Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
maandag 29 juli 2019 om 18:39
Lisanne woowww dat moet wel heel shocking zijn geweest!!! Enne dan mag een egopost zeker!
Hier net de echo gehad, 8 weken en 5 dagen dus iets minder ver dan we dachten. Voorlopig de uitgerekende datum op 4-3. Alles was helemaal goed met deze 2,2 cm aan baby en het andere kamertje was al leeg. Ze kon het kamertje nog wel zien en heeft me dus officieel de "diagnose" vanishing twin gegeven. Wat betekent dat wij niet in aanmerking komen voor de NIPT. Voila gelijk een twijfel van ons van tafel, want de combinatietest vinden wij te vaag.
Vietje dat zou toch hilarisch zijn als dat zo was, maar als je niks hebt gehoord over vanishing twins bij vrienden val ik daar al af
ik heb met de vorige groep dames een whatsappgroep, dat was toen ook heel grappig. Dan kom je er achter hoe mensen er nou eigenlijk uit zien en hoe heten ze echt, woon je bij elkaar in de buurt of juist heel ver weg. Heb je gemeenschappelijke vrienden...

Hier net de echo gehad, 8 weken en 5 dagen dus iets minder ver dan we dachten. Voorlopig de uitgerekende datum op 4-3. Alles was helemaal goed met deze 2,2 cm aan baby en het andere kamertje was al leeg. Ze kon het kamertje nog wel zien en heeft me dus officieel de "diagnose" vanishing twin gegeven. Wat betekent dat wij niet in aanmerking komen voor de NIPT. Voila gelijk een twijfel van ons van tafel, want de combinatietest vinden wij te vaag.
Vietje dat zou toch hilarisch zijn als dat zo was, maar als je niks hebt gehoord over vanishing twins bij vrienden val ik daar al af

maandag 29 juli 2019 om 18:42
Lisanne wauw, extra bijzonder nieuws dan! Gefeliciteerd!
ben je nu nog wel bezig met onderzoeken of er iets lichamelijks aan de hand is? Of staat dat nu vanwege de zwangerschap on hold?
Vietje super fijn dat je vakantie precies goed valt! Maakt het wachten inderdaad een heel stuk fijner.
Grappig om te bedenken dat je in een stad kunt lopen en elkaar kunt tegen komen, zonder het te weten haha. Ik vraag me ook wel af wie iedereen achter de naam is!

Vietje super fijn dat je vakantie precies goed valt! Maakt het wachten inderdaad een heel stuk fijner.
Grappig om te bedenken dat je in een stad kunt lopen en elkaar kunt tegen komen, zonder het te weten haha. Ik vraag me ook wel af wie iedereen achter de naam is!

maandag 29 juli 2019 om 20:04
Wauw lisanne! Wat een super ongelooflijk fijn nieuws!!
van harte gefeliciteerd!
@supersmoothie met oploop en de testen bedoel ik dat de test na 48 uur donkerder zou moeten zijn.
Ik woon nogal in een uithoek van Nederland dus denk niet dat er mensen in de buurt wonen. Maar je weet het nooit!
In de vorige zwangerschapsgroep is op den duur een WhatsApp groep gestart. Jammer genoeg werd er daardoor steeds minder in het topic gepost.

@supersmoothie met oploop en de testen bedoel ik dat de test na 48 uur donkerder zou moeten zijn.
Ik woon nogal in een uithoek van Nederland dus denk niet dat er mensen in de buurt wonen. Maar je weet het nooit!
In de vorige zwangerschapsgroep is op den duur een WhatsApp groep gestart. Jammer genoeg werd er daardoor steeds minder in het topic gepost.
maandag 29 juli 2019 om 23:09
Wat wordt je in dit topic toch heen en weer geslingerd. Waar een aantal van ons al helemaal blij zijn, vallen anderen keihard van hun roze wolk af. Dat raakt me, ik leef met jullie mee!
De eerste kwaaltjes vroeg iemand?
Pijnlijke borsten, acute honger en moe! Heel erg moe! Vandaag kwam de misselijkheid. Ergens is de misselijkheid wel bevestiging dat ik echt zwanger ben. Stiekem had ik namelijk al over de testjes zitten plassen die over zijn en waarschijnlijk nooit meer nodig zijn... Over 2 weken pas een bezoek aan de verloskundige en dat duurt zo lang! Pas als ik het hartje heb gehoord geloof ik het voor de 100% denk ik.
Mijn beste vriendinnen en zwager hebben we het verteld. Ze zijn helemaal blij. Oh en een collega. Op de een of andere manier wist ze het gewoon, het ging constant over zwangerschappen en ze schijnt dat bij meer vrouwen aan te voelen. Mijn vriend kan zich beter inhouden. Die heeft nog niemand in vertrouwen genomen. Ik vind het gewoon heel vervelend om smoesjes te verzinnen of mensen te ontwijken. We proberen het verder geheim te houden tot na de eerste echo. Gelukkig zie ik haast niemand omdat ik gewoon lekker vroeg in bed lig iedere dag
En dan nog iets: wij zijn het al eens over de meisjesnaam! Bijna teleurstellend makkelijk was het
De eerste kwaaltjes vroeg iemand?
Pijnlijke borsten, acute honger en moe! Heel erg moe! Vandaag kwam de misselijkheid. Ergens is de misselijkheid wel bevestiging dat ik echt zwanger ben. Stiekem had ik namelijk al over de testjes zitten plassen die over zijn en waarschijnlijk nooit meer nodig zijn... Over 2 weken pas een bezoek aan de verloskundige en dat duurt zo lang! Pas als ik het hartje heb gehoord geloof ik het voor de 100% denk ik.
Mijn beste vriendinnen en zwager hebben we het verteld. Ze zijn helemaal blij. Oh en een collega. Op de een of andere manier wist ze het gewoon, het ging constant over zwangerschappen en ze schijnt dat bij meer vrouwen aan te voelen. Mijn vriend kan zich beter inhouden. Die heeft nog niemand in vertrouwen genomen. Ik vind het gewoon heel vervelend om smoesjes te verzinnen of mensen te ontwijken. We proberen het verder geheim te houden tot na de eerste echo. Gelukkig zie ik haast niemand omdat ik gewoon lekker vroeg in bed lig iedere dag

En dan nog iets: wij zijn het al eens over de meisjesnaam! Bijna teleurstellend makkelijk was het

Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
dinsdag 30 juli 2019 om 07:43
Sophie nu al uit over de meisjesnaam!! Wat gaaf haha dat jullie zo op een lijn zitten. Ik vind namen zo moeilijk, onze dochter heeft al de mooiste meisjesnaam die wij konden bedenken.. wat nou als het weer een meisje wordt.
Willen jullie weten wat het wordt?
Ik hoop ontzettend dat er heel veel
bijkomen. Het is bij veel van deze groep heel snel gegaan! Het is nog steeds juli, echt bizar hoeveel er al zwanger zijn. (En natuurlijk ook heel erg leuk!)
Willen jullie weten wat het wordt?
Ik hoop ontzettend dat er heel veel

dinsdag 30 juli 2019 om 09:24
Veyi ahh zo schattig zo een uitnodiging! Hoe was de echo?
Lisanne wat een heftig nieuws, maar wat fijn dat je toch een positieve test hebt! Gefeliciteerd
Koekie ‘fijn’ dat het wel netje is opgelost (zoiets is natuurlijk niet fijn, maar hoop dat je snap wat ik bedoel). Voelt het inmiddels al echt voor jullie nu je het ook bij de verloskundige hebt gezien? Ik wil sowieso weten wat het word, jullie?
Sophielagirafe wij hebben echt precies dezelfde kwaaltjes, die honger. Niet te doen
! Wat knap dat jullie het zo goed geheim houden zeg. Wij hebben ook al een meisjesnaam haha.
Gisteren nog wat vrienden het nieuws verteld. Weer met een doosje met rompers en speentjes, ze waren allemaal zo verbaast maar zo blij voor ons. Ze hadden al zo een vermoede omdat we spontaan langs kwamen om koffie te drinken, te doorzichtig
. Maar iedereen is heel blij voor ons.
Vanmorgen heeft mijn vriend bij de dokter gevraagd welke verloskundige het beste is bij ons, die was ook helemaal enthousiast en had wat dingen doorgegeven. Vanmiddag direct maar even bellen, dan hebben we een datum om naar uit te kijken
.
Zo lief, we lagen gisteren in bed ging mijn vriend tegen m’n buik praten
. ‘dag kleine frummel, wordt maar heel groot en sterk. Als je vannacht honger hebt moet je mama gewoon wakker maken hoor!’ Raad eens wie de 5de nacht op rij om half 5 op de bank zat met een cracker? Luistert nu al naar z’n vader
Lisanne wat een heftig nieuws, maar wat fijn dat je toch een positieve test hebt! Gefeliciteerd

Koekie ‘fijn’ dat het wel netje is opgelost (zoiets is natuurlijk niet fijn, maar hoop dat je snap wat ik bedoel). Voelt het inmiddels al echt voor jullie nu je het ook bij de verloskundige hebt gezien? Ik wil sowieso weten wat het word, jullie?
Sophielagirafe wij hebben echt precies dezelfde kwaaltjes, die honger. Niet te doen

Gisteren nog wat vrienden het nieuws verteld. Weer met een doosje met rompers en speentjes, ze waren allemaal zo verbaast maar zo blij voor ons. Ze hadden al zo een vermoede omdat we spontaan langs kwamen om koffie te drinken, te doorzichtig

Vanmorgen heeft mijn vriend bij de dokter gevraagd welke verloskundige het beste is bij ons, die was ook helemaal enthousiast en had wat dingen doorgegeven. Vanmiddag direct maar even bellen, dan hebben we een datum om naar uit te kijken

Zo lief, we lagen gisteren in bed ging mijn vriend tegen m’n buik praten

dinsdag 30 juli 2019 om 09:40
Supersmoothie wat leuk dat iedereen zo positief reageert!
Ik heb ook wel ontzettend honger zo nu en dan, maar niet snachts haha! Snachts moet ik vooral vaak plassen
Wij willen absoluut weten wat het wordt, ik ben een beetje een control freak en dat maakt het naast dat het heel leuk is ook zoveel makkelijker. Heel benieuwd, nu al!
Ik heb ook wel ontzettend honger zo nu en dan, maar niet snachts haha! Snachts moet ik vooral vaak plassen

Wij willen absoluut weten wat het wordt, ik ben een beetje een control freak en dat maakt het naast dat het heel leuk is ook zoveel makkelijker. Heel benieuwd, nu al!

dinsdag 30 juli 2019 om 09:52
Koekiemonster Wees blij, word echt wakker met een knorrende maag. Moet nu gewoon voor het slapen nog wat fruit eten, hopelijk red ik dan een hele nacht.
Hebben jullie een voorkeur? Ik absoluut niet, vriend zou graag een jongen willen.
Bij het bevriende stel waar we het gisteren hebben verteld begint het nu ook te kriebelen! Haar vriend wilde nog 3 maanden wachten, maar schijnbaar zei hij gisteren toen wij weg waren 'stop nu maar met de pil'. Hier had ik op gehoopt haha, samen een de limonade op feestjes. Heel fijn
Hebben jullie een voorkeur? Ik absoluut niet, vriend zou graag een jongen willen.
Bij het bevriende stel waar we het gisteren hebben verteld begint het nu ook te kriebelen! Haar vriend wilde nog 3 maanden wachten, maar schijnbaar zei hij gisteren toen wij weg waren 'stop nu maar met de pil'. Hier had ik op gehoopt haha, samen een de limonade op feestjes. Heel fijn

dinsdag 30 juli 2019 om 10:29
Jaaaaaaa meiden wij hebben een goeie echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien!!
Ik loop precies op termijn!! Zo intens gelukkig!! Nu is dat ziek zijn niet zo erg meer!!
Van harte gefeliciteerd supersmoothie en Lisanne!!
Geniet van deze mooie tijd!!
Koekiemonster ik wil zeker weten wat het wordt!!!
Sorry een beetje egopost, maar vandaag ga ik lekker genieten van mijn roze/blauwe wolk. Onder het genot van de dagelijks spuugsessies.

Van harte gefeliciteerd supersmoothie en Lisanne!!

Koekiemonster ik wil zeker weten wat het wordt!!!
Sorry een beetje egopost, maar vandaag ga ik lekker genieten van mijn roze/blauwe wolk. Onder het genot van de dagelijks spuugsessies.
dinsdag 30 juli 2019 om 11:15
Ik ben voor opschonen, maar ik denk dat het wel wat snel is. Valkgezicht had haar NOD 3 weken geleden en het is natuurlijk nog de vakantieperiode.Supersmoothie schreef: ↑30-07-2019 10:10Tabel Volgens mij zijn de volgende namen hier niet meer actief. Zal ik ze er vrijdag uithalen als we nog niks hebben gehoord? Maakt het wat overzichtelijker denk ik.
Pebbles01
Miekejansje
Prettymama
Zellithyia
Valkgezicht
Drenthsmeisje88
Ficusje
dinsdag 30 juli 2019 om 11:22
Koekie Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Mag je de NIPT niet omdat er dan nog DNA van het ‘vanishing’ vruchtje in jouw bloed achter blijft? Welk handig dat je de keuze niet hoeft te maken! Ik twijfel zelf een beetje, maar dat is meer omdat ik doodsbang ben voor naalden..
Over het geslacht weten.. Ja, ik ben daar echt veel te nieuwsgierig voor! Wil het heel graag weten. Wisten jullie het ook al van te voren bij jullie dochter?
Zijn er medeschrijvers die het een verrassing houden? Dat zou me echt nooit lukken haha.
Sophie Bijzonder dat je collega het aanvoelt, hoor je meer. Mijn schoonmoeder heeft ook altijd heel snel door hoe je je voelt etc., dus ik dacht dat zij het wel door zou hebben. Maar volgens mij vermoed ze nog niks.
Jeetje, nu al een meisjesnaam! Handig dat jullie daar precies hetzelfde over denken. Dat wordt hier nog wel wat
Zeker als het een jongetje wordt, daar hebben we echt wel verschillende ideeën bij.. Alles wat ik opnoem vindt hij niks.
Supersmoothie Wat super lief dat je vriend tegen je buik praat! Misschien kan hij vanavond vragen of je even een nachtje mag doorslapen hihi. Mijn vriend appte me net dat hij elke ochtend zo trots wakker wordt omdat hij papa wordt
Sinnieee Jaaa!! Super, gefeliciteerd!
Echo heb ik pas vanavond, dus mag nog even afwachten..

Over het geslacht weten.. Ja, ik ben daar echt veel te nieuwsgierig voor! Wil het heel graag weten. Wisten jullie het ook al van te voren bij jullie dochter?
Zijn er medeschrijvers die het een verrassing houden? Dat zou me echt nooit lukken haha.
Sophie Bijzonder dat je collega het aanvoelt, hoor je meer. Mijn schoonmoeder heeft ook altijd heel snel door hoe je je voelt etc., dus ik dacht dat zij het wel door zou hebben. Maar volgens mij vermoed ze nog niks.
Jeetje, nu al een meisjesnaam! Handig dat jullie daar precies hetzelfde over denken. Dat wordt hier nog wel wat

Supersmoothie Wat super lief dat je vriend tegen je buik praat! Misschien kan hij vanavond vragen of je even een nachtje mag doorslapen hihi. Mijn vriend appte me net dat hij elke ochtend zo trots wakker wordt omdat hij papa wordt

Sinnieee Jaaa!! Super, gefeliciteerd!
Echo heb ik pas vanavond, dus mag nog even afwachten..

dinsdag 30 juli 2019 om 11:44
Sinnie wat geweldig, ga er lekker van genieten. Hopelijk ben je snel minder misselijk!
Koekiemonster true, ik zit helemaal niet in de vakantieperiode modus haha. We wachten nog wel even!
Net de verloskundige gebeld, 23 augustus intake (DUURT LANG). Echo zal pas halverwege september zijn, kan een eerdere aanvragen. Mocht ik na de intake er zo nieuwsgierig naar zijn doe ik het wel.
Kan iemand de tijd even vooruit spoelen?
Koekiemonster true, ik zit helemaal niet in de vakantieperiode modus haha. We wachten nog wel even!
Net de verloskundige gebeld, 23 augustus intake (DUURT LANG). Echo zal pas halverwege september zijn, kan een eerdere aanvragen. Mocht ik na de intake er zo nieuwsgierig naar zijn doe ik het wel.
Kan iemand de tijd even vooruit spoelen?
dinsdag 30 juli 2019 om 13:55
Veyi ik geloof dat door de vanishing twin er een vals positief zou kunnen uitkomen.
Als je bang bent voor naalden, alvast een heads up, bij de intake prikken ze ook bloed.
Ik moet zeggen dat ik ook veel heb gelezen over dat als de NIPT positief was op Edwards of Palau (de ergste afwijkingen waar ze naar kijken) je dan maar iets van 30% kans hebt daadwerkelijk een kindje te dragen met Edwards of Palau. Dat vond ik nogal wat... Die onzekerheid.
Wij wisten het bij onze dochter! Mijn moeder kon het bij toeval zien al met 13 weken! Ik vond dat super leuk en het maakte het echt, dat ik kon praten tegen het meisje in mijn buik in plaats van de baby.
Supersmoothie haha ik weet het alleen omdat mijn dochter na de vakantie naar de peuterspeelzaal gaat en alle buurkindjes nu thuis zijn.
Jij vroeg ook over voorkeur, ik ben heel benieuwd hoe mijn dochter in jongetjes versie zou zijn. Aan de andere kant 2 meiden lijkt mij ook fantastisch, die zouden dan toch een ander soort band hebben dan broer-zus.
Poehh je moet lang wachten!! Laat het maar snel zover zijn. Is die echo dan gelijk de termijnecho?
Als je bang bent voor naalden, alvast een heads up, bij de intake prikken ze ook bloed.
Ik moet zeggen dat ik ook veel heb gelezen over dat als de NIPT positief was op Edwards of Palau (de ergste afwijkingen waar ze naar kijken) je dan maar iets van 30% kans hebt daadwerkelijk een kindje te dragen met Edwards of Palau. Dat vond ik nogal wat... Die onzekerheid.
Wij wisten het bij onze dochter! Mijn moeder kon het bij toeval zien al met 13 weken! Ik vond dat super leuk en het maakte het echt, dat ik kon praten tegen het meisje in mijn buik in plaats van de baby.
Supersmoothie haha ik weet het alleen omdat mijn dochter na de vakantie naar de peuterspeelzaal gaat en alle buurkindjes nu thuis zijn.
Jij vroeg ook over voorkeur, ik ben heel benieuwd hoe mijn dochter in jongetjes versie zou zijn. Aan de andere kant 2 meiden lijkt mij ook fantastisch, die zouden dan toch een ander soort band hebben dan broer-zus.
Poehh je moet lang wachten!! Laat het maar snel zover zijn. Is die echo dan gelijk de termijnecho?
dinsdag 30 juli 2019 om 14:08
Shiiitt kan ik lekker zenuwachtig zijn van te vorenKoekiemonster26 schreef: ↑30-07-2019 13:55Als je bang bent voor naalden, alvast een heads up, bij de intake prikken ze ook bloed.

Wat betreft de NIPT.. je weet gewoon al dat het niet goed zit als ze de uitslag niet telefonisch geven. En daarna moet je dan nog vruchtwaterpunctie om het te bevestigen. Wat een stress moet dat geven!
dinsdag 30 juli 2019 om 15:11
Veyi of je geeft het even aan van tevoren dat je dat echt verschrikkelijk vindt. Ik merk bij onze verloskundige dat ze er echt heel goed mee omgaan. Gelukkig over het algemeen heel sociale mensen die verloskundigen. (IPV een laborant die er geen zin in heeft).
Ik wilde je niet zenuwachtig maken van tevoren
sorryyy! Leek me beter dan dat je daar overvallen werd.
Ik wilde je niet zenuwachtig maken van tevoren

dinsdag 30 juli 2019 om 16:46
@Koekie, fijn dat de echo verder goed was!! En ja leuk zo'n Whatsappgroep op den duur!
@Bumpersticker, pas op! Ik woon ook in een uithoek van Nederland
@Sophie, wat fijn dat jullie het al eens zijn over een meisjesnaam! Scheelt toch een hoop gedoe haha. Wij hebben de (eerste 2) jongensnamen ook al ruim 1,5 jaar definitief staan. Als we praten over 'onze kinderen later' dan gebruiken we ook altijd deze namen haha. Het zou daarom best gek zijn als we alleen dochters zouden krijgen bijvoorbeeld.
Komt ook omdat ik altijd het voorgevoel heb gehad dat ik een tweeling zonen krijg. Die kans is natuurlijk bijna NIHIL, maar toch.
@Sinnie, fijnnnn zo'n goede echo! Maakt het toch wat echter kan ik me zo voorstellen!
Wat lang wachten inderdaad voor die eerste echo's... Ik denk dat ik in zo'n geval ook zou kiezen voor een pretecho. Oh god, dat worden honderden echo's tijdens mijn zwangerschap ooit.....

@Bumpersticker, pas op! Ik woon ook in een uithoek van Nederland

@Sophie, wat fijn dat jullie het al eens zijn over een meisjesnaam! Scheelt toch een hoop gedoe haha. Wij hebben de (eerste 2) jongensnamen ook al ruim 1,5 jaar definitief staan. Als we praten over 'onze kinderen later' dan gebruiken we ook altijd deze namen haha. Het zou daarom best gek zijn als we alleen dochters zouden krijgen bijvoorbeeld.

@Sinnie, fijnnnn zo'n goede echo! Maakt het toch wat echter kan ik me zo voorstellen!

Wat lang wachten inderdaad voor die eerste echo's... Ik denk dat ik in zo'n geval ook zou kiezen voor een pretecho. Oh god, dat worden honderden echo's tijdens mijn zwangerschap ooit.....

dinsdag 30 juli 2019 om 17:21
@Koekie, hahaha ja, alle wijntjes die ik nu niet drink spaar ik op voor de echo's.
EN DAT ZIJN ER VEEL!!!!
Oké grapje.
In de familie van mijn vaders kant komen wel twee tweelingen voor. Maar vrij 'ver weg'... dus dat zal geen impact hebben denk ik. Ik heb gewoon altijd automatisch zo gedacht als ik 'mijn toekomstige gezin' ging inbeelden. Als meisje op de basisschool al. Heb bijvoorbeeld een verslag terug gevonden van de basisschool, waarin ik moest schrijven over 'mijn leven over zoveel jaar'. Daar stond het zelfs al in haha. Maar zou niet teleurgesteld zijn als het niet zo is hoor.

Oké grapje.
In de familie van mijn vaders kant komen wel twee tweelingen voor. Maar vrij 'ver weg'... dus dat zal geen impact hebben denk ik. Ik heb gewoon altijd automatisch zo gedacht als ik 'mijn toekomstige gezin' ging inbeelden. Als meisje op de basisschool al. Heb bijvoorbeeld een verslag terug gevonden van de basisschool, waarin ik moest schrijven over 'mijn leven over zoveel jaar'. Daar stond het zelfs al in haha. Maar zou niet teleurgesteld zijn als het niet zo is hoor.
dinsdag 30 juli 2019 om 17:24