Chat boxen.
zaterdag 27 juli 2019 om 14:44

zaterdag 27 juli 2019 om 14:47
Een onschuldig praatje zit er vaak niet meer in en vaak moet je nog je porem laten zien ook. Ik heb het weleens geprobeerd op chatspin ofzoiets. Daar komen chatters van over de hele wereld, leuk dacht ik, maar toen ik voor de 10e keer een piemel op mijn beeldscherm zag verschijnen was ik er toch klaar mee.
Ja ik ben hardleers.
Wat zijn dat ongelooflijk lelijke dingen trouwens, piemels.
Snap niet dat mannen daar zo ongegeneerd mee rond durven te zwaaien.
Vraag me af of er vrouwen zijn die daar daadwerkelijk warm voor lopen.
Ja ik ben hardleers.
zaterdag 27 juli 2019 om 14:53
Tintelfris schreef: ↑27-07-2019 14:47Een onschuldig praatje zit er vaak niet meer in en vaak moet je nog je porem laten zien ook. Ik heb het weleens geprobeerd op chatspin ofzoiets. Daar komen chatters van over de hele wereld, leuk dacht ik, maar toen ik voor de 10e keer een piemel op mijn beeldscherm zag verschijnen was ik er toch klaar mee.
Ja ik ben hardleers.
"I don't want to scare you, and I have never said or done anything before but I am a doctor and I would like to urge you to go see your urologist. I am sorry to mention it, but please go check it out. I wouldn't feel confortable not telling you to seek help"
Ben je er meestal snel vanaf.

zaterdag 27 juli 2019 om 14:59
Tintelfris schreef: ↑27-07-2019 14:47Een onschuldig praatje zit er vaak niet meer in en vaak moet je nog je porem laten zien ook. Ik heb het weleens geprobeerd op chatspin ofzoiets. Daar komen chatters van over de hele wereld, leuk dacht ik, maar toen ik voor de 10e keer een piemel op mijn beeldscherm zag verschijnen was ik er toch klaar mee.
Ja ik ben hardleers.

Prrrr, mauw miawwwww.

zaterdag 27 juli 2019 om 15:51
Haha ilse ken ik ook nog wel van vroeger.
Maar over het algemeen gaat het nu inderdaad vaak om seks, ik kom al jaren niet meer op die onzinsites.
Als je nog een leuk praatje wil maken, kun je beter een spel gaan doen, bijv online poker gaan spelen, je hebt wel speelgeld games, dus dat kost niets, en het is er vaak gezellig.
Maar over het algemeen gaat het nu inderdaad vaak om seks, ik kom al jaren niet meer op die onzinsites.
Als je nog een leuk praatje wil maken, kun je beter een spel gaan doen, bijv online poker gaan spelen, je hebt wel speelgeld games, dus dat kost niets, en het is er vaak gezellig.

zaterdag 27 juli 2019 om 20:41
.klavertje-vier2019 schreef: ↑27-07-2019 20:08Als je in die chatbox net zo vrolijk op een geintje reageert als hier, dan zal je wel veel leuke gesprekken gaan hebben denk ik...![]()
Het zal vast aan mij of mijn pc liggen maar ik zie alleen een leeg berichtveld. Geen tekst, geen afbeelding
Niet geschoten is altijd mis

zondag 28 juli 2019 om 09:32
Dus dan maar gelijk sarcastisch worden? Je kan niet bedenken dat er of iets mis ging met zijn bericht verzenden of met jouw pc waardoor je het niet kan lezen?
Ja, jij gaat vast populair worden op een chatbox.

zondag 28 juli 2019 om 10:30
EN jij probeert jezelf populair te maken door andere mensen de grond in te boren ?
Niet geschoten is altijd mis