Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.
En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!
In hoeverre kan ze haar gevoelens verwoorden? De vier B’s? Blij, Bang, Boos & Bedroegd.....[-n]
Met die laatste heeft ze nog wel wat moeite.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anoniem_64c64bf305ae7
woensdag 31 juli 2019 om 17:03
"Wij hebben ook jonge kinderen (1 en 2) en hebben een bank genomen met in ons achterhoofd dat we over een jaar of 10 weer een nieuwe bank nodig hebben.
Daar zijn we blij mee, want nu hoeven we niet zo op de kinderen te zitten om de bank te sparen. "
Toch fijn dat ze daar aan hebben gedacht, stond al veilig thuis te bellen.
"Wij hebben ook jonge kinderen (1 en 2) en hebben een bank genomen met in ons achterhoofd dat we over een jaar of 10 weer een nieuwe bank nodig hebben.
Daar zijn we blij mee, want nu hoeven we niet zo op de kinderen te zitten om de bank te sparen. "
Toch fijn dat ze daar aan hebben gedacht, stond al veilig thuis te bellen.
Een bank lijkt me inderdaad toch fijner zitten....
Seriously?
Anoniem_648c663507eb3
woensdag 31 juli 2019 om 21:55
Magnetische wimpers. Wie heeft ervaring?
Ik heb constant de halve bestekla aan mijn oogleden hangen, maar voor de rest gaat het wel.
Anoniem_294939
donderdag 1 augustus 2019 om 17:12
Ik ben nu heel langzaam aan het daten
Berichten per flessenpost? Doe de hele avond over een voorgerecht?
Anoniem_388702
vrijdag 2 augustus 2019 om 11:26
… en na de vakantie er direct een punt achter gezet. Kwam uiteraard als een volledige verassing voor hem.
Opgeruimd staat netjes
Anoniem_388702
vrijdag 2 augustus 2019 om 11:34
Dat is op zich niet goed te praten natuurlijk, maar niets menselijks is ook haar niet vreemd.
Nee, zeker niet goed te praten.
Anoniem_388702
vrijdag 2 augustus 2019 om 11:42
Honden roepen echt walging in me op, en dan in het speciaal hun bazen. Die hun hond geweldig vinden, die altijd zeggen dat hij heus niks doet (en ondertussen hun snotneus aan me afvegen en tegen me opspringen)
Honden roepen echt walging in me op, en dan in het speciaal hun bazen. Die hun hond geweldig vinden, die altijd zeggen dat hij heus niks doet (en ondertussen hun snotneus aan me afvegen en tegen me opspringen)
Als ik hem vraag of hij nog wel aangetrokken is zegt hij van wel, enige vorm waaraan ik dit merk is dat hij me redelijk vaak op mijn kont slaat, soms ook echt hard.