flink stuk terugbetaald worden)
Daarom hebben mijn vriend en ik besloten om het zwanger worden even tijdelijk op een laag pitje te zetten. Ik ben afgelopen week ongesteld geworden, maar wel wat lichter, dus ik had vanmorgen getest of ik echt niet zwanger zou zijn. Als dat wel het geval was weet ik niet zo goed of ik het risico had durven lopen om voor de nieuwe baan te gaan. Maar de test was gelukkig (heel gek om dit te zeggen in dit forum

Ik ga mezelf daarom ook even uit de tabel halen vanavond, en blijf jullie wel volgen maar ik zal zelf niet meer zo actief zijn in dit forum. Als ik over een half jaar dat vaste contract heb binnengesleept, dan gaan we gewoon weer verder met proberen

Ik wens jullie allemaal een hele vruchtbare tijd tegemoet. Voor degenen die al zwanger zijn, geniet ervan en ik duim voor jullie allemaal op prachtige babys!

donderdag 25 juli 2019 om 12:06
Zuid wat een moedige keuze!! En gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat je over een half jaar komt vertellen dat je een vast contract hebt en dat je heel blij bent met de keuze die je hebt gemaakt
Mindsey waarom het bij mijn eigen dochter anders is en ik dat anders ervaar heb ik eerder proberen uit te leggen aan mensen zonder kinderen... Het enige wat ik kan zeggen is, wacht maar af! Het is gewoon iets magisch, dat wat je voelt voor je eigen kind.
(Ook al wil ik haar ook echt wel eens achter het behang plakken hoor
)

Mindsey waarom het bij mijn eigen dochter anders is en ik dat anders ervaar heb ik eerder proberen uit te leggen aan mensen zonder kinderen... Het enige wat ik kan zeggen is, wacht maar af! Het is gewoon iets magisch, dat wat je voelt voor je eigen kind.

(Ook al wil ik haar ook echt wel eens achter het behang plakken hoor

donderdag 25 juli 2019 om 12:39
Hallo dames
Vandaag mijn nod, maar nog niet ongesteld. Wel meer pijn in borsten, maar ook buikkramp.. Normaal heb ik twee (ja ja) puistjes voor ik ongesteld word maar nu niet.
@mindsey,ik test nog niet, omdat ik heel eerlijk gezegd niet durf.. Ik wacht denk ik liever nog even af tot ik ongesteld word dan een witte test. Dit klinkt zo stom..
Op je andere vraag wbt kinderen.. Kinderen van een ander zijn, vind ik, vermoeiender inderdaad. Je eigen kind groei je in mee, dit kind ken je vanaf dag 1,alle kleine dingen, eigenschappen en eigenaardigheden haha. Wat niet wil zeggen dat een eigen kind niet vermoeiend is
Het is ook wel heftig en intens hoor, dat ze steeds iets willen of nodig hebben. Maar het is je eigen kind en daar doe je alles voor. Ik heb na een dag thuis met zoon ook echt wel eens behoefte aan rust. Mijn vriend pakt het dan wel even over zodat ik iets voor mezelf kan doen. Of vriend iets voor zichzelf kan doen.
@zuid gefeliciteerd met je nieuwe baan!
klinkt als een hele fijne uitdaging! Moedig en wijs dat samen met je partner hebt kunnen besluiten de kinderwens even op pauze te zetten.
Vandaag mijn nod, maar nog niet ongesteld. Wel meer pijn in borsten, maar ook buikkramp.. Normaal heb ik twee (ja ja) puistjes voor ik ongesteld word maar nu niet.
@mindsey,ik test nog niet, omdat ik heel eerlijk gezegd niet durf.. Ik wacht denk ik liever nog even af tot ik ongesteld word dan een witte test. Dit klinkt zo stom..

Op je andere vraag wbt kinderen.. Kinderen van een ander zijn, vind ik, vermoeiender inderdaad. Je eigen kind groei je in mee, dit kind ken je vanaf dag 1,alle kleine dingen, eigenschappen en eigenaardigheden haha. Wat niet wil zeggen dat een eigen kind niet vermoeiend is

@zuid gefeliciteerd met je nieuwe baan!

donderdag 25 juli 2019 om 13:43
Bumpersticker haha, serieus altijd precies 2 puistjes?
Zuid Gefeliciteerd! Begrijpelijk dat je even wacht, dat heb ik zelf ook gedaan.
Gelukkig gister gehoord dat ik per 1 september een vast contract krijg. Dan ben ik ongeveer 12 weken dus precies op tijd
vind het wel een beetje lullig om dan direct te moeten aankondigen dat ik zwanger ben, maar ja het is niet anders
Koekie Kun je het nieuws een beetje een plekje geven? Moet je nou nog vervolgstappen (klinkt zo klinisch) nemen of wachten tot je lichaam zelf het vruchtje afstoot?

Zuid Gefeliciteerd! Begrijpelijk dat je even wacht, dat heb ik zelf ook gedaan.
Gelukkig gister gehoord dat ik per 1 september een vast contract krijg. Dan ben ik ongeveer 12 weken dus precies op tijd

Koekie Kun je het nieuws een beetje een plekje geven? Moet je nou nog vervolgstappen (klinkt zo klinisch) nemen of wachten tot je lichaam zelf het vruchtje afstoot?
donderdag 25 juli 2019 om 16:46
vrijdag 26 juli 2019 om 07:50
Zuid, wat een mooie kans! Heel veel succes! Leuk als je mee blijft schrijven, maar misschien krijg je het wel veel te druk met alle nieuwe dingen!
Mindsey, neefjes en nichtjes zijn echt anders. Ja, je staat als ouder altijd aan. Maar ik heb mijn eigen kind bijvoorbeeld nog nooit irritant gevonden. Je wil gewoon je uiterste best doen, geeft je jezelf een schop onder je kont als het nodig is en geniet extra van de rust dat jouw handelen je kindje heeft kunnen geruststellen of blij maakte
Spannend Bumper! Ik duim voor je!
Ik voel me nog goed. Vermoeid, maar niet misselijk. Daar ben ik zo dankbaar voor. Af en toe kleine steekjes in mijn buik en een beetje opgeblazen. Ik heb dat nogal vaak ivm intolleranties, dus daar kijkt gelukkig niemand van op
ik kan het nieuws niet helemaal voor me houden. Een aantal mensen weten het en dat is leuk. De rest mag wachten.
Ik ga me vandaag inschrijven voor moeders voor moeders denk ik. Vorige keer ook gedaan. Ik twijfel alleen omdat ik de vorige keer op een gegeven moment al begon te kosten als ik die blauwe pot zag. Maar ik ga maar een start maken denk ik.
Mindsey, neefjes en nichtjes zijn echt anders. Ja, je staat als ouder altijd aan. Maar ik heb mijn eigen kind bijvoorbeeld nog nooit irritant gevonden. Je wil gewoon je uiterste best doen, geeft je jezelf een schop onder je kont als het nodig is en geniet extra van de rust dat jouw handelen je kindje heeft kunnen geruststellen of blij maakte

Spannend Bumper! Ik duim voor je!
Ik voel me nog goed. Vermoeid, maar niet misselijk. Daar ben ik zo dankbaar voor. Af en toe kleine steekjes in mijn buik en een beetje opgeblazen. Ik heb dat nogal vaak ivm intolleranties, dus daar kijkt gelukkig niemand van op

Ik ga me vandaag inschrijven voor moeders voor moeders denk ik. Vorige keer ook gedaan. Ik twijfel alleen omdat ik de vorige keer op een gegeven moment al begon te kosten als ik die blauwe pot zag. Maar ik ga maar een start maken denk ik.
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
vrijdag 26 juli 2019 om 08:00

vrijdag 26 juli 2019 om 09:22
Zuid wat fijn, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Snap je keuze wel hoor, heel veel succes
Veyi gefeliciteerd met je vast contract, geeft toch een fijne zekerheid
Inmiddels zijn de symptomen die leken op menstruatie verdwenen… Alleen nog super pijnlijke borsten en vermoeid, maar ik slaap ook slecht door het weer dus het kan van alles zijn. Wat dat betreft hou ik mijn hoofd nog best koel, maar af en toe denk ik ZOU HET? Heb nu mijn NOD voor morgen staan, maar mijn cyclus wisselt tussen de 29/31 dagen. Dus ik wacht sowieso nog af tot volgende week.
Vannacht ook gedroomd dat ik een positieve test had, maar dat mijn vriend er totaal niet blij mee was. Maar ik was zó intens blij in mijn droom
.
En boos op mijn vriend vanmorgen haha

Veyi gefeliciteerd met je vast contract, geeft toch een fijne zekerheid
Inmiddels zijn de symptomen die leken op menstruatie verdwenen… Alleen nog super pijnlijke borsten en vermoeid, maar ik slaap ook slecht door het weer dus het kan van alles zijn. Wat dat betreft hou ik mijn hoofd nog best koel, maar af en toe denk ik ZOU HET? Heb nu mijn NOD voor morgen staan, maar mijn cyclus wisselt tussen de 29/31 dagen. Dus ik wacht sowieso nog af tot volgende week.
Vannacht ook gedroomd dat ik een positieve test had, maar dat mijn vriend er totaal niet blij mee was. Maar ik was zó intens blij in mijn droom

En boos op mijn vriend vanmorgen haha

vrijdag 26 juli 2019 om 09:36
vrijdag 26 juli 2019 om 09:40
BumperSticker schreef: ↑26-07-2019 09:36Goedemorgen dames!
De puistjes blijven uit. Gister werd ik bijna emotioneel toen vriend het verkeerde ijs meegenomen had. En vannacht toen zoon even wakker werd moest ik plassen.
Vanmorgen toch maar een testje er aan gewaagd.. En hij is positief!!![]()
Ik ben nog erg verbijsterd en blij! Shock! Aaah!
Waaahhh!!! Mijn berichtje was iets te snel gestuurd dus!!! Wat gaaf!!!

Wat een vruchtbare topic zeg!!!!

vrijdag 26 juli 2019 om 14:15
Bumpersticker Whaaa gefeliciteerd!!
! Voelde je het toch goed aan haha
Sophie Zo leuk om het mensen te vertellen he! Ik heb het tot nu toe alleen tegen m’n zusje en schoonzusje verteld. Die zijn bijna nog enthousiaster dan ik, mijn schoonzusje zegt steeds dat ze aan niks anders kan denken dan de baby. Zo lief. Tegen wie heb jij het verteld? En hoe reageerden ze?
Supersmoothie Je houdt het wel spannend! Zo grappig, ik droom ook wel eens dat ik ruzie heb met mijn vriend en dan ben ik ‘s ochtends ook zo boos op hem
Koekie Ik heb even gegoogled.. ik las dat vanishing twins nu steeds vaker gezien worden omdat er steeds vroeger echo’s gemaakt worden. Als je had gewacht tot 12 weken dan had je het misschien wel nooit geweten. Maar dat wist je zelf vast ook al
toch een gek idee, dat er eigenlijk veel meer mensen rondlopen die niet weten dat ze één van een tweeling zijn.

Sophie Zo leuk om het mensen te vertellen he! Ik heb het tot nu toe alleen tegen m’n zusje en schoonzusje verteld. Die zijn bijna nog enthousiaster dan ik, mijn schoonzusje zegt steeds dat ze aan niks anders kan denken dan de baby. Zo lief. Tegen wie heb jij het verteld? En hoe reageerden ze?
Supersmoothie Je houdt het wel spannend! Zo grappig, ik droom ook wel eens dat ik ruzie heb met mijn vriend en dan ben ik ‘s ochtends ook zo boos op hem

Koekie Ik heb even gegoogled.. ik las dat vanishing twins nu steeds vaker gezien worden omdat er steeds vroeger echo’s gemaakt worden. Als je had gewacht tot 12 weken dan had je het misschien wel nooit geweten. Maar dat wist je zelf vast ook al

zaterdag 27 juli 2019 om 05:26
Hoi allemaal! Wat een hoop positieve tests al zeg! Gefeliciteerd allemaal!
Hier vandaag mijn NOD. Zit nu in mijn nachtdienst en nog niet ongesteld. Heb wel pijnlijke borsten sinds gisteren wat ik normaal niet zo heb. En ik heb normaal voor mijn menstruatie altijd wat last van mijn buik en dat lijk ik nu dan weer niet te hebben. Zit me al de hele nacht af te vragen of het nu dan misschien toch raak zou zijn maar durf het eigenlijk niet te hopen. Ben heel benieuwd maar durf eigenlijk ook geen test te doen.. misschien toch maar morgen doen
Hier vandaag mijn NOD. Zit nu in mijn nachtdienst en nog niet ongesteld. Heb wel pijnlijke borsten sinds gisteren wat ik normaal niet zo heb. En ik heb normaal voor mijn menstruatie altijd wat last van mijn buik en dat lijk ik nu dan weer niet te hebben. Zit me al de hele nacht af te vragen of het nu dan misschien toch raak zou zijn maar durf het eigenlijk niet te hopen. Ben heel benieuwd maar durf eigenlijk ook geen test te doen.. misschien toch maar morgen doen
zaterdag 27 juli 2019 om 11:09
Hoi meiden,
Allereerst van harte gefeliciteerd veyi, Sanne, Sophie en bumpersticker!! Wat een prachtig nieuws meiden!!
Koekiemonster wat een enorm heftig bericht. Zo onverwachts wordt je verblijd met een tweeling. Even wennen aan het idee en dan ineens is er toch 1 kindje niet sterk genoeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Zuid heel veel succes met je nieuwe baan!
Maida heel veel sterkte toegewenst! Klinkt echt heel heftig!!
Sorry voor de meiden waar ik niet heb op gereageerd. Hier verloopt het iets minder leuk. Ben echt elke dag gewoon ziek. Misselijk, overgeven en zo ontzettend moe. Ik lees wel mee, maar heb gewoon niet genoeg puf om te reageren. Heb inmiddels medicatie gekregen van de huisarts. Het is echt geen doen. Dinsdag Hebben we onze eerste echo. Hoop dat ik mij gauw weer beter voel en dat ik weer actief kan meeschrijven!
Allereerst van harte gefeliciteerd veyi, Sanne, Sophie en bumpersticker!! Wat een prachtig nieuws meiden!!
Koekiemonster wat een enorm heftig bericht. Zo onverwachts wordt je verblijd met een tweeling. Even wennen aan het idee en dan ineens is er toch 1 kindje niet sterk genoeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Zuid heel veel succes met je nieuwe baan!
Maida heel veel sterkte toegewenst! Klinkt echt heel heftig!!
Sorry voor de meiden waar ik niet heb op gereageerd. Hier verloopt het iets minder leuk. Ben echt elke dag gewoon ziek. Misselijk, overgeven en zo ontzettend moe. Ik lees wel mee, maar heb gewoon niet genoeg puf om te reageren. Heb inmiddels medicatie gekregen van de huisarts. Het is echt geen doen. Dinsdag Hebben we onze eerste echo. Hoop dat ik mij gauw weer beter voel en dat ik weer actief kan meeschrijven!